Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Strømsgodset - FFK (8. serierunde) (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av solano2
Skrev det her jeg, siden tråden handler om blandt annet Godset..

Noe som er helt greit...

Noen gule kort som har kommet og som påvirker kampen mot FFK? Eller skader? Eventuelt spillere som gjør seg bemerket?

Takk for det!

David Nielsen har pådratt seg et gult kort, men det har vel ingen betydning med tanke på suspensjoner...
Nordkvelle er vel den eneste som spiller som står i fare for suspensjon..

Ellers er det ingen som har bemerket seg noe ekstra. Mattias Andersson har løpt 100 ganger i offside, vel og merke! :)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Med det spillet så er det jo ingenting å frykte. Og der slapp jaggu Johnsen inn et mål æv.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til:
Endret:

Moro å høre begge lags supportere synge "Hater, hater, hater TV2". Da ble kommentatorene merkelig stille.

Forresten ser dette mer ut som et Serie A oppgjør (Adecco ).

Landslagsspiller

Lagt til:
Begge supporterne hadde bestemt seg å holde kjeft i denne kampen på grunn av at de ikke spilte 16 maikamp. Kan ikke si at jeg har lest at det var snakk om bare en omgang eller no sånt.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Begge supporterne hadde bestemt seg å holde kjeft i denne kampen på grunn av at de ikke spilte 16 maikamp. Kan ikke si at jeg har lest at det var snakk om bare en omgang eller no sånt.

Det var første omgang de var stille.

Landslagsspiller

Lagt til:
Skulle vært frispark , og ingen straffe. Men , men bra for oss, 1 poeng hver.

Landslagsspiller

Lagt til:

Nja. Det skulle jo vært frispark, men det skulle også vært rødt, så to feil i en der...

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Nja. Det skulle jo vært frispark, men det skulle også vært rødt, så to feil i en der...

Ja, jeg å tenkte på rødt der. Fratar en klar målsjanse, og er vel sistemann ??

Landslagsspiller

Lagt til:
Er det bare meg som synes det er dritmoro å høre Adem Güven med skikkelig brei Hedmarkdialekt?

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Er det bare meg som synes det er dritmoro å høre Adem Güven med skikkelig brei Hedmarkdialekt?

Er vel ingen som kan få en skikkelig brei Hedmarkdialekt til å bli "moro", så svaret på spørsmålet er ja.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
Jeg frykter Espen Johnsen! Særlig etter supertabben idag. Fyren er helt villmann på strek. Håper Grønis terper på avslutninger denne uka. Viktig å være EKSTRA skjerpet på hvor man setter ballen. Ellers frykter jeg også at Godset får sine sedvanlige drittmål. Syns det laget alltid har en dommeravgjørelse eller flaksemål med seg... (nå tapte de på overtid forrige helg, men utfra sammendraget, så det helt fortjent ut)

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:
Endret:
Det virket som om David Nielsen var innblandet i noe bråk etter kampen. I følge forumet til Godsetunionen skal han ha langet ut en neve etter en eller annen. Det er jo lov å håpe at dommeren skriver en liten rapport, og NFF ilegger ham en kamps karantene.

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
Piroja og Gerrbrandt spiser David Nielsen til frokost!

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
bra husgutt. støtter den

http://keiko99.net

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til:

Hei folkens.

Nordkvelle er suspendert pga gule kort, så da blir det sannsynligvis inn med Ousman.

Regner med at vi stiller med følgende lag:

Espen Johnsen

Alexander Aas - Inge Andre Olsen - Glenn Andersen - Joel Riddez

Ousman Nyan - Andre Bergdølmo - Fredrik Winsnes

Stian Ohr - David Nielsen - Mattias Andersson

Ellers møter dere ett Godset-lag som har mista formen helt etter en bra sesongstart. Jeg er spent på kampforløpet, og er hellig overbevist om at det kler oss mye bedre å bli presset bakover og kontre tilbake enn å styre kampene.

Forøvrig alltid moro med Plankehaugen, dere kommer med mye folk, men prøv å varier synginga litt mer enn hva dere gjorde i fjor (en sang i hele 1. omgang)!

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av marrern
Ellers møter dere ett Godset-lag som har mista formen helt etter en bra sesongstart.

Høres bra ut. Dette blir første test på kunstgress for våres del. Ikke akkurat favorittunderlaget til noen av spillerne. Tror neimen ikke vi har vunnet en eneste Tippeliga-kamp på kunstgress før. Med mindre Glimt hadde kunstgress allerede i 2005 - noe de vel ikke hadde? Uavgjort mot Aafk i fjor er vel det beste resultatet tror jeg.

Bedriftsspiller

Lagt til:

Vi har aldri tapt en hjemmekamp på kunstgress mot naturgresslag, så da får vi se :-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til:

Vi har aldri tapt en hjemmekamp på kunstgress mot naturgresslag, så da får vi se :-)

Velkommen til forumet.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

Nordkvelle er suspendert pga gule kort, så da blir det sannsynligvis inn med Ousman.

Forøvrig alltid moro med Plankehaugen, dere kommer med mye folk, men prøv å varier synginga litt mer enn hva dere gjorde i fjor (en sang i hele 1. omgang)!

pådro nordkvelle seg gult mot kamma?fikk ikke med meg det...nyan en brukbar spiller, langt bedre en owesuma eller hva han het som spilte igår.

satt på spillerbussen med zoran i spissen som bestemte at vi skulle synge 1 sang gjennom hele omgangen - samme sang vi hadde sunget hele veien fra fredrikstad til drammen. kan tro folk var slitne i både hode og hals ved pause!!

videre tror jeg dette blir en vanskelig kamp, frykter andersson som heldigvis dog er langt unna gammel storform. tror piiroja og gerrbrand tar seg av david nielsen. viktig at wehrman tar pasningslegger winsnes ut av kampen. forsvaret til godset ser sterkt ut, riddez en solid forsterkning for dere. og hvis espen johnsen har dagen kan det bli vanskelig for ffk...frykter tap, tror på U. tarik muligens sliten etter U-21kampen som spilles ikveld mot hardttaklende skottland. samt frykter jeg dødballene, hvor dere har IAO, andersen, aas, nielsen bl.a.

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

Bedriftsspiller

Lagt til:

Mulig jeg bommer litt med gult på Nordkvelle. Må sjekke det ut. Tror uansett han har godt av en kamp på benken, startet sesongen meget bra, men har stagnert litt.

Andersson begynner å vise glimt av gammel form, man kan jo håpe  at målet hans i går var det som skulle til for at det løsner ordentlig!

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:
Jeg har ikke vært på Marienlyst siden cupkampen i 2003(?). Hvordan fungerer billettsystemet der borte? Kjøpe ved inngangen?

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Skal du stå på (det forferdelige) bortefeltet så kjøper du ved inngangen i følge Plankehaugen.
Hvordan det er på sittetribunene aner ihvertfall ikke jeg.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:

er det noen som vet åssen det er på sittetribunen med billetter?

står alltid sammen med haugen. men jeg gjør ikke det en gang til mot godset. ihvertfall ikke før de ordner bedre plasser til oss.

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til:
Endret:
Kommer det mye fredrikstadfolk på søndag? Er det satt opp mange busser? Vi må støtte guttane nå! Hadde vært utrolig digg med tabelltopp. Godset er et lag vi må slå på bortebane om vi skal holde oss i toppen.

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til:
felt h er der bortesupportere som vil sitte blir plassert. mye ledig på godset sin hjemmeside på dette feltet.

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25