Før kampen: Strømsgodset - FFK (8. serierunde) (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av solano2
Skrev det her jeg, siden tråden handler om blandt annet Godset..
Noe som er helt greit...
Noen gule kort som har kommet og som påvirker kampen mot FFK? Eller skader? Eventuelt spillere som gjør seg bemerket?
Takk for det!
David Nielsen har pådratt seg et gult kort, men det har vel ingen betydning med tanke på suspensjoner...
Nordkvelle er vel den eneste som spiller som står i fare for suspensjon..
Ellers er det ingen som har bemerket seg noe ekstra. Mattias Andersson har løpt 100 ganger i offside, vel og merke! :)
Moro å høre begge lags supportere synge "Hater, hater, hater TV2". Da ble kommentatorene merkelig stille.
Forresten ser dette mer ut som et Serie A oppgjør (Adecco
).
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Begge supporterne hadde bestemt seg å holde kjeft i denne kampen på grunn av at de ikke spilte 16 maikamp. Kan ikke si at jeg har lest at det var snakk om bare en omgang eller no sånt.
Det var første omgang de var stille.
Skulle vært frispark , og ingen straffe. Men , men bra for oss, 1 poeng hver.
Nja. Det skulle jo vært frispark, men det skulle også vært rødt, så to feil i en der...
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Skulle vært frispark , og ingen straffe. Men , men bra for oss, 1 poeng hver.Nja. Det skulle jo vært frispark, men det skulle også vært rødt, så to feil i en der...
Ja, jeg å tenkte på rødt der. Fratar en klar målsjanse, og er vel sistemann ??
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Er det bare meg som synes det er dritmoro å høre Adem Güven med skikkelig brei Hedmarkdialekt?
Er vel ingen som kan få en skikkelig brei Hedmarkdialekt til å bli "moro", så svaret på spørsmålet er ja.

---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Hei folkens.
Nordkvelle er suspendert pga gule kort, så da blir det sannsynligvis inn med Ousman.
Regner med at vi stiller med følgende lag:
Espen Johnsen
Alexander Aas - Inge Andre Olsen - Glenn Andersen - Joel Riddez
Ousman Nyan - Andre Bergdølmo - Fredrik Winsnes
Stian Ohr - David Nielsen - Mattias Andersson
Ellers møter dere ett Godset-lag som har mista formen helt etter en bra sesongstart. Jeg er spent på kampforløpet, og er hellig overbevist om at det kler oss mye bedre å bli presset bakover og kontre tilbake enn å styre kampene.
Forøvrig alltid moro med Plankehaugen, dere kommer med mye folk, men prøv å varier synginga litt mer enn hva dere gjorde i fjor (en sang i hele 1. omgang)!
Opprinnelig postet av marrern
Ellers møter dere ett Godset-lag som har mista formen helt etter en bra sesongstart.
Høres bra ut. Dette blir første test på kunstgress for våres del. Ikke akkurat favorittunderlaget til noen av spillerne. Tror neimen ikke vi har vunnet en eneste Tippeliga-kamp på kunstgress før. Med mindre Glimt hadde kunstgress allerede i 2005 - noe de vel ikke hadde? Uavgjort mot Aafk i fjor er vel det beste resultatet tror jeg.
Vi har aldri tapt en hjemmekamp på kunstgress mot naturgresslag, så da får vi se :-)
Vi har aldri tapt en hjemmekamp på kunstgress mot naturgresslag, så da får vi se :-)
Velkommen til forumet.
Nordkvelle er suspendert pga gule kort, så da blir det sannsynligvis inn med Ousman.
Forøvrig alltid moro med Plankehaugen, dere kommer med mye folk, men prøv å varier synginga litt mer enn hva dere gjorde i fjor (en sang i hele 1. omgang)!
pådro nordkvelle seg gult mot kamma?fikk ikke med meg det...nyan en brukbar spiller, langt bedre en owesuma eller hva han het som spilte igår.
satt på spillerbussen med zoran i spissen som bestemte at vi skulle synge 1 sang gjennom hele omgangen - samme sang vi hadde sunget hele veien fra fredrikstad til drammen. kan tro folk var slitne i både hode og hals ved pause!!
videre tror jeg dette blir en vanskelig kamp, frykter andersson som heldigvis dog er langt unna gammel storform. tror piiroja og gerrbrand tar seg av david nielsen. viktig at wehrman tar pasningslegger winsnes ut av kampen. forsvaret til godset ser sterkt ut, riddez en solid forsterkning for dere. og hvis espen johnsen har dagen kan det bli vanskelig for ffk...frykter tap, tror på U. tarik muligens sliten etter U-21kampen som spilles ikveld mot hardttaklende skottland. samt frykter jeg dødballene, hvor dere har IAO, andersen, aas, nielsen bl.a.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Mulig jeg bommer litt med gult på Nordkvelle. Må sjekke det ut. Tror uansett han har godt av en kamp på benken, startet sesongen meget bra, men har stagnert litt.
Andersson begynner å vise glimt av gammel form, man kan jo håpe
at målet hans i går var det som skulle til for at det løsner ordentlig!
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Hvordan det er på sittetribunene aner ihvertfall ikke jeg.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
er det noen som vet åssen det er på sittetribunen med billetter?
står alltid sammen med haugen. men jeg gjør ikke det en gang til mot godset. ihvertfall ikke før de ordner bedre plasser til oss.
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25