Liverpool FC
Opprinnelig postet av Plankebærær
Opprinnelig postet av Per Egil
Jada, han heter selvsagt Javier. Men han har blitt så populær på Anfield at 'Pool-fansen har begynt å kalle ham Tommy etter Poor Scouser Tommy.
Aha :)
Var over og så Pool-Stoke i helga, første rad ! Var like før jeg løp ut og skora sjøl !
Kanskje ikke så rart, men Stoke-fansen var fantastiske, satt skrått over dem, og snakk om liv a ! Det beste var når Delap skulle ta innkast, først jubla dem skikkelig, før de begynte å gjøre innkst bevegelser !
---------------------------
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Når det gjelder stemning, har jeg på følelsen at det er litt motsatte tendenser på Anfield og Old Trafford. På Anfield er det som regel meget god stemning på CL-kamper, mens i seriekampene jeg ser er det som regel svært labert. (Med unntak av kamper mot rivaler, selvsagt, hvor det er god stemning. Kanskje Kop-folket trenger litt konkurranse for å få fart på stemmen?). På Old Trafford derimot har stemningen på seriekamper kommet seg noe, den var veldig dårlig en stund, men nå for tiden synes jeg generelt det synges mye. I hvert fall fra Stretford End - North Stand er fortsatt håpløs. Men på CL-kamper er det meget, meget labert, unntatt når det drar seg til i de senere rundene selvsagt. Innsatsen på tribunen i går mot AaB var flau.
Men Liverpool og United er da også de to klubbene i England som merker turistfenomenet mest, da disse er de mest populære utenfor England. Arsenal har vel snarere dårlig stemning fordi de priser ut mannen i gata. De billigste billettene på Emirates ligger på nivå med dyre billetter på Old Trafford/Anfield/andre stadioner i nordvest-distriktet.
Men den kåringen som kom opp med Anfield på en 2. plass legger nok ikke en gjennomsnittskamp til grunn, snarere en skikkelig god dag. Det er bare på toppkamper at det er gåsehud-stemning nå til dags.
Når det gjelder stemning på dagligdagse kamper vil jeg snarere trekke fram White Hart Lane og Villa Park. Jevnt over god stemning også mot kjedelige motstandere.
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Det er sånn det blir når man blir godt skodd med seiere og pokaler, stemningen mot dårligere lag er ikke noe å hoppe i taket for. Men at stemningen på OT i premier league har bedra seg, er jeg definitivt enig i. Nå er jeg jo stream titter, men at OT er stille som grava om dagen er å ta i litt vel. Bortsett fra igår, men Aalborg, Aalborg. null rivaleri og kampen hadde jo sånn som det ble med Villareal null og si.
Bunnlag og nyopprykkete lag har som regel alltid god stemning, både på grunn av at det er flere kjernefans der og at det er en kamp om å overleve, Vi husker jo alle turen til Ullevål mot Lyn da vi var 7000. Måtte vinne - fantastisk stemning.
Bill Shankly fikk seg en ansiktsløftning utenfor Anfield på lørdag. Stemningen mot Hull var forøvrig rimelig laber.

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Real Madrid blir motstander i åttendedelsfinalen. Det er bare å håpe at de fortsetter i samme elendige spor som nå. Jeg har trua.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Det er spilt 66min. og Liverpool leder 4-1 i Newcastle. Herlig
Opprinnelig postet av eliot
Det blei 5-1 til slutt. Taper Chelsea og Arsenal er dagen helt perfekt..Det er spilt 66min. og Liverpool leder 4-1 i Newcastle. Herlig
Ble brått veldig stille her gitt, har dere spist hatten til Benitez dere også?
Når man gang på gang velger å ødelegge for seg selv på slutten av kamper så skal det nok holde hardt at det blir noe gull i år heller, desverre. For mange av spillerne virker ute av form og desillusjonerte. Rafa gjør også en del rare taktiske valg om dagen.
---
Jaja, man får glede seg over at Stoke ser ut til å forsvinne nedover der de hører hjemme. Pinlig med sånne lag i PL. Fotball er det i alle fall ikke. Med tanke på Delaps innkast burde man kanskje heller melde overgang til rugby eller am.fotball. 
math
Opprinnelig postet av Solheim
Ble brått veldig stille her gitt.
All is darkness. Gratulerer med seriegull.
jeg har alltid vært enig med arne scheie (den ekte) i at 2-0 er den farligste ledelsen, men for benitez så er det faktisk 1-0 som er den aller farligste. slutt å surf på 1-0 og sett det j*** 2-0-målet i stedet for å gjøre defensive bytter.
jeg er forøvrig ikke i tvil om at rafa forsøker å selge keano om dagen. bruken av babel i to kamper på rad og valget i å sette han på topp når torres gikk ut, vitner om at han forsøker å spille babel varm, slik at han kan benyttes som backup for torres i 4-2-3-1.
med ffk til champions league!
Tok Rafa ut både Gerrard og Torres igår? regner med at det var før utligninga i så fall..
Likte spesielt et sitat fritt gjenngitt etter hukommelsen etter 3-0 seieren over Chelsea: 'What monster have you unleashed Rafa?'
En veldig kjedelig situasjon for dere uansett, men jeg kan jo ikke si noe annet enn jeg regna med det. Har dere Chelsea neste? nøkkelkamp til å få skuta på rett kjøl igjen.
Opprinnelig postet av Per Egil
Litt for tidlig. Torres har begynt å score på hjemmebane igjen. 2 mål mot Chelsea.Opprinnelig postet av Solheim
Ble brått veldig stille her gitt.
All is darkness. Gratulerer med seriegull.
Bra deal av Tottenham det, hvorfor Keane ikke finner/fant seg til rette på Anfield kam man jo undre seg, men spillermønster og typer er vel en ting. Keane passer kanskje bedre ved siden av et stort og sterkt oppspillspunkt for så å hamre løs på det som detter ned?
Men alt i alt; there's only one Keano!
Jaaa, Torres avgjorde på overtid. Liverpool vant 3-2 borte. Taper United i morgen skal jeg glemme den forbanna snøen som har dalt ned.
Fantastisk snuoperasjon!!Torres er magi! Allikevel grusomt at vi atter engang slipper inn mål på defensiv dødball,forbanna unødvendig!!!!!!!
5p ned til chelsea nå, 3p til villa, 2plassen er innenfor rekkevidde. united vinner ligaen - IKKE fordi de har en bedre tropp, men større vilje og mot til å avgjøre kamper, stabilitet, erfaring med gullstrid, spilt ferdig borte mot de 4 andre storlaga(lpool,chelsea,arsenal,villa) og ringreven ferguson. har sågar lpool igjen på trafford - en arena lpool så og si aldri plukker poeng(sett bort fra de to sesongene murphy herjet på frispark!
)
skal selv over på lpool-sland 2mars så setter pris på at vi fremdeles er i toppen av PL
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Idag blir det seier borte mot Real Madrid.
1-2...Mål av Kuyt og Torres.
HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Æsj,..her bommer jeg stygt. Torres går ut og kampen trekker ut.
Da satser jeg på 0-1. Kuyt målscorer...
Bønnajon! Gratz, deilig at engelske lag gjør det godt i innledende, selv Pool.
Hvem som scorer er et fett. Du fikk jo riktig med 0-1.
HERLIG!
Opprinnelig postet av eliot
Hvem som scorer er et fett. Du fikk jo riktig med 0-1.
![]()
Yes, det var viktig mål...Nå går vi videre
Får måle tempen på ligagulltrua deres nå.. Hva sier dere? ;)
Opprinnelig postet av Solheim
Sier du kan holde kjeft.Får måle tempen på ligagulltrua deres nå.. Hva sier dere? ;)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88