Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykte om ny spiller

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
Nei takk.. Vil ha en spiller vi VET har prestert på et høyt nivå i lengre tid, ikke enda et talent som kanskje kan slå til.. De har vi mange nok av fra før av

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av endre
Mulig jeg virker dum og uvitende nå, men hva med Sjöhage? Greit han floppet i Brann, men det behøver ikke bety noe! Er han kun på utlån fra Brann, eller ble han løst fra kontrakten?

Sjansespill spør du meg. Har vanskelig for å tro at han passer særlig godt sammen med Tarik også. En Sigurd Rushfeldt / Steffen Iversen-spillertype er vel det vi bør se etter.

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hvis du karakteriserer Brenne(som etter flere sesonger i nedrykksstriden floppet i LSK) som Klassespiller, så er jeg enig i at Hoff også kan kalles det samme. Jeg synes dog at utrykket klassespiller dermed ble kraftig devaluert.

Simen Brenne har av KTE og Nils Johan Semb blitt karakteristert som en av de aller beste indreløperne i landet, han ble solgt for en betydelig sum til en klubb som da var en toppklubb, han har spilt flere kvallik kamper for landslaget i nyere tid og ver vel den eneste spilleren Drillo i sin tid rett ut sa at hadde klipperkort på FFK samt at han var toppscorer for FFK i 2006 som midtbanespiller.

Så jeg kan vel ikke ha devaluert uttrykket så kraftig?

Hoff er på høyde med Simen Brenne og siden vi faktisk ikke har noen høyrekant i laget burde det faktsik veldig klart bety at han forsterker FFK vesentlig på den posisjonen og som lag. 

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av endre
Mulig jeg virker dum og uvitende nå, men hva med Sjöhage? Greit han floppet i Brann, men det behøver ikke bety noe! Er han kun på utlån fra Brann, eller ble han løst fra kontrakten?

Sjansespill spør du meg. Har vanskelig for å tro at han passer særlig godt sammen med Tarik også. En Sigurd Rushfeldt / Steffen Iversen-spillertype er vel det vi bør se etter.

Dette var mer en tanke hvis Tarik ble solgt.

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av TothNR1
FFK burde prøve å hente Bråten fra Bolton det er en bra forsterkning offensivt

Bråten er en skikkelig bra spiller når han har av/på-knappen på, men den er mest av synes nå jeg. Jeg blir ikke så blenda ta de finessene han kommer med innimellom. Sånne spillere som han skyr jeg som pesten. Jeg vil ha spillere som jobber for laget, og ikke sånne som jobber når en sjøl har lyst.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av TothNR1
FFK burde prøve å hente Bråten fra Bolton det er en bra forsterkning offensivt

Det håper jeg virkelig ikke. Han har et for lavt bunnivå, og varierer for mye i prestasjonene. I tillegg håper jeg FFK hovedsaklig ser på spillere som har en CV som tilsier at de er naturlige målscorere. Det er ikke Bråthen, han har aldri vært noen stor målscorer, selv om han på sine beste dager kan få til de utroligste ting.

Det gjelder for øvrig over alt på banen. Jeg håper FFK først og fremst ser på kanter, offensive midtbanespillere og spisser som faktisk har vist tidligere at de jevnlig scorer mål - om så bare i ung alder.

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til:
Sats på Trulsen. Se hvor god Tarik er blitt. Det er ihvertfall KTE som skal ha takken for. Han ble satset på og gitt tid.Fri meg fra Bråthen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Åssen er kontraktssituasjonene til Piiroja og Gerrbrand, forresten? Hvis de forsvinner etterhvert, kan det jo være lurt å kjøpe en ny høyreback og satse på Ophaug i midtforsvaret..

Ellers er det en kant som bør ha førsteprioritet. På spissplassen er vi greit forspent inntil videre, men vi har ingen rene høyrekanter som peker seg ut som et klart 1.valg. Man kan jo stille et spørsmålstegn ved at vi har en sentral midtbanespiller på høyrekant og en venstrekant som er veldig glad i å vende innover i banen.

FFK har jo sletet i etablert angrep så langt dette året. Jeg tror det er fordi de ikke har flere strenger å spille på. Kan de få til kant/backspill ute på kanten, og ikke oppspill på Gardar i midten for det meste, kan det være noe av nøkkelen. Så jeg ser gjerne en høyrekant til sommeren, Bobbie Friberg da Cruz?

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av 1947modell
Sats på Trulsen. Se hvor god Tarik er blitt. Det er ihvertfall KTE som skal ha takken for. Han ble satset på og gitt tid.Fri meg fra Bråthen.

Fri deg fra Bråthen? Edit: Ah, Daniel Bråthen... et sekund tenkte jeg på Erik Bråthen.

Det var for øvrig Drillo som innviet Tarik i A-lagstroppen (les her), og tok ham med i den første kamptroppen, men Eggen skal selvsagt ha ros for at han fortsatte å satse på Tarik i ettertid.

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Opprinnelig postet av Lemmy
Åssen er kontraktssituasjonene til Piiroja og Gerrbrand, forresten? Hvis de forsvinner etterhvert, kan det jo være lurt å kjøpe en ny høyreback og satse på Ophaug i midtforsvaret..

Piiroja ut 2011 og Gerrbrand ut 2009. Håper de forlenger med sistnevnte snart!

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til:
Hadde Eggen satset på Tarik hvis Dagfinn Enerly hadde vært frisk.? Neppe. Eggen kjørte på med gamle spillere og lot  få unge prøve seg.

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05

Lagt til:
Leste i artikkelen om Tarik, der står det at Trosvik spiller i 5 div, vi spiller faktisk i 4!;-D 3. neste år om det går som det skal ;D

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Hva har det med en ny spiller å gjøre?

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Guillermo
Leste i artikkelen om Tarik, der står det at Trosvik spiller i 5 div, vi spiller faktisk i 4!;-D 3. neste år om det går som det skal ;D
Det går IKKE som det skal. Pass dere for Giffarna. Enig at dette ikke har med tråden å gjøre, men et lite sleivspark er ok.

Landslagsspiller

Lagt til:

Det går IKKE som det skal. Pass dere for Giffarna. Enig at dette ikke har med tråden å gjøre, men et lite sleivspark er ok.

Passe opp for Giffarna ?? De fikk 1-5 i baken da 1947 modell. De skal passe seg så de ikke rykker ned i 5.div. Så dårlig var de mot Trosvik.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:
Endret:

Gressvik var utrolig tannløse mot Trosvik! Syns heller ikke Trosvik spilte opp i mot sitt beste, det var alt i alt en kjedelig kamp. Det mest positive er vel at de har fått opp noe som ligner på et høyttaleranlegg på Trosvikbanen! :)

Men pluss til begge lagene som satser på unge gutter, for det er lovende gutter på begge lag. Stå på Tiffarna!

MOD: En generell oppfordring om å holde seg til trådens tema.

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 07

Lagt til:
Hvem er det, det går rykter om at skal komme til FFK

Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.

ILLE BRA ;)

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av FFK Fan

En med tempo, en med rykk, en som er på rett sted til rett tid, en som setter ballen på 100%....

Med andre ord en spiss

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Anne

Opprinnelig postet av FFK Fan

En med tempo, en med rykk, en som er på rett sted til rett tid, en som setter ballen på 100%....

Med andre ord en spiss

Minner meg litt om Henke Larsson.

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:
eller Helstad.... ... men han skal jo ha 6 millioners kontrakt i Brann, og det får han vel neppe i FFK

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06

Lagt til:
Hællæ

Tror faktisk ikke Tarik forsvinner til sommeren. Men at det er hans siste sesong hos oss er trolig et faktum. Har ikke dette fra noen kilder, men noe jeg personlig tror. Håper ikke dette stemmer. Kan også føye til at Bobbie Cruz (tror det var det han het sånn ca) fortsatt er aktuell (nevnte ikke det i åpningskommentaren). Men det visste vi jo allerede. Så vi får bare smøre oss med tålmodighet....... Hater og elsker disse ryktetrådene like mye sjøl.

Lykke til mot HamKam everybody!!!!!

FFK FFK FFK !!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Etter hvordan Helstad spiller for tiden, kan det ut i fra beskrivelsen ikke være han... Norsk spiller ?

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av zippi
Hællæ

Tror faktisk ikke Tarik forsvinner til sommeren. Men at det er hans siste sesong hos oss er trolig et faktum. Har ikke dette fra noen kilder, men noe jeg personlig tror. Håper ikke dette stemmer. Kan også føye til at Bobbie Cruz (tror det var det han het sånn ca) fortsatt er aktuell (nevnte ikke det i åpningskommentaren). Men det visste vi jo allerede. Så vi får bare smøre oss med tålmodighet....... Hater og elsker disse ryktetrådene like mye sjøl.

Lykke til mot HamKam everybody!!!!!

Jeg tror heller ikke at Tarik forsvinner til sommeren. Høsten er mer sannsynelig, hvis da Tarik finner igjen formen. Han har jo spilt tre kamper nå uten å imponere så alt for mye...

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Passe opp for Giffarna ?? De fikk 1-5 i baken da 1947 modell. De skal passe seg så de ikke rykker ned i 5.div. Så dårlig var de mot Trosvik. Ja, Gressvik er nok i et skikkelig generasjonsskifte Rune , og enda værre ble det mot Rakkestad. Innlegget var vel ment litt som kødd, men artig lell. Liker Trosvik og sitti mang en kamp i Krossveien

Her ble det mye rot,men gidder ikke redigere. Mange gjester til frokost.

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Lemmy

FFK har jo sletet i etablert angrep så langt dette året. 

Sletet? Norsk?

Jeg er ganske trygg på at FFKs sportslige ledelse har peiling på hva slags spillere de ønsker, og velger å ikke uttale meg så skråsikkert om hva/hvem som behøves Det er da ingen(?) her inne som har kompetansen som kreves for å bygge et lag i TL. Det skal bli interessant å se hvilken/hvilke spillere som er aktuelle. Friberg da Cruz vet vi jo om, men der er det jo status på helsa (kneet) hans som blir avgjørende....

Å bli fortalt med "skråsikker penn" hva FFK bør gjøre begynner å bli .... Meninger er, som tidligere sagt, helt fint, men hva med å skille egne meninger og skråsikre påstander?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25