Husk meg
Brukernavn
Passord

Treningskamp: FFK - Kongsvinger

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av bjorn
Hvis det hadde kostet femti, hadde du vært fornøyd da? Eller skulle det vært gratis med servering?

Si hvis man hadde "spart" femti kroner, hvis det var halv pris i går, hva får man for en femtilapp i dag?

Da kan man begynne å tenke over hvor smålig noen mennesker er
  Hvis det var halv pris igår, hadde han fått to treningskamper. 

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Megasupporter`n
Er det noen som har en link hvor jeg kan se målene?

Intervjuer, høydepunkter og hele matchen blir forhåpentligvis lagt ut på FFK-TV i løpet av formiddagen.

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av eliot
Hvis det var halv pris igår, hadde han fått to treningskamper. 

Sant det, hvis man er gjennomført gnien bør man holde seg hjemme, så man ikke får slike "reaksjoner" etter å ha betalt hundre kroner for å se fotballkamp

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til:

Regner med at det ikke er mange som bryr seg så veldig mye lenger, men intervjuer, høydepunkter og hele fredagens kamp har igjen blitt forsinket. Denne gangen er det teknisk feil hos TV2. Alt vil forhåpentligvis være i orden i morgen - da nerdene i TV2 er tilbake på jobb.

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Første omgangs beste spiller har faktisk vært Thomassen. Han har ikke hatt noe særlig å gjøre defensivt, men har vært voldsomt med fremover, og gått på løp gang på gang. Det er tydelg at unggutten har en enorm løpskapasitet!

Noe annet de som er i hallen synes er moro, er å se Raymond Kvisvik, som nå "bare er en skygge av seg selv". Og da snakker man størrelsen, og ikke fotballegenskapene, selv om han ikke har utrettet noe spesielt i dag. Raymond har blitt mye tynnere, og det er tydelig at mannen har trent noe alvorlig i vinter.

Hva ser jeg? Hele to lyspunkter på en gang? Det er nesten for godt til å være sant.

Forøvrig ser jeg stort sett én grunn til å være bittelitt optimist på FFKs vegne i 2008: at bare ett lag kommer til å rykke ned etter denne sesongen.

Har man sagt a,
har man sagt a.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25