Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet har åpnet - spillere ut og inn?

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:
Så på kommentarene under en artikkel på FB og der er det en som nevner en byttehandel med Lyn som inneholder Kvisvik og Hoff. Noen andre som har hørt noe om dette, eller er det bare surt oppgulp fra denne karen?

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av solano2
Så på kommentarene under en artikkel på FB og der er det en som nevner en byttehandel med Lyn som inneholder Kvisvik og Hoff. Noen andre som har hørt noe om dette, eller er det bare surt oppgulp fra denne karen?

Jeg ber til fotballgudene om at dette stemmer... Ikke nødvendigvis at vi skal selge Kvisvik, men Espen Hoff har jeg ønsket meg til FFK siden Lyn maktet å kjøpe ham fri fra Odd uten konkurranse.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller

Lagt til:
Helt enig, Hoff ville gitt oss en ny, fantastisk dimensjon i angrepsspillet. Får vann i munnen av denne midtbanen:

Barsom---Gashi---Wehrman---Hoff

Men er det noen fler som har hørt noe om dette?

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:
Tviler på at Hoff er interessert i å komme til FFK. Han sa jo nettopp i et TV-intervju at han ville til en klubb som ville vinne noe. FFK er vel en middelhavsfarer på linje med Lyn der, så jeg tviler på at han da ser FFK et skritt i riktig retning.  Men hvis penga bestemmer og han blir tilbudt en fet kontrakt, så vet man jo aldri.

Landslagsspiller

Lagt til:
FFK er jo en klubb med store ambisjoner, så tror nok ikke det ville vært en stor hindring.

Om RBK eller Brann kommer på banen skjønner jeg selvfølgelig at han velger en av de, men tror nok FFK kan by på en del av det Hoff ønsker.

Landslagsspiller

Lagt til:
Hoff må vi nok se langt etter. Han burde vi kjøpt da han spilte i Odd.

Lillestrøm er vel den klubben som har vært mest ivrig på han det siste året og skal være villig til å betale en del millioner. Men Lyn har sagt blankt nei. Hvis det nå skal bli aktuelt å selge han (eller om/når han blir bosman) vil både Lillestrøm og sikkert noen av de andre "store klubbene" (Brann, Viking, Rosenborg, Vålerenga) stå foran oss. Med tanke på hva Hoff ønsker å oppnå med et klubbytte. Så realistiske må vi være.

Jeg er litt mer betenkt over forsvaret. Synes vi burde hatt en forsterkning der. Og irriterer meg noe over at det ikke ble noe av Jan Tore Ophaug som ville vært perfekt å ha i stallen. En spiller som kan gjøre en god jobb både på høyreback og i midtforsvaret. Akkurat det vi trenger. Czwartek trenger konkurranse, og i midtforsvaret tror jeg dessverre ikke Shabani helt er moden for oppgavene i Tippeligaen og Vidar Martinsen er jeg også usikker på mtp skadehistorikk. Nå som Patrik Gerrbrand også er skadet, så ser vi hvor sårbare vi er i den lagdelen. Ophaug ville således løst to "problemer". Norsk er han også.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:
går vel ann og prøve ijen til sommeren ijen anngående ophaug håper jeg da.

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Jepp. Hoff vil til et sted han kan vinne noe. Jeg sier ikke at ikke FFK kan overraske i år, men jeg er usikker på om Hoff ser det på samme måte. Jeg tror ikke Hoff vil dra til noen andre enn Stabæk, Viking, RBK, LSK eller Brann.

Appropo forsvarer så er jeg enig i ressonementet ditt angående Shabani og Czwartek, mulig at jeg mener Shabani kan holde som backup (men jeg har mine tvil). I tillegg til at det er surt at Ophaug ikke kom, så synes jeg også det er litt kjipt at vi ikke sikret oss Arnar Førsund.

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til:
Ophaug ser jeg behovet for, helt klart. Men Espen Hoff ser jeg ikke poenget med. Han er best på venstre hvor vi allerede har forsterket med Barsom. Espen Hoff er rask og flink med ballen, men jeg er ikke sikker på at han er så mye bedre enn Barsom. Desuten har vi Kvisvik, og Koadio som også kan spille venstre flanke. Skal vi forsterke må vi forsterke på høyre siden!

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
Hoff er en meget bra spiller men er det noe vi trenger nå så er det en h back

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 des 06

Lagt til:
helt enig med deg,det er på høyre siden vi skal forsterke!

-----------------------------------------------

PAO og FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

FFK jakter fortsatt spillere, det er snakk om en defensiv spiller og det må vel være en høyreback?

Dette sier Anders til f-b.no/article/20080228/FFK/509900891/1009/AKTUELTi dag:

Det kan jo skje mer.
– Hva tenker du på da?
– Jeg vil ikke si at stallen er fastspikret nå. Det kan skje flere ting, men det vil jeg ikke kommenterer nå, sier Grönis.

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten

FFK jakter fortsatt spillere, det er snakk om en defensiv spiller og det må vel være en høyreback?

Dette sier Anders til f-b.no/article/20080228/FFK/509900891/1009/AKTUELTi dag:

Det kan jo skje mer.
– Hva tenker du på da?
– Jeg vil ikke si at stallen er fastspikret nå. Det kan skje flere ting, men det vil jeg ikke kommenterer nå, sier Grönis.

Tipper FFK ser etter en rutinert keeper og en høyreback/midtstopper

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av benksliter`n

Tipper FFK ser etter en rutinert keeper og en høyreback/midtstopper

Høyreback er jeg med på. Midtstopper? Kanskje. Men at vi skulle lete etter en rutinert keeper er jeg mer usikker på - det måtte vel være til 3. keeper, det da...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Lagt til:
Tror nok det maks kan komme inn én spiller til i dette overgangsvinduet, og optimalt sett bør det da være en høyreback/midtstopper. Som f.eks. Jan Tore Ophaug.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til:
Endret:
Har alle TL-klubber inkludert FFK gitt opp Espen Ruud, etter at Viking ikke fikk ham? Han skulle jeg gjerne sett i rød/hvit drakt denne sesongen. Vet ikke om FFK noen sinne har tenkt på å skaffe seg Ruud da.

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Opprinnelig postet av Scout
Har alle TL-klubber inkludert FFK gitt opp Espen Ruud, etter at Viking ikke fikk ham? Han skulle jeg gjerne sett i rød/hvit drakt denne sesongen. Vet ikke om FFK noen sinne har tenkt på å skaffe seg Ruud da.

Odd Grenland slipper ikke Ruud. Grönhagen har selv sagt dette i et nettintervju hos FB.

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller

Lagt til:

Hmm, Jocke aviser heller ikke at det kan komme flere spillere.

Til f-b.no/article/20080301/FFK/47805926/1009/AKTUELT sier han at det er for dyrt å kjøpe norske spilere og i den forbindelse spør FB om det vil komme flere spillere før sesongen begynner

– Alt kan skje, sier han hemmelighetsfullt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Scout

Odd Grenland slipper ikke Ruud. Grönhagen har selv sagt dette i et nettintervju hos FB.
Pluss han sa jo ganske direkte at Viking er klubben han vil spille for, og de skulle ta opp forhandlingene ved  det nye overgangsvinduet!

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!

Landslagsspiller

Lagt til:
- Kvisvik ikke aktuell

Raymond Kvisvik er ikke aktuell for en overgang til Strømsgodset.

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:
på det bildet der så kvisviken tung ut gett. ser jo ut som en liten bolle. hehe.

Landslagsspiller

Lagt til:
Noen som har hørt rykter om Storflor? Hørte det fra en usikker kilde, men verdt å nevne.

Landslagsspiller

Lagt til:

Pr. i dag har vi 24 spillere i FFKs A-stall. Det er det tallet vi ideelt sett skal ha og i den stallen inngår Bjørkøy, sier Haugen.

Hvis Bjørkøy mot formodning skulle forsvinne må vi ha inn en erstatter, men uavhengig av ryktene rundt Bjørkøy ser vi stadig på mulige forsterkninger. Offensivt er vi bra forspent og i den grad vi kommer til å handle ytterligere er det snakk om en forsvarspiller.

Men i det store og hele er vi fornøyd med stallen slik den nå framstår, uten at jeg vil utelukke helt at det kan komme en forsterkning til, sier Haugen til Demokraten.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Noen som har hørt rykter om Storflor? Hørte det fra en usikker kilde, men verdt å nevne.

Tviler på at det kommer en kantspiller til. Kommer det noen, blir det en høyreback..

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffkmufc

Tviler på at det kommer en kantspiller til. Kommer det noen, blir det en høyreback..

Håper klubben allerede har startet med arbeidet med å lete etter en erstatter til PAC, slik at den dagen han legger opp eller ikke duger som HB lenger at vi da har en klar.

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25