Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Moss (treningskamp, 24.03.08)

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av FFK1903
Nesten så jeg begynner å lure på om en eller annen mossing har dratt opp til en sjaman i sameland og gitt oss en forbannelse.

Liker ikke så store tap som generalprøven akkurat...

Særp tapte 1-3 for Alta i går. Det er mulig det ble gandet mot alle lag i nedre del av glommaregionen i forbindelse med den kampen...

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08

Lagt til:
Hvertfall få pynta litt på resultatet.. Det hadde vært så sykt deilig om ffk hadde snudd kampen nå..

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
Hva holder trenern på med,Kouadio bak både Thomassen og Ramberg!!!

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07

Lagt til:
Noen som vet hvilket draktnummer Jan Tore spiller med?

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Ja hvor har det blitt av Kouadio?? Han var positiv i fjor høst, håper han får slippe mer til framover

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08

Lagt til:
Tror han har nr 24

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bjørnen
Særp tapte 1-3 for Alta i går. Det er mulig det ble gandet mot alle lag i nedre del av glommaregionen i forbindelse med den kampen...

Bare innrøm det først som sist, det er du som står bak, er det ikke? ;)

Landslagsspiller

Lagt til:
Helt utrolig av radio fredrikstad og kritisere Kouadio som på 20 min har skapt de fleste sjansene til FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til:
Svarte! 3 poeng bak Moss etter åpningskampen. Tror Moss blir årets overraskelse i Tippeligaen!

"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av paco
Helt utrolig av radio fredrikstad og kritisere Kouadio som på 20 min har skapt de fleste sjansene til FFK

Smått utrolig å kritisere Grønhagen og radioreportere, hjemme bak radioen også..

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Smått utrolig å kritisere Grønhagen og radioreportere, hjemme bak radioen også..

Hva har det med saken og gjøre? er du fornøyd med generalprøven?

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Hva har det med saken og gjøre? er du fornøyd med generalprøven?
Selvfølgelig ikke, men hvis Bergstrøm kritiserer Kuadio, så har vel han bedre oversikt over det enn meg som ikke er der......

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:
Noen som var der oppe som kan gi oss andre ett lite referat på hvordan f.eks Bråthen gjorde det? Og Ophaug hørte jeg på radion var litt rusten... noen som kan fortelle..

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Landslagsspiller

Lagt til:
FY og FY!!! Dette lover ikke godt foran Brann-kampen!

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06

Lagt til:

IGJEN taper vi mott et lag som ligger i 1 divisjon.Tror moss blir utrulig sterke iår og rykker opp. syns vi bør gjørra noe med keepersituasjonen blantannet, og hvorfor har vi west?

eledngi men slik det ser ut nå så er moss østfolds beste lag!

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:
Jaja, nå skal vi ikke gå inn i vedskjulet og sette hagla i kjeften riktig enda. Dette skjer hvert eneste år, og allikevel er det vi som er i eliteserien og moss som er i addeco.

Det året vi vinner treningskampen mot moss er vel det året vi tar medalje.

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..

Landslagsspiller

Lagt til:
Ophaug så rusten ut. Vidar Martinsen var møkk dårlig. Gerrbrand var heller ikke helt på tåhev. .........vel, alle var møkk dårlig untatt Barsom.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Erik Bråthen var svak, hadde flere blemmer og var usikker flere ganger, tabbet seg hvertfall ut på et mål. Men, skal ha skryt for at han tok straffen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Denne kampen illustrerte godt hvordan innsatsvilje og aggressivitet kan utligne en divisjonsforskjell. Mens Moss løp og fightet hele veien, var det noe slapt og umotivert over FFK. Spesielt skuffende var den sentrale midtbanen. Kasey Wehrman var forferdelig med elendige pasninger som skapte sjanser for Moss og unødvendige balltap. Ardian Gashi hadde heller ingen stor kamp. På motsatt side kunne jeg flere ganger se det lyse av øynene på Bjørnar Johannssen når han løp opp FFK-spillere og kjempet. Ingen på FFK hadde en innstilling som lignet.

Ellers var forsvaret rufsete (Ophaug og Martinsen spesielt) og Erik Bråthen hadde flere dårlige vurderinger i feltarbeidet.

Det positive: Abgar Barsom fortsetter å vise at han er en klassespiller selv når laget spiller dårlig. Mye bra offensivt på venstresiden. Wallace også villig til å komme mye fremover og har bra ballbehandling. Ellers synes jeg Gardar Johannsson og Brian West gjorde mye bra før pause, selv om det ikke ble skapt så mange sjansene av det. Jeg ble litt overrasket over at Brian West startet kampen, men jeg synes han viste veldig gode tendenser. Joachim Thomassen var litt opp og ned, men jobber bra, er god med ballen og har fine vendinger. Tror absolutt han kan få mye spilletid i år.

Er heldigvis overbevist om at innstillingen vil være en helt annen til serieåpningen mot Brann, selv om de burde være profesjonelle nok til å yte mer i denne kampen også. Jeg er skuffet, men ikke veldig overrasket.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
FFK var ræva. Rett og slett.

Moss var gode. Grujic (?), nummer seks på midtbanen, virket veldig bra. Var også imponert over nummer 14 (venstrevingen) i første omgang. Solide stoppere og god keeper har de også.

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:

Utrolig dårlig match!!

1omg hadde vi ikke et skudd på mål en gang.. Eneste sjansen vi hadde,var vel ved en heading av Gardar...som gikk over.

2omg begynte utrolig dårlig,det bedret seg en del etter at Ramberg kom innpå.. Han satte faktisk litt fart på høyresiden.. Kampen blir fullstendig punktert når Moss går opp til 3-0...

Så 1-3 tap var faktisk fult fortjent,kunne faktisk ha tapt mere også.. En klasseredning av Bråthen på straffesparket til Moss,en klønete takling...

Nei huff...

Men skal bli spennende å se hvem som starter av Ophaug og pål Andre til søndag..Blir ikke overrasket om Pål andre starter den matchen...

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av benksliter`n

He he he....leser inne på Kråkeboka nå.

Litt av en gjeng vingeklippede kråker som holder hus der

Virker som det er årets kamp for kråkene he he he..

Hehe typen som kaller seg Mannen, var ikke akkurat snau med denne uttalelsen:

Ja jeg tror faktisk at om vi hadde ligget i tippeligaen og ffk i adecco så ville vi endt opp rundt 5-6 plass, mens ffk ville havnet på 6-7 i adecco. Så mye bedre mannskap har vi. Vi har forsterket med folk som går langt utenpå det stallfyllet ffk har skaffet seg. Forventer at vi styrer kampen i 90 min. og vinner komfortabelt med et par, tre mål.

Utrolig hvor  rett Mannen fikk da.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Slapp av alle sammen. Det er mer sannsynlig at en snøball overvintrer i helvete enn at FFK slår Moss i en fotballkamp!

Det blir bedre mot Brann! Dette har tar jeg med stoisk ro, og bare gliser litt lett over hele opplegget.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Costanza
Denne kampen illustrerte godt hvordan innsatsvilje og aggressivitet kan utligne en divisjonsforskjell. Mens Moss løp og fightet hele veien, var det noe slapt og umotivert over FFK. Spesielt skuffende var den sentrale midtbanen. Kasey Wehrman var forferdelig med elendige pasninger som skapte sjanser for Moss og unødvendige balltap. Ardian Gashi hadde heller ingen stor kamp. På motsatt side kunne jeg flere ganger se det lyse av øynene på Bjørnar Johannssen når han løp opp FFK-spillere og kjempet. Ingen på FFK hadde en innstilling som lignet.

Ellers var forsvaret rufsete (Ophaug og Martinsen spesielt) og Erik Bråthen hadde flere dårlige vurderinger i feltarbeidet.

Det positive: Abgar Barsom fortsetter å vise at han er en klassespiller selv når laget spiller dårlig. Mye bra offensivt på venstresiden. Wallace også villig til å komme mye fremover og har bra ballbehandling. Ellers synes jeg Gardar Johannsson og Brian West gjorde mye bra før pause, selv om det ikke ble skapt så mange sjansene av det. Jeg ble litt overrasket over at Brian West startet kampen, men jeg synes han viste veldig gode tendenser. Joachim Thomassen var litt opp og ned, men jobber bra, er god med ballen og har fine vendinger. Tror absolutt han kan få mye spilletid i år.

Er heldigvis overbevist om at innstillingen vil være en helt annen til serieåpningen mot Brann, selv om de burde være profesjonelle nok til å yte mer i denne kampen også. Jeg er skuffet, men ikke veldig overrasket.

Det er vel ikke første kampen i år at Kasey og Gashi spiller dårlig ?? Det har de jo omtrent gjort i samtlige kamper. De virker rimelig uengasjerte. Jeg er redd det dårlige spillet som var på høsten kommer til å fortsette nå også. Hvor bra var Barsom og Wallace på dødballer i dag ?? Direkte dårlig er svaret mitt.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88