Han syns nok det er bedre å satse på gode, velkjente navn hvor han vet hva han kan forvente seg. Dvs. null og niks. ;-)
Hvor mange spillere er det lov å bytte i denne privatlandskampen? Og hvor mange har de på benken? JEG ville ha bytta så mange som absolutt mulig nå i pausa, bare for å statuere et eksempel. Men så ville jeg da også sannsynligvis ikke engang ha TATT UT de fleste av dem som starta i dag.
Vel vel, jeg skrev nettopp i en annen tråd at jeg vanligvis ikke gidder å leke trener. Skal ikke gjøre det her heller, men hvis Åge har lyst til å leke, så må han gjerne det! Men da trenger vel ikke jeg å måtte se på?
Jeg er frista til å svitsje til en annen kanal (distriktsnyheter nå, ser jeg) og be noen ringe meg hvis Tarik kommer innpå... Sukk, sukk og atter sukk.
Visste faktisk ikke at reglene var slik, men utifra bildene og ferskt ervervet fotballkunnskap så var scoringen god, den! Fint plassert var han og. Deilig å se at samspillet mellom Carew og Tarik kan være slik jeg håpet på!
Da var det ferdig, ja... Første omgang var jo klassisk, festlig Hareide-fotball, andre omgang tok seg opp litt. Personlig brydde jeg meg ikke om stort annet enn håpet om at Tarik ville gjøre en god innsats, og det får en jo si at han gjorde.
Tarik skal starte neste landskamp, det mener i hvert fall jeg.. Han og carew på topp, det lukter dynamitt, i hvert fall for oss som kan kjenne lukten av dynamitt