Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Aalesund (7. serierunde)

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:
Wallace best:
http://f-b.no/article/20080518/NYHET/996286877/1220/NYHET

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av solano2
Wallace best:
http://f-b.no/article/20080518/NYHET/996286877/1220/NYHET

Rett i fjeset på Paco

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Litt overrasket over at Wallace blir foretrukket fremfor Gardar og Piiroja i den kampen...

At noen, inkludert VG, mener at Gashi var BB synes jeg er enda merkeligere. Kanskje han la ned mye arbeid som kommer bedre til synet om man var til stedet på stadion, og ikke så kampen på TV, slik jeg gjorde...

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters
Litt overrasket over at Wallace blir foretrukket fremfor Gardar og Piiroja i den kampen...

At noen, inkludert VG, mener at Gashi var BB synes jeg er enda merkeligere. Kanskje han la ned mye arbeid som kommer bedre til synet om man var til stedet på stadion, og ikke så kampen på TV, slik jeg gjorde...

Det var fortjent etter min mening

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06

Lagt til:

Merkelig ja. Piiroja er helt konge der han vinner dueller gang på gang mot en freakishly høy spiss. Tok helt selvtilliten vekk fra både han og resten av angrepet til Ålesund. Konge.

En annen ting som var litt artig var at når vi stod under Kråkerøybroa og ventet på tur, gikk Henning over broa og ropte: "Dere er dumme". Hehe. Artig.

FFK for alltid!

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av RuneT

Merkelig ja. Piiroja er helt konge der han vinner dueller gang på gang mot en freakishly høy spiss. Tok helt selvtilliten vekk fra både han og resten av angrepet til Ålesund. Konge.

En annen ting som var litt artig var at når vi stod under Kråkerøybroa og ventet på tur, gikk Henning over broa og ropte: "Dere er dumme". Hehe. Artig.

Ok, at Piiroja var kongen i lufta, men Wallace stod bak de to første målene og i tillegg spilte han sikkert godt i forsvar.

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:
3 FFK-spillere på Tv2`s rundens lag: Piiroja, Wallace og Johansson!

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
Morro morr, Tarik kan ikke ha vært langt unna han heller.

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25