For oss som bor utenbys/i utlandet kan kampen diskuteres her.
Molde helt klart best i gang. Synes det virker ganske tamt blant publikum også. Eller er det bare lydproduksjonen som ikke yter Plankehaugen full rettferdighet?
....og der scora Ringberg mot Viking.... jaja. Må vel skje noe her også snart. Selv om jeg synes noe av initiativet vi hadde i midtre del av omgangen er i ferd med å bli borte.
Brukbar 1. omgang, synd med tverliggeren.
Savner Ringberg, jeg! :) Blir like nostalgisk hver gang jeg ser at han skorer...
"Markus Ringberg scorer mål, han scorer mål, han scorer mååål!"
Uavgjort er i hvert fall ikke særlig rettferdig nå. Kjempesjanse til Piroja på hodet, etter lur pasning fra Barsom. Og med Barsoms store sjanse i første, samt Rambergs skudd som gikk like utenfor mål, burde FFK ledet nå.
Når vi endelig ble kvitt Tor Hammerø fra FFK-kampene, så kommer det faen meg inn en ny fyr med noe som minner sterkt om moldedialekt! Kan Fotball-Xtra snart ansette en annen?
Når vi endelig ble kvitt Tor Hammerø fra FFK-kampene, så kommer det faen meg inn en ny fyr med noe som minner sterkt om moldedialekt! Kan Fotball-Xtra snart ansette en annen?
Reagerte på dette jeg også. Han kommenterte at han håpet at Diouf ikke markerte Raio i feltet, for da kunne FFK fått en sjanse.....
Det er da ikke mye Molde-dialekt på han karen der? Normert bokmål, spør du meg... Har ikke reagert på spesielt partisk kommentering hittil.
Du ser kanskje kampen på TV2 Sport? Jeg tenker i hvert fall på han som er med fra stadion i Fotball-Xtra. Det må være moldedialekt, i hvert fall noe i nærheten av det.
Om han er partisk kan nok være, men likevel lei av å høre moldefolk kommenterer fra stadion.
Yay! TV2 må ha flere pauser! Kom jo mål i tre kamper samtidig omtrent! Måtte det holde ut! Tarik, du går mot en stor sesong om du fortsetter slik! Kvisvik er jo supersub!
Der fikk Tarik plass på landslaget. Hareide sitter på tribunen, og så akkurat det han trenger: En spiss som tar vare på sjansene sine. Tarik er så sykt god!
Men ikke minst: Herlig pasning fra Raymond. Spørs om ikke han starter neste hjemmekamp...
Det er da ikke mye Molde-dialekt på han karen der? Normert bokmål, spør du meg... Har ikke reagert på spesielt partisk kommentering hittil.
Du ser kanskje kampen på TV2 Sport? Jeg tenker i hvert fall på han som er med fra stadion i Fotball-Xtra. Det må være moldedialekt, i hvert fall noe i nærheten av det.
Om han er partisk kan nok være, men likevel lei av å høre moldefolk kommenterer fra stadion.
Ahh....det forklarer saken. Jeg sitter i Sveits og ser kampen via web-tv. Stussa litt over at noen syntes kommentatoren hadde snev av Molde-dialekt, ja... :-)
Ikke minst jævlig surt at det var Barsom som taklet og fikk kortet. Hadde trengt ham det siste kvarteret. Har vært en av våre beste i dag. Men har fortsatt trua. I går våkna Brann mot Ålesund først da de fikk en mann utvist. OK, så tapte de uansett, da...men KOM IGJEN NÅ! Må ha samme innsats som i Bergen, nå.
...jeg må si at dette laget skuffer stort i dag!! Har de trent i vinter eller?..kan jo faen ikke ta et hjørnespark engang jo!!!
De viste vel sist lørdag at de har trent ganske bra, da. Og de har skapt nok sjanser til å kunne ha avgjort dette for lengst. Ingen fyrverkerikamp av FFK, men heller ikke ræva, synes jeg.
Det er 10347 tilskuere å ser kampen på nye Fredrikstad stadion i kveld, skriver siste.no. Skulle tro det var mer? Det er jo solgt flere billetter i hvert fall...