Overgangsvinduet har åpnet - spillere ut og inn?
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg har rykter om at han er observert i byen i dag.J.T. Ophaug?
Ja
Jeg har rykter om at han er observert i byen i dag.J.T. Ophaug?
Ja
OK, kommer det en dobbelsignering idag eller imorgen? 
---------------------------
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Jøss for en trafikk det er med attraktive spillere i fredrikstad for tiden:P Kan bli spennende det her..
Ifjor så var FFK svake defensivt på kantene, og heller ikke veldig gode offensivt heller. Kommer Ophaug og Da Cruz, så kan det plutselig bli kantene som er det beste med FFK. Barsom, Wallace på venstrekanten og Ophaug, Da Cruz på høyrekanten + Kvisvik,Thomassen, Kouadio, PAC som lurer på benken. Godt også med Ophaug som backup for Piiroja og Totte.
Jeg tipper Gardar og Tarik kan bli foret med mange gode pasninger på topp med et slikt lag. Håper de tar et nytt steg denne sesongen.
Jeg får smaken av medalje i munnen av dette laget, folkens 

Det var merkelig stille det ble fra alle hold nå da....... Kan ikke noe skje snart
.
Blir ille nervøs av detta her jeg
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Tror det er store sjanser for at både Ophaug og Bobbie skriver under denne uka!
virker som om det er to duellsterke spillere også. ser ut som om de tenker litt på at vi har vært litt dårlige på cornere.
syns dette ser bra ut. men det kan virke for meg som om raymond forsvinner til sommeren. hvis bobbie er så god som vi trur å skal spille på høyre midt. så har vi barsom på venstre. da finner jeg ikke plass til kvisvik. så da blir det mere sutring fra den kanten regner jeg med.
Opprinnelig postet av scheien
virker som om det er to duellsterke spillere også. ser ut som om de tenker litt på at vi har vært litt dårlige på cornere.
syns dette ser bra ut. men det kan virke for meg som om raymond forsvinner til sommeren. hvis bobbie er så god som vi trur å skal spille på høyre midt. så har vi barsom på venstre. da finner jeg ikke plass til kvisvik. så da blir det mere sutring fra den kanten regner jeg med.
Det blir ikke så lett å danke ut Raymond om han holder seg frisk og rask.....Kan jo hende han forsvinner, men det ville være synd...
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Opprinnelig postet av Dokka
Jeg vil beholde Kvisvik. Og jeg tror det skal mye til for å banke han ut. Kan ikke se hvorfor vi skal hente begge spillerne nå, mener det holder med en av de. Kvisvik har vist at han vil kjempe for å spille og håper han får det.

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Kanskje FFK skulle prøve seg på denne spissen?
36 år gammel... Kontrakt ut året max 
Opprinnelig postet av HotDream
Kanskje FFK skulle prøve seg på denne spissen?36 år gammel... Kontrakt ut året max
Teddy Sheringham la opp nettopp, 41 år gammel. 
Tror han spilte i Cardiff den siste tiden.
Kanskje FFK skulle prøve seg på denne spissen?36 år gammel... Kontrakt ut året max
Colchester United spilte han får den siste sesongen
Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>
Med all respekt for Rushfeldt, men i klasse med Sheringham har han aldri vært. Dessuten er det sikkert mulig å finne mange spillere som har spilt fotball til de er 40 uten at det bør gjøre dem interessante for FFK.
- Der er en forhandling i gang med nordmændene, men der sker nok ikke noget før tidligst om et par dage, selv om man ikke kan udelukke noget.
Jeg har en sterk magefølelse på at dette vil gå i orden. Men det hadde jo vært en fordel å få han kampklar til generalprøven mot Moss.
Jeg ser at de skriver at det norske overgangsvinduet stenger 31 Mars. Stemmer dette? Mener og huske at det var 30 April i fjor?
Det er 31. mars og var det i fjor også.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25