Er det noen som har noen taktiske forslag? Synes forsåvidt de som er utpå der klarer seg greit. Men etter hvert er det jo bare å måke framover og håpe det beste.
Hva med å la Wallace ta noen frispark, han har da gode skudd han ikke får brukt når han er så lite involvert i kampen som han er - Barsom får da alltids muligheten i spillet.
Fy søren så herlig å se FFK FIGHTE og KJEMPE på bortebane som de gjør i dag. Så vi én eneste bortekamp i fjor med en slik guts? Jo, kanskje i Bergen, da. Helt utrolig. Klarer vi å holde på dette, har jeg stor tro på at vi skal bli kvitt bortekomplekset.
Det går jo fort å si Gardarson, kanskje derfor de sier det hele tiden... Tør vi håpe på resultatmessig reprise fra 16. mai, eller legge lista enda høyere?
Tør vi håpe på resultatmessig reprise fra 16. mai, eller legge lista enda høyere?
Jeg tror vi skal være veldig fornøyde om det blir 1 poeng i dag. Synes det er tegn til at vi går litt opp i liminga i forsvar akkkurat nå. Noen forslag til bytter?
Nja, det er vel heller det at det er liten tvil på hvilket lag han holder med ;) Alsaker er vel fra et eller annet sted et stykke nord for Bergen tror jeg.
Wallace kan vel egentlig bare plasseres på benken dersom dette er nivået han har tenkt til å legge seg på. Han har vært innblandet i alle tre baklengsmålene.
Jeg tror vi skal være veldig fornøyde om det blir 1 poeng i dag. Synes det er tegn til at vi går litt opp i liminga i forsvar akkkurat nå. Noen forslag til bytter?
Kvisvik inn for Ramberg? Og akkurat i det jeg skrev det så trefffer Ramberg stolpen fra 3 meter...