Husk meg
Brukernavn
Passord

Har blinket ut utenlandsk måltyv (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:
Men du skjønte hva han mente, gjorde du ikke?

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Mente forsåvidt saumfart, det har du helt rett i. Men når man støvsuger et marked, vil ikke det si at man skal ha alle spillerne uansett. ;)

Da sier vi saumfart isteden, fornøyd? :)

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Lemmy

Mente forsåvidt saumfart, det har du helt rett i. Men når man støvsuger et marked, vil ikke det si at man skal ha alle spillerne uansett. ;)

Da sier vi saumfart isteden, fornøyd? :)

He he, ille fornøyd altså. Men jo, forrige taler har rett. Jeg skjønte godt hva du mente, og var vel i overkant pirkete her. Unnskyld for det.

Å støvsuge ett marked, vil si å kjøpe opp alt som kan krype og gå av talenter, slik att det ikke blir noen igjen til de andre.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Da har jeg i såfall misforstått uttrykket, trodde det betød at man sjekket opp så og si alle talenter for å se om det er noe interessant.

Da har hvertfall FFK saumfart det tyske, danske og brasilianske markedet etter spillere- la oss håpe de har funnet noe interressant og spennende!

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:
Saumfart markedet itillegg til måltjuven, dersom første meldinga var riktig.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til:

Kan si at visst FFK får tak i den spissen jeg har har hørt de har snakket med, da er det en overgang av meget høy internasjonal standard. Mannen har spilt i Engelsk premier leauge. i spansk la liga og nederlandsk æresdivisjon. 

Visst denne overgangen går i orden skal jeg gå på henda fra fredrikstad til gardermoen for å ta han imot.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av rødforalltid

Visst denne overgangen går i orden skal jeg gå på henda fra fredrikstad til gardermoen for å ta han imot.

Derfor lite sannsynlig.. 

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!

A-lagspiller

Lagt til:

Vi får se?

Jeg hadde ihvertfall gladelig godt på henda dit.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"

A-lagspiller

Lagt til:
Det er ikke han, men det hadde ikke vært noen dårlig mann å fått det heller..

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av rødforalltid
Kan si at visst FFK får tak i den spissen jeg har har hørt de har snakket med, da er det en overgang av meget høy internasjonal standard. Mannen har spilt i Engelsk premier leauge. i spansk la liga og nederlandsk æresdivisjon. 

Kan aldri tenke meg ryktene dine stemmer. Dersom det stemmer at man skulle være interessert i en spiller med en slik CV, så vil det være snakk om en spiss "over the top", da han ellers ikke hadde hatt noen grunn til å komme til FFK og Tippeligaen, og det er ikke det FFK i utgangspunktet ser etter. Klubben ønsker spillere ned videreutviklings- og videresalgspotensial.

FFK har også neppe råd til å verken hente eller lønne en slik spiller.

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
Den beskrivelsen passer på Jari Litmanen og han er WWAAYYY over the top!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:
uten å ha noe som helst info kan det jo være en spiller som en ung spiller rett og slett kun har vært i troppen til et lag i premier leauge og la liga. Altså han bør ikke ha spilt noen kamper. Finnes sikkert mye stall fyll i de landa også. Han Ben Write eller hva han fyren som var i Start hadde vel også vært i en premier leauge klubb.

men men uansett hvem som kommer og hvilke liga han har spilt i håper jeg han passer til FFK sin spillestil og bøtter inn med masse mål.

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Den beskrivelsen passer på Jari Litmanen og han er WWAAYYY over the top!!

Satt med samme tanke selv!!

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

A-lagspiller

Lagt til:
Det er ikke Litmannen, og vedkommende spiss er født i 78. Så ille gammel er han ikke.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Endret:
Eidur Gudjohnsen? Han passer jo perfekt til beskrivelsen din :)
Veldig lite realistisk men det er lov å ha våte drømmer

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:
Endret:

Syntes du skal få lov til å komme med nasjonalitet!!

Har forresten lyst til å dra fram Grønkjær igjen.. Men han er ikke akkurat spiss eller 78 modell

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Det er han det har gått rykter om. Det kan jo høres om noen som har drømt i farger.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det er han det har gått rykter om. Det kan jo høres om noen som har drømt i farger.

Synes vi skal holde oss realiteten her. Eidur Gudjohnsen? Til FFK? Nei, hehe.

Tarik på landslaget!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
HAHAHAHAHA, han er vel ferdig i Barca, men til FFK... hehe den er drøy. Han kan vel stort sett velge og vrake i klubb tilbud. Men om det er en Islending som er aktuell vil jeg tippe mer på han i Enga.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:

Jeg husker for noen få år siden, når Fredrikstad Blad kjørte opp hysteriet og ryktene til de grader, med at : "En toppspiss fra en Europeisk toppliga er på vei til FFK, navnet slippes ikke ennå" osv.osv..., ryktene gikk på Henke Larsson osv.
Og så skuffet vi ble når det kom en ukjent ungarer ved navn Toth, vi hadde aldri hørt om ham før, og det vi husker ham for er kun håndballscoringen mot Molde.

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Willy Renè

Jeg husker for noen få år siden, når Fredrikstad Blad kjørte opp hysteriet og ryktene til de grader, med at : "En toppspiss fra en Europeisk toppliga er på vei til FFK, navnet slippes ikke ennå" osv.osv..., ryktene gikk på Henke Larsson osv.
Og så skuffet vi ble når det kom en ukjent ungarer ved navn Toth, vi hadde aldri hørt om ham før, og det vi husker ham for er kun håndballscoringen mot Molde.

Snakk for deg sjøl. Jeg vil huske Toth for mye annet enn håndballmålet hans. En herligere spillestil som spiss skal du også lete lenge etter selv om det var helt rett å kvitte seg med han.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:
Endret:
Endret av: Rey
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Snakk for deg sjøl. Jeg vil huske Toth for mye annet enn håndballmålet hans. En herligere spillestil som spiss skal du også lete lenge etter selv om det var helt rett å kvitte seg med han.

Er det ikke det jeg gjorde da, snakket for meg sjøl ? Skjønner ikke hvorfor du blir så sur når jeg gjør akkurat det du sier. Hvis du mener at jeg ikke er berettiget til å komme med min mening, så får det være ditt problem.
Jeg mener at Toth ikke leverte varene. og min mening med mitt innlegg var at man ikke bør vente for mye, den utenlandske måltyven kan være en ny "Toth", jeg forventer meg i alle fall ikke verdensstjerner som tydeligvis andre her inne gjør.

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Willy Renè

vi vi vi

dette er vel ikke å snakke for seg selv er det vel? men samma det egentlig...
Det jeg husker best med Toth er innstillinga. Når alle andre stod stille beina han femti meter for å gjøre seg fri ved et innkast osv. osv. Ingen god spiller i TL-målestokk kanskje, men langt fra det verste som har vært innom de siste årene.

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Hadde det ikke vært for at det er en 78-modell så kunne det jo ha vært en viss flyvende hollender med scoringshumør i EM det var snakk om ;) Spilt i både Nederland, England og Spania han og.

Å ymte om Gudjohnsson til FFK blir litt som da en gjeng var skråsikre på at Allbäck var nær en overgang til FFK. Den gang veddet jeg vel på at jeg skulle svømme Jæren - Hvaler om han dukket opp. Jeg tror jeg står over å si noe lignende nå.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88