Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: FFK - Molde 2-1

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til:

Bra idag:

- 3 Poeng

- Staw

- Opphaug

- Kvisvik trenger 1 touch for å skape mer enn det FFK gjorde hele 1 omgang

- Kynismen til Tarik

- Barsom

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:
Plankehaugen.. syns de var gode idag. eller er jeg helt på jordet?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av dracula

Noen tanker etter kampen etter at ejg er kommet hjem fra stadion.

Flott med 3 poeng etter en fhs svak kamp.

Savnet innsats idag, synes at Tegstrøm visste innsats etter innhoppet.

Morsomt av Lasse S idag fikk visst hva han kan, med noen krem redninger.

Tarik var idag som Helstad i sist kamp, dødlig foran mål, sjøl om resten av kampen var så som så.

Er det ikke slik at en kan få gult kort for å ta med seg ballen hjem etter at motstander har fått frispark ? Har iallefall sett dette praktisert, derfor tror jeg at dommeren hadde gitt "pyntepene" Hoseth gult kort dersom han ikke allerede hadde hatt ett. Har jeg rett ( er i tvil) var dommeren feig som ikke viste Hooseth det røde.

Når det gjelder Tarik sin situasjon på slutten, mener jeg utifra min observasjon at det var usportslig av Molde.

Molde hadde mye rart for seg, blantannet har vi Larsen da som dyttet Ramberg i 2 omgang, og vi har han ene spissen til Molde, pate, eller pape eller hvem det var, som sparka til Lasse i første omgang, også det her som jeg ikke så hvor, hvor det blir sagt at Tarik ble sparka til mens han lå nede.

Deilig at vi slo Primadonna Hoseth og Berg Hestad.. blir en spennende fortsettelse ;)

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:
Ikke det at det har SÅ mye å si nå.. men irriterer meg allikevel.

Var det ikke offside før straffesituasjonen? Har ikke sett en skikkelig reprise, så godt mulig jeg tar feil,  men det ser da unektelig ut som offside?

Landslagsspiller

Lagt til:

Har sett situasjonen med Tarik og det som blir nevnt her, på fxt.no.. det ser ut som om Moldespilleren (ser ikke hvem det er) mister litt balansen og treffer gæli og treffer tarik.. men men

hørte også rykter om offside før straffesituasjonen..

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Knuty

Var det ikke offside før straffesituasjonen? Har ikke sett en skikkelig reprise, så godt mulig jeg tar feil,  men det ser da unektelig ut som offside?

Har ikke sett kampen i reprise, men der og da, var jeg bombesikker på offside.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Det var soleklar offside ved straffesparket. Jeg hadde panoramautsikt til situasjonen høyt oppe på langsiden akkurat ved linja der det skjedde, og Hoseth er flere meter i offside. Jeg trodde ikke mine egne øyne. En absurd opplevelse å se at assistentdommeren ikke vinke med flagget. Han kan rett og slett ikke ha fulgt med! Det er den største dommertabben jeg har sett på nye stadion, og når en så stor tabbe får den konsekvens at Abgar Barsom (en av våre beste og viktigste spillere) pådrar seg rødt kort og får karantene, gjør dette til en seier med bismak for min del.

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:

Kommet meg hjem fra stadion nå. Rad 2 er litt værutsatt, men heldigvis regna det nedover og ikke bortover i dag...

Tre poeng varma, men spillet ble jeg ikke så entusiastisk for. Hadde guttæne kombinert poenga i dag med spillet forrige gang, så hadde det blitt koselig. Jeg er litt usikker på om det er helt fortjent med tre poeng, men jeg godtar ufortjente poeng når det gjelder Fredrikstad.

Barsom var stor, og vil blir savna (hva i all verden var det han tenkte på??? Noen som har noen formening om hvor mange kampers karantene en kan vente seg?). Tarik syns jeg var veldig anonym i store deler av kampen, men gjorde jo for all del jobben sin (putta to), så en skal jo ikke klage!

Ellers syns jeg guttæne skal jobbe litt med dødballtrening. Dårlig utnytta frispark, håpløse hjørnespark (corner er i hvert fall ikke mål sånn som FFK slår dem)... Greit nok at en skal være et spillende lag, men når en har en sjelden sjanse til å sparke en ball uten å bli forstyrra, så burde en jo utnytte muligheten.

Molde framstå som et veldig usympatisk lag, helt motsatt av inntrykket jeg satt igjen med av Brann etter forrige runde. Det er nesten litt synd at bare ett lag rykker ned i år, for den plassen må vi jo holde av til HamKam...

(...og der blåste nettopp dommeren av etter at Stabæk har ydmyka Lillestrøm. Moro! )

Svensk magi!

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Costanza
En absurd opplevelse å se at assistentdommeren ikke vinke med flagget. Han kan rett og slett ikke ha fulgt med! Det er den største dommertabben jeg har sett på nye stadion,

Høres ut som den største offsidetabben siden FFK - Hødd 4-1 i 2003. Mimrer at det også da var en gedigen offside som ble oversett og Hødd scoret.

Fikk for øvrig et lite sjokk da jeg var innom Tornekrattets forum. Bruker Steen var det noe kjent med!

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:
Åja, for the record: Lasse Staw syns jeg også fortjener ros i dag!

Svensk magi!

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07

Lagt til:
Opprinnelig postet av SirLion
Molde hadde mye rart for seg, blantannet har vi Larsen da som dyttet Ramberg i 2 omgang, og vi har han ene spissen til Molde, pate, eller pape eller hvem det var, som sparka til Lasse i første omgang, også det her som jeg ikke så hvor, hvor det blir sagt at Tarik ble sparka til mens han lå nede.

Riktig observert - Larsen var bortpå Hansi flere ganger. Molde-spissen sparket Staw på hånda, evt. ballen, mens Staw hadde den i begge hender. Og Tarik fikk seg en flikk midt i juvelene.
Dommeren er, etter min mening, alt for lite konsekvent og dermed også usikker. Blir litt rare avgjørelser av sånt...

Men 3 poeng er 3 poeng. Syns det er godt at bakre rekka holder stand også uten Gerrbrand, selv om Pirroia fortsetter å frustrere meg med merkelig spill. Raymond hadde rett og slett god fart flere ganger, kan sikkert prege kampene fremover dersom han får mer spilletid. Litt mer usikker på hvordan man skal få til spissmakker-situasjonen... Gardar er jo en sliter, men det blir liksom aldri noe av. Tegan var heller ikke imponerende. Tarik derimot - landslaget må jo bare glede seg fremover..!

Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av Knuty

Har ikke sett kampen i reprise, men der og da, var jeg bombesikker på offside.

Så det ikke på stadion, men på tv2 nå så det unektlig ut som offside

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07

Lagt til:
Kom på en ting - dersom det viser seg at det var offside, kan det da telle til Barsoms fordel, slik at han kanskje får en redusert karantene..?

Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Det er ikke noe stygt spill, så jeg kan ikke se at han skal få mer enn en kamp.
Om det er offside eller ikke er irrelevant i straffeutmålelsen

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
ffksupporter.net: - Tarik var forskjellen

www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1435

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:

Jeg satt ikke slik plassert at jeg kunne se om det var offisde på Hoseth, men det jeg så var at han i sekundet før han mottok ballen dytta Wallace med stark arm rett utover sidelinjen så han nesten havnet på tribunen. Hadde det ikke vært for at han satt Wallace ut på den måten hadde ikke Hoseth fått lagt det innlegget som førte til straffesituasjonen. Synd at vi mangler Barsom (eller Boasson) som Lunde (TV2`s mann under kampen i FotballXtra) kalte ham - til RBK kampen. Håper ikke det blir flere enn en kamps karantene. Det var jo ingen stygg felling, mer et lite puff så Molde-spilleren mistet balansen og ikke fikk skutt.

Lasse Staw var veldig bra i dag. TV2 kåret han som banens beste. Ikke ufortjent det. Synes også Opphaug gjorde det bra som midtstopper. Tror han er bedre som midtstopper enn høyre-back faktisk.

Slike pasninger som Kvisvik ga Tarik før 1-0 scoringen var en fornøyelse å se på. Bare han leverer minst en slik pr kamp er jeg fornøyd. Da trenger han ikke ta så mange deffensive løp :-) Men synes Super-Ray jobba bra den tiden han var innpå.

Fornøyd med tre poeng, men savnet det høye presset som de hadde mot Brann.

Wallace fikk noen dødball-muligheter i dag, men synes ikke de er så giftige som i treningskampene i vinter. Da kom de knallharde cornerne og frisparkene på rekke og rad. Håper han finner tilbake til dem.

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til:

Hoseth setter jeg for min del i samme bås som andre "godgutter" som Kippe, Riseth og Karadas.

Og selvføgelig alt som har med Ham-Kam å gjøre..

Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 mar 04

Lagt til:
Synes vi gjør en grei kamp, mye slurv i starten. Reiser seg mot slutten i begge omganger, og utnytter sjansene godt. Her er min vurdering av laget.

Lasse Staw: 8 Gjør et par meget gode redninger, er mye sikrere enn sist. Spiller seg mest sannsynlig til en fast plass. Deler banens beste med Tarik     

P.A Czwartek: 7 Spiller en av sine beste kamper de siste årene i mine øyne. Er mye sikrere defensivt, selv om han kan bidra mer offensivt

Jan Tore Ophaug: 6 Virker bedre sentralt, er deilig med en midtstopper som tør å ha ballen i beina mer enn tre sekunder.

Raio Piroja: 5 Gjør som han pleier, vinner mange dueller, men er usikker med ballen i bena. Ikke av hans beste kamper

Fernando Wallace: 6 Er bra offensivt, men sliter defensivt. Morsom spiller jeg er sikker på at kommer til å vise seg frem senere i sesongen.

Hans Erik Ramberg: 6 Var bra mot Brann, spiller på det sikre i dag også. Har hevet seg fra i fjor. Trenger å få hull på byllen hva angår mål.

Kasey Wehrman:6 Er litt anonym, men gjør jobben sin. Kommer bra med mot slutten, har selvtillit.

Ardian Gashi: 5 Spiller helt greit, kunne vært mer med fremover på banen.

Abgar Barsom: 7 Er et fargerikt innslag, gjør mye bra med ballen. Den unødvendige utvisningen trekker noe ned.

Gardar Johanson.: 6 Gjør jobben sin bra på et vanskelig underlag, fortsatt ikke helt i toppform.

Tarik Elyounoussi:8 Putter to mål, og gjør jobben sin som spiss. Er sikker med ballen, og setter forsvaret ut av balanse.

Andreas Tegstrøm: 6 Er involvert i 2-1 målet. rekker ikke gjøre stort annet

Raymond Kvisvik: 7 Gjør jobben den tiden han får spille. Nydelig pasning til Tarik når det blir 1-0

yo

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Dette var jo finfin oversikt, håper den blir slik etter sesongen og!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Landslagsspiller

Lagt til:
ffksupporter.net med bilder fra kampen her og spillerbørs her

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
hvor mange kamper for Barsom for sitt røde ?

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av keiko99
hvor mange kamper for Barsom for sitt røde ?

Når man får rødt kort for å felle en spiller i scoringsposisjon så får man 1 kamp karantene. Så Barsom må stå over mot Rosenborg, men er tilbake til neste hjemmekamp mot Bodø/Glimt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til:

Få fotballen tilbake på NRK!

Merker jeg er fead-up så det holder av TV2. Intervju med Grønhagen etter kampen. I stedet for å fokusere på at Tarik scorer 2 mål blir spørsmålet: "Var Tarik preget av at Hareide var på tribunen?". I stedet for å fokusere på prestasjonen til Raymond da han kom inn og spilte gjennom Tarik med en fantastisk pasning som ga 1-0 blir spørsmålet: "Burde Raymond kommet inn tidligere?".

Det er bare 2 eksempler av mange!

Negativt!! Negatvit!! Negativt!!

Kan ikke skjønne hvordan TV2 har rettighetene til et så fantastisk produkt som Tippeligaen er og velger å fokusere 100% på å lage drama, intriger og negative vinklinger i stedet for å fokusere på å spre gleden, entusiasmen og alt det positive som Tippeligane faktisk byr på!

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Endret:
Ida Marie Vatn hadde helt vanvittige spørsmål i dag...

- Var Tarik preget av at Hareide var på tribunen?

Hallo? Han scoret faktisk to mål!

- Burde ikke Kvisvik ha kommet inn tidilgere?

Hallo? Vi vant faktisk kampen! Og Kvisvik la pasningen til det ene målet... Grønhagen svarte så sykt bra på det spørsmålet.

Men sånn generelt er jeg sjeleglad for at fotballen er på TV 2. Vanvittig utvikling fotballinteressen har hatt her til lands takket være TV 2, og tilgangen på fotball er bedre enn noensinne!

Har du lest forumets retningslinjer?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88