Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: FFK - Kamma 2-1 (6. serierunde)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten

Utrolig av Tarik å bomme på de sjansene han hadde, nå har han ikke scoret siden Molde kampen, burde han kanskje få en, eller to kamper benken, for å finne igjen målmaskene.

Det høres ut som løsningen(?)

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av paco

Gashi og Kouadio var meget positive idag,Tegström var svak og Wallace var katastrofalt dårlig og holder ikke tippeliga nivå,heller ikke fornøyd med Barsom.Håper Ramberg og Kouadio starter på kantene neste kamp,ja jeg slaktet Ramberg i fjor men han har hvert god i år

VG børsen er ikke noen fasit, men tabloidavisen fra Akersgata er tross alt de som har holdt på lengst med disse børs greiene. FFK er eneste lag med så mange som 8 spillere med snittkarakter på 5 eller mer. Kun 2 vesnsre backer har bedre snittkarakter enn Wallace, men de har spilt færre kamper. Semb tok med Barsom og Gashi på runden lag i kveld.

Det er greit å ha ambisjoner på vegne av eget lag, men kanskje med et snev av realisme? Det er ikke Premier league dette her.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Hvis det er noen som skal benkes fra startoppstillingen igår, er det etter min mening Ophaug. Czwartek fremstår som en bedre spiller i alle faser, og ikke minst har han en smått urolig fart som sikkerhet i bånn. Jeg mener han er Tippeligaens mest undervurderte spiller, og er en stor fan av ham!

Jeg er 100% enig i denne vurderinga av PAC. Spillet hans var en fryd for øyet, spesielt i første omgang. PAC har betydelig større hurtighet enn Ophaug, og jeg synes jaggu PAC plasserte seg godt, og var med opp med herlige overlapper med perfekt timing. PAC fungerer ikke fullt så godt offensivt når vi er etablerte i angrep, men så lenge han får bruke hurtigheta si så satt det offensive spillet som ei kule.

Jeg tipper at PAC burd brukes når motstander ikke er krige/hodespill-lag, og Ophaug burde brukes når vi møter akkurat sånne lag.

Jeg tror aldri jeg har sett PAC bedre så tidlig på sesongen.

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Asgeir
Hvis det er noen som skal benkes fra startoppstillingen igår, er det etter min mening Ophaug. Czwartek fremstår som en bedre spiller i alle faser, og ikke minst har han en smått urolig fart som sikkerhet i bånn. Jeg mener han er Tippeligaens mest undervurderte spiller, og er en stor fan av ham!

Jeg er 100% enig i denne vurderinga av PAC. Spillet hans var en fryd for øyet, spesielt i første omgang. PAC har betydelig større hurtighet enn Ophaug, og jeg synes jaggu PAC plasserte seg godt, og var med opp med herlige overlapper med perfekt timing. PAC fungerer ikke fullt så godt offensivt når vi er etablerte i angrep, men så lenge han får bruke hurtigheta si så satt det offensive spillet som ei kule.

Jeg tipper at PAC burd brukes når motstander ikke er krige/hodespill-lag, og Ophaug burde brukes når vi møter akkurat sånne lag.

Så enig så enig.....

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Opprinnelig postet av Asgeir
Jeg mener han er Tippeligaens mest undervurderte spiller, og er en stor fan av ham!

Så enig så enig.....

Mmmmm...

PAC og Ramberg er to spillere (veteraner, får en nesten si) som har fått mer enn sin del av tyn, ikke minst av forumskribenter med meningær. Sant, de har vært opp og ned til tider begge to (og Ramberg har ofte hatt en tendens til å være "av" eller "på"), men det er en grunn til at de har spilt her så lenge, mens to dusin andre spillere har kommet og gått.

Jeg heller nesten mot at draktnr. 2 burde vært freda istedenfor 8 (men jeg skal ikke foreslå det for noen på alvor - det får være nok nummersløseri nå).

Svensk magi!

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Artig bilde fra Hamar Dagblad...

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bob Page
Artig bilde fra Hamar Dagblad...

Hva er så artig med den da Bob Page ??

Landslagsspiller

Lagt til:
Se på Wallace, med handa på hodet til Gashi.

-------

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:
Ja, kjempemorsomt! Hahahaha!

Landslagsspiller

Lagt til:
Var det sarkasme ?

-------

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
Er også noen som klår på rumpa til Barsom der også. Bildet er koselig nok det

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Sjikkeli stili bilde altså.: Gutta feirer jo!!   Moromoro!!

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07

Lagt til:
Virker som gutta er mere happy for mål i år

Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bob Page
Var det sarkasme ?

Bør være det. For hva er morsomt med å holde handa oppe på hodet ??

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Helt enig med Haugen, ser ikke noe morsomt med det bilde... Kun en vanlig feiring etter mål

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffkmufc
Helt enig med Haugen, ser ikke noe morsomt med det bilde... Kun en vanlig feiring etter mål

er enig i at det ikke var noe spes med det bilde.

men jeg må vel si at dette ikke er en vanlig feiring av et mål. lenge siden jeg har sett så mange ffk spillere feire sammen etter et mål. har vel noe å si hvor viktig målet var. å at det var en kjempe avslutning av gashi. + at det var gashi sin andre skoring i kampen.

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07

Lagt til:
Målet til Gashi ble kåret til 6.rundes beste på Matchball i kveld.

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25