Gardar viser vel manglende stabilitet som evt. toppspiss.
En toppspiss burde iallefall hatt to klare avslutninger etter innlegg fra Wallace.
Den første rakk han ikke, den andre somla han bort, i tillegg viste han vel også manglende tempo da han ble enkelt løpt opp i feltet.
Men det er ikke bare Gardar som har sviktet, må vel nesten spørre om hvor Tarik har vært.
Likevel synd at treverket har stått i veien for Kasey og Ophaug.
Jeg synes det er mye lettere å klandre Tarik i dag enn Gardar. Islendingen har vunnet dueller, og vært et par tåspisser fra scoring. Tarik har vært nærmest usynlig i dag, bortsett fra pasningen til Gardar som det ikke ble noe av.
Fint intervju med Kvisvik i pausa. Jeg har sagt det andre steder her på forumet - jeg er møkk lei hetsinga av Kvisvik. Synes han er en fin fyr med et klokt fotballhode og et stort hjerte for FFK. Krysser fingrene for at verdens beste Raymond blir i klubben, jeg.
Ja, dette er dårlige greier. Er dessverre usikker på om tegan får til så mye. En av dagens skuffelser har vært tarik. Kan ikke huske å ha sett i ham i én målsjanse?? OK, der kommer straks Raymond inn. Jeg hadde vært fornøyd på hjemmebane, men er usikker på hva han får til mot et fysisk og kynisk godset.
kvisvik og ramberg er ffks svakeste kort på bortebane, sammen med pac. dette har jeg lite tro på akkurat nå....typisk at man ikke klarer å fortsette i samme stim i 2omg etter å ha brent masse sjanser i 1omg...
med ffk tap her stikker stabæk avgårde, 99% sikker på at de feier aafk av banen imarra. det vil si 4p foran oss før neste kamp...taper vi den kan vi nesten gratulere stabæk med gullet.
la oss i minste få ett poeng av usle godset!!!!!!!come on!!!!!!!!!!