Etter kampen: Strømsgodset - FFK (8. serierunde)
må si jeg savnet en forsanger i første omgang av kampen...
Positivt at det ble mer sang etter pausa, men jeg må vel innrømme at det var VELDIG labert på søndag... ;
Håper det tar seg opp mot stabæk.. At folk ikke tåler synging (uansett hvilken sang) er trist, om ikke annet...
Positivt at det ble mer sang etter pausa, men jeg må vel innrømme at det var VELDIG labert på søndag... ;
Håper det tar seg opp mot stabæk.. At folk ikke tåler synging (uansett hvilken sang) er trist, om ikke annet...
---------------------------
Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Nok en gang klarer en kamptråd å bli ødelagt av PH/BRH/RHE-pissprek. Kan dere ikke bruke en annen tråd til det?? Det er rimelig irriterende å høre på folk som aldri blir enige uansett.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Nok en gang klarer en kamptråd å bli ødelagt av PH/BRH/RHE-pissprek. Kan dere ikke bruke en annen tråd til det?? Det er rimelig irriterende å høre på folk som aldri blir enige uansett.
Og uenigheten her er? Alle er enige om at stemninga var ræva mot Godset, og synes det bør nevnes. Hvordan har dette ødelagt tråden?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25