Husk meg
Brukernavn
Passord

Er jeg velkommen? (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Jeg har sett VIF-supportere på våres felt tidligere under LYN-kamper, så hvorfor kunne ikke du stå der. Bare du ikke ødelegger synginga våres. På hjemmekampene våre finnes det allerede alt mulig folk, haldensere, særpingær, mossingær, nordlendingær etc. + keiko99 fra Mysen.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 apr 08

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg har sett VIF-supportere på våres felt tidligere under LYN-kamper, så hvorfor kunne ikke du stå der. Bare du ikke ødelegger synginga våres. På hjemmekampene våre finnes det allerede alt mulig folk, haldensere, særpingær, mossingær, nordlendingær etc. + keiko99 fra Mysen.

HAHA det går nok bra... skal synge høyere enn alt annet som finnes der tenker jeg ;)  
så lenge det ikke hetser oss hehe

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av klanen12
HAHA det går nok bra... skal synge høyere enn alt annet som finnes der tenker jeg ;)  

Ikke få meg til å le.

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07

Lagt til:

Ikke få meg til å le.

heha

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Ikke få meg til å le.

Man kødder ikke med Rune haugen nemlig. Han har sunget og skreket som en apekatt før du var en spermklætt nemlig

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07

Lagt til:
Opprinnelig postet av Husgutt

Ikke få meg til å le.

Man kødder ikke med Rune haugen nemlig. Han har sunget og skreket som en apekatt før du var en spermklætt nemlig

ja det skal han ha!

Rune er type

Men skal du dra med deg flere inn fra enga eller?

Bedriftsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Pinaasen
Opprinnelig postet av Husgutt

Ikke få meg til å le.

ja det skal han ha!

Rune er type

Men skal du dra med deg flere inn fra enga eller?

Jeg har ingen planer om fler.... hadde egentlig bare tenkt å kose meg litt selv... også finner jeg sikkert bekjente blant dere... men hvem vet hva som skjer? plutselig dukker det opp fler på eget initiativ :)

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Martin_
Fortsatt uenig?

Da er det såklart anderledes. Men uansett tror jeg neppe en VIF-drakt vil bli akseptert i VG-svingen.

Og hvorfor ikke? For noe tull!!

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Martin_
Fortsatt uenig?

Da er det såklart anderledes. Men uansett tror jeg neppe en VIF-drakt vil bli akseptert i VG-svingen.

Og hvorfor ikke? For noe tull!!

tenk deg om da hotdream ..

klart det er bra om han vil hjelpe oss og synge, men han trenger vel ikke å ha på seg en enga drakt?

folk kan fort bli provosert av den slags

Landslagsspiller

Lagt til:
Forrige gang vi møtte Lyn så var det en VIF-supporter blant oss ( jeg snakka med han sjøl ). Han var kamerat med en i PH. Han hadde på seg VIF-skjerf, men han ble ikke snakka til for det.

Knøttespiller
Ble medlem: 13 aug 07

Lagt til:

Hva er problemet med at fyrn står nøytralt kledd og synger med eller mot, alt etter som?

Han trenger vel ikke ha på seg VIF effekter av den grunn?

FCK
FFK
brigaderodhvit.com
95min med ekte kjærlighet.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:

så lenge han kan synge med oss ser jeg ikke noe problemer med det.

velkommen skal du vere

Bedriftsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av rollz

Hva er problemet med at fyrn står nøytralt kledd og synger med eller mot, alt etter som?

Han trenger vel ikke ha på seg VIF effekter av den grunn?

pfff... nøytral kan man værra foran TVen ;)

Bedriftsspiller

Lagt til:
Og for å være helt ærlig.... hvorfor er det ingen som har nevnt noe sted å drikkes før kampen?
Eller er det bussing fra Fredrikstad direkte til kamp for alle penga? Eller er det Dolly`s som gjelder?
Hehe, må da få en god tone før kampen ;) så vi kan pugge litt låter og slikt sammen hehe

Liten variasjon på gammel låt:

"Han kjørte gjennom by`n
En vestkantgutt fra Lyn
Med hyl og hvin og skrens
I sin mercedes-benz
Rata-ta-ta-ta
Ingen sa ifra
Nå ligger`n kald og gjennomhøla nedi Fredrikstad"

;) drar dere den så blir de nok paffe

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:
Fydda. Vi er Plankehaugen, Norges snilleste supportere. Vi synger ikke om øl og vold og bønder og drap på vestkantgutter. Vi synger om at sommeren er herlig og slikt. Det er mye triveligere.

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.

Bedriftsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Per Egil
Fydda. Vi er Plankehaugen, Norges snilleste supportere. Vi synger ikke om øl og vold og bønder og drap på vestkantgutter. Vi synger om at sommeren er herlig og slikt. Det er mye triveligere.

hehe i know...
reneste postgirobygget :)
Men det er da koselig om sommeren det og hehe...

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til:

Unødvendig og stå med vif drakt i FFK SVINGEN. da hadde hvertfall jeg gått og rapportert til vaktene at jeg finner det provoserende! Noe jeg faktisk gjør. Hater vif og alt som har med vif og gjøre.! Hadde jeg hatt god nok økonomi skulle jeg brukt vif drakter som oppfyrings"papir" i peisen om vinteren!:)

Foresten ikke ta dette som noe trusler eller noe som helst. Bare sier hva jeg mener. Skal ikke på kampen engang. Vet hvor flinke den alminnelige forumbruker er til og vri og vende på hva man skriver her inne, så bare tar mine forhåndsregler:)

Hater examens tider!!!

signatur

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
merklig at du ikke raporterte en av våre egene supportere da som i lengere tid var kledd i annet en FFK

http://keiko99.net

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til:

mener du virkelig det du skriver keiko,? såvidt jeg kunne se på mandag, hadde ikke du på deg ffk drakt?

Det som var poenget mitt var at jeg hadde blitt provosert av en med vif drakt i Plankehaugen!

Samme med lsk drakt rbk, bodø osv.

FFK feltet for fredrikstad supportere! Min mening..

signatur

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
jeg har sjerf da. ellers tviler jeg vel på at dem har trøye som passer. værre med at ffk supporter med annet sjerf osv da

http://keiko99.net

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04

Lagt til:
Kan stå sammens med oss i red beavers,liker vif folk vi....... hehe       ELLER!!!

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07

Lagt til:
Synes vel dette er litt merkelig. Er det ikke bedre å holde seg på Bohemen og hate Lyn sammen med de andre Klanenfolka? På langsida på Fredrikstad stadion sitter det av og til folk med bortelageffekter. Regner med at det er folk som har slekt og venner i Fredrikstad og går sammen med dem på kamp, eller no`. Men ikke gå sammen med noen du kjenner, i VIF - drakt på en Lyn - FFK kamp? Det var da svært til hat mot Lyn.....

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til:

Men er jeg velkommen til å stå med dere i min kjære blårøde drakt (ok, med et FFK-skjerf) og hate Lyn til helga?

Syns du skal holde deg borte jeg!

Frihet For Ultras!

Hest er best som pålegg!

Bedriftsspiller

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Morgaine
Synes vel dette er litt merkelig. Er det ikke bedre å holde seg på Bohemen og hate Lyn sammen med de andre Klanenfolka? På langsida på Fredrikstad stadion sitter det av og til folk med bortelageffekter. Regner med at det er folk som har slekt og venner i Fredrikstad og går sammen med dem på kamp, eller no`. Men ikke gå sammen med noen du kjenner, i VIF - drakt på en Lyn - FFK kamp? Det var da svært til hat mot Lyn.....

Hehe, nå begynner hatet å komme her...
Dere som sitter og hater og koser dere nå har tydeligvis ikke lest alle innleggene ovenfor her..for der står svar på alt dere skriver hvertfall... joda, har venner og bekjente blant dere som jeg kommer til å stå sammen med.. og har tilogmed tilbudt å gå med skjerfet deres...

1 - jeg vil se kampen
2 - jeg vil se kampen med andre som vil FFK skal vinne
3 - jeg er ingen FFK supporter men en VIF supporter
4 - moro at det godkjennes internt blant dere, at noen går med andre lags effekter... men vi som faktisk sier ifra først blir hetset
5 - ser ikke hvorfor dere ikke vil ha ekstra støtte til laget deres (hva synes dere om medgangssupportere egentlig?)
6 - øl og pølser vi lever av... postgirobygget og god stemning... hva med å ta et kompliment når dere får det??
7 - hater dere vif så værsågod! hater mye rart jeg også :) blant annet tran, og likevel drakk jeg det i moss
8 - jeg vil ikke bli tatt for å være ffk supporter på kampen
9 - hvorfor i all verden ga dere oss gullet i 2005 og ikke start hvis vif er så ille?
10 - burde vel ikke sitte her og diskutere dette etter den mengden alkohol jeg allerede har hellt i meg...
11 - må bare nevne at det finnes "støtte for ffk" i tillegg til "hat mot lyn".. hate lyn gjør vi hver dag nemlig ;)

Sorry ass - flertallet ser ut til å vinne. og med keiko som har majoritet i seg selv så tror jeg dette blir koselig jeg :)

Gled dere til vill festing etter kampen!

Bedriftsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bever
Kan stå sammens med oss i red beavers,liker vif folk vi....... hehe       ELLER!!!

Hehe... merkelig hockey-sesong i år... vi tok jo ikke en dritt gull jo    :@

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88