Husk meg
Brukernavn
Passord

Rødhvitelite 2008

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:

håper ikke de har fått plass der vi sto ifjor. men kan noen forklare noe for meg. kan hende jeg er dum. men jeg skjønner ikke hvorfor dere starter en ny supportergruppe når dere skal stå sammen med plankehaugen allikevel. klarer dere ikke å synge like bra ved å bare være medlem av plankehaugen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Hysj , selv om jeg er enig med deg, så la ikke den debatten blusse opp igjen. Nå har det vært fredelig lenge her...

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TP i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:
hehe. var ikke meninga å få igang diskusjoner. men jeg skjønner det bare ikke. kunne skjønt de hvis de var ufornøyd med plankehaugen å ville stå et annet sted. men ettersom de skal stå samme sted så syns jeg det er merkelig.

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av scheien
hehe. var ikke meninga å få igang diskusjoner. men jeg skjønner det bare ikke. kunne skjønt de hvis de var ufornøyd med plankehaugen å ville stå et annet sted. men ettersom de skal stå samme sted så syns jeg det er merkelig.

Det er jo det som er hele greia. RHE vil være en positiv bidragsyter til sang på FFKs kamper og det er helt naturlig å få med oss andre i PH. Dette er jeg meget positiv til, og jeg er ikke med i RHE.

Det er et av forsøkene på å få til et bedre trøkk på tribunen, og det er vel alle glade for. Noen fosøk kan være bedre enn andre. La det ikke være uprøvd.

Det er da ikke sagt at forsangere bør være kneblet eller at vi som ikke er med i RHE ikke kan slå ann tonen.

Synger du og jeg, og de andre så blir det nok bra.

Flott initinativ av RHE og bra at PH er positive, og at så mange synes dette vil være et riktig steg for supporter kulturen i Fredrikstad.

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:
slik jeg ser det, så er jo dette bare et forsøk på å få et eget sangfelt, siden folka i ph-styret ikke klarte å ordne dette selv.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av JipJap
slik jeg ser det, så er jo dette bare et forsøk på å få et eget sangfelt, siden folka i ph-styret ikke klarte å ordne dette selv.

Enkelt og greit og ikke noe mer problematisk enn det.

---HOLYGANS-----

www.holygans.com

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06

Lagt til:
Grunnen til det er at sesongkortsalget allerede er i gang for lenge siden. Var snakk om at kanskje billettprisene for de som ikke "vil" være med og synge skulle økes litt slik at det skal lønne seg og være med å støtte laget verbalt i samtlige 90 minutter. Men dette er langt fra lagt på is og vil bli seriøst vurdert fra neste sesong.

There`s only ONE United

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Keano
Grunnen til det er at sesongkortsalget allerede er i gang for lenge siden. Var snakk om at kanskje billettprisene for de som ikke "vil" være med og synge skulle økes litt slik at det skal lønne seg og være med å støtte laget verbalt i samtlige 90 minutter. Men dette er langt fra lagt på is og vil bli seriøst vurdert fra neste sesong.

Hele Plankehaugen ståfeltet er et sangfelt, de som ikke synger skulle vært kastet ut.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Keano

Ja ha? Og hvordan skal dette fungere i praksis? Skal de som har betalt ekstra "for å slippe å synge" gå med en jødestjerne i panna, mens de som har betalt for å synge får stemplet ACAB på brystet?

Har du lest forumets retningslinjer?

Ansvarlig redaktør

Lagt til:

Opprinnelig postet av danan
Hele Plankehaugen ståfeltet er et sangfelt, de som ikke synger skulle vært kastet ut.

Ja ha? Hvor står det? Hvilke regler sier så? Står det noe om dette i Plankehaugens vedteker? Hva du ønsker at noe skal være og hva det er i virkeligheten er to vidt forskjellige ting. Jobb heller for å forandre hvordan ting er i praksis fremfor å slenge ut grunnløse påstander.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Holters

Ja ha? Hvor står det? Hvilke regler sier så? Står det noe om dette i Plankehaugens vedteker? Hva du ønsker at noe skal være og hva det er i virkeligheten er to vidt forskjellige ting. Jobb heller for å forandre hvordan ting er i praksis fremfor å slenge ut grunnløse påstander.

Dårlig humør i dag Holters? Det er et forum, brukere gir sin mening hele tiden, må da være plass til min også da. Selvsagt skal PH-feltet være et sangfelt. Det er jo det supporterklubber gjør, synger for laget sitt. De som "snylter" og står der med armene i kors og munnen lukket skulle vært kastet ut fra feltet, de har ikke noe der å gjøre.

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Endret:

Nei, jeg er ikke i dårlig humør, men jeg er lei av å høre usanne påstander.

Det er forskjell på "er" og hva du ønsker det "skal være". Du skrev "er", ergo konstanterte du noe som ikke er et faktum (sant). Slik reglene er utformet i dag, så kan ingen tvinge noen til å synge.

Landslagsspiller

Lagt til:

Det er forskjell på "er" og hva du ønsker det "skal være". Du skrev "er", ergo konstanterte du noe som ikke er et faktum (sant). Slik reglene er utformet i dag, så kan ingen tvinge noen til å synge.

Da beklager jeg det, jeg var sikker på at PH feltet var et sangfelt... Men om det ikke er det så er det jo ikke rart at folk ikke synger...

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Da beklager jeg det, jeg var sikker på at PH feltet var et sangfelt... Men om det ikke er det så er det jo ikke rart at folk ikke synger...

De som vil synge synger vel, og de som ikke vil lar være. Så kan jo du prøve å endre kriteriene for å være medlem av PH og dermed ha adgang til PH-feltet. Slik det er nå er det ikke et krav at man synger...

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07

Lagt til:
PH er jo til for å støtte laget med sang, med andre ord man skal synge når man står der, det sier seg faktisk selv da  supporterklubben er ikke til for å bare stå å glo, støtt laget med sang 

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Marcus
PH er jo til for å støtte laget med sang

PH er ikke UTELUKKENDE til for å støtte laget med sang. Faktisk er ikke ordet sang engang nevnt i vedtektene, men at målet er å støtte FFK visuelt og verbalt under kamp.

For noen kan det bety obskøne ytringer ovenfor dumme dommere eller apelyder når motstander gjør feil. For andre kan det bety 90 minutters sammenhengende sang.

Folk er forskjellige.

"§1 FORMÅL

Plankehaugens mål er å støtte FFK visuelt og verbalt under kamp, samt å være en konstruktiv og kritisk diskusjons- og sa marbeidspartner for FFK utenom kamp. Plankehaugen skal tilstrebe å skape et godt og inkluderende sosialt miljø for sine medlemmer, særlig i forbindelse med FFKs kamper."

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Marcus
PH er jo til for å støtte laget med sang

PH er ikke UTELUKKENDE til for å støtte laget med sang. Faktisk er ikke ordet sang engang nevnt i vedtektene, men at målet er å støtte FFK visuelt og verbalt under kamp.

For noen kan det bety obskøne ytringer ovenfor dumme dommere eller apelyder når motstander gjør feil. For andre kan det bety 90 minutters sammenhengende sang.

Folk er forskjellige.

"§1 FORMÅL

Plankehaugens mål er å støtte FFK visuelt og verbalt under kamp, samt å være en konstruktiv og kritisk diskusjons- og sa marbeidspartner for FFK utenom kamp. Plankehaugen skal tilstrebe å skape et godt og inkluderende sosialt miljø for sine medlemmer, særlig i forbindelse med FFKs kamper."

Verbalt er rop og sang, ikke dra inn dette med obskøne ytringer. Det blir et side spor i debatten og trekker den ned til et lavmål.

Problemet ikke at vedtektene ikke dekker alt og alle argumentasjoner og forklaringer på at folk ikke synger. Jeg mener det at folk må kunne bestemme selv om de vil synge eller ei, men når de står på PH feltet og ikke synger, må de regne med at de kan få klare hentydninger om å være med på sangen. De får ingen sympati eller støtte for sin klage på eventuelleforsangere som bruker seg mot dem. Der bør grensen gå, skal vi "holde med" den som står og glor, eller med forsangeren som hauser til sang og rop?

Der er kjernen i problemet, og svaret er enkelt og greit!

Vi støtter forsangeren!

---HOLYGANS-----

www.holygans.com

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Jonek

Vi støtter forsangeren!

Javel, og det gjorde Plankehaugen og FFK også har jeg hørt . Sikkert derfor noen ikke lenger er ønsket som forsangere..... De som ikke sang fikk for lite kjeft........

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Verbalt er rop og sang, ikke dra inn dette med obskøne ytringer. Det blir et side spor i debatten og trekker den ned til et lavmål.

Ironi er vanskelig. Det var altså en ironisering over en del tilskueres oppførsel på tribunen. Der det eneste bidraget DE har til verbal "bistand" er ufinheter. Like gjerne til egne spillere. 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av HotDream

Vi støtter forsangeren!

Javel, og det gjorde Plankehaugen og FFK også har jeg hørt . Sikkert derfor noen ikke lenger er ønsket som forsangere..... De som ikke sang fikk for lite kjeft........

FFK har ikke utestengt forsangeren. Han har fått fribiletter av FFK på Stadion i motsetning til PH. Men om du leste innlegget mitt handlet det ikke om å støtte Zoran, men forsangeren (Glenn og de som hauser opp stemningen), selvom jeg selvsagt støttet Zoran. VOLIM TE DINAMO!

Men du, HotDream klarer alltid å hoste opp dette om og om igjen. Du trenger å få noe opp fra halsen....Alt her inne handler ikke om Zoran, om du er så fiksert på han.

Jeg mener at de som ikke synger bør føle seg malplassert på sangfeltet, ikke motsatt

---HOLYGANS-----

www.holygans.com

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Men du, HotDream klarer alltid å hoste opp dette om og om igjen.

Jeg mener at de som ikke synger bør føle seg malplassert på sangfeltet.........

For det første: Skal du komme med påstandet som dette får du sørge for at de er riktige.. Hvis ikke kalles det løgn. Så vær så snill å dokumenter at jeg har skrevet noe om Zoran før og  "alltid klarer å hoste opp dette om og om igjen"...

Hvor er "sangfeltet" ??

Landslagsspiller

Lagt til:

Men du, HotDream klarer alltid å hoste opp dette om og om igjen.

Jeg mener at de som ikke synger bør føle seg malplassert på sangfeltet.........

For det første: Skal du komme med påstandet som dette får du sørge for at de er riktige.. Hvis ikke kalles det løgn. Så vær så snill å dokumenter at jeg har skrevet noe om Zoran før og  "alltid klarer å hoste opp dette om og om igjen"...

Hvor er "sangfeltet" ??

Hvor er "sangfeltet" ??

Sangfeltet jobbes det med å sette av, og i bunn og grunn er det meningen at "sangfelt" er på hele ståplassen på PH. Det har ikke fungert slik intensjonen, og noen grep gjøres på dette området. På sangfeltet skal det være mer malplassert å tie enn å synge.

Det du hoster opp i ditt innlegg er dette md PH og FFK ikke ønsket å støtte forsangerene.

Det er å trekke inn dette med reaksjoner fra PH mot bla Zoran. Det kan ikke misforstås, i så tilfelle må du skrive det klarere. Alle her inne får assosiasjoner til utestengelsen når du trekker inn dette. Du hoster opp dette igjen i en tråd det ikke er tema.

Klart at Glenn Lampe og han andre er ønsket som forsanger, har ikke hørt noe annet.

Hold topic videre i trådenH

---HOLYGANS-----

www.holygans.com

Landslagsspiller

Lagt til:

Hvor er "sangfeltet" ??

Hvor er "sangfeltet" ??

Sangfeltet jobbes det med å sette av, og i bunn og grunn er det meningen at "sangfelt" er på hele ståplassen på PH. Det har ikke fungert slik intensjonen, og noen grep gjøres på dette området. På sangfeltet skal det være mer malplassert å tie enn å synge.

Det du hoster opp i ditt innlegg er dette md PH og FFK ikke ønsket å støtte forsangerene.

Det er å trekke inn dette med reaksjoner fra PH mot bla Zoran. Det kan ikke misforstås, i så tilfelle må du skrive det klarere. Alle her inne får assosiasjoner til utestengelsen når du trekker inn dette. Du hoster opp dette igjen i en tråd det ikke er tema.

Klart at Glenn Lampe og han andre er ønsket som forsanger, har ikke hørt noe annet.

Hold topic videre i trådenH

[/quote]

Som ventet kan du ikke svare på eller dokumentere at jeg som du skrev "hoster opp dette om og om igjen" når det gjelder folk som ikke er ønsket som forsangere på PH-feltet. Det kommer av at du ikke klarte å finne noe som underbygger påstanden din. Du løy.Jeg syns du skal holde deg for god til å fare med påstander og løgn om hva andre skriver her inne.

Når det gjelder PH-feltet så er det ikke et sangfelt per idag, uansett hva du "i bunn og grunn" mener, men et felt for medlemmer av PH. At det jobbes med å endre dette som du sier er noe helt annet. . Er det sant at det jobbes med å endre kravene for å stå på PH-feltet? ....

Når det gjelder forsangere så får du støtte Glenn du, men ifølge trådstarter så er det Rødhvitelite med sine 50 plasser på PH- feltet som skal fungere som forsangere for hele PH-feltet (selv om du ikke har hørt noe annet), og det er dette 50 mann sterke feltet som er sangfeltet med krav til de som står der. De som ikke synger får ikke lov til å stå på dette feltet og dermed er det nok ingen som vil føle seg "malplassert på sangfeltet" som du skriver. 

Når du skriver at jeg skal holde topic i tråden, så blir det jo spesiellt dumt når du tydligvis ikke har fått med deg hva som står i innlegget til han som startet tråden...

Syns forøvrig opplegget rundt sangfelt og Rødhvitelites engasjement høres bra ut og ønsker lykke til med sesongen 2008 og håper dere klarer å skape trøkk på kampene med det nye opplegget.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Vi støtter forsangeren!

Dette skrev jeg:

Problemet er ikke at vedtektene ikke dekker alt og alle argumentasjoner og forklaringer på at folk ikke synger. Jeg mener det at folk må kunne bestemme selv om de vil synge eller ei, men når de står på PH feltet og ikke synger, må de regne med at de kan få klare hentydninger om å være med på sangen. De får ingen sympati eller støtte for sin klage på eventuelleforsangere som bruker seg mot dem. Der bør grensen gå, skal vi "holde med" den som står og glor, eller med forsangeren som hauser til sang og rop?

Der er kjernen i problemet, og svaret er enkelt og greit!

Vi støtter forsangeren!

-----------------------

D----

Du må lese innlegget mitt i sin helhet, ikke bare klippe en setning, slik at du kan hoste opp noe annet.

Det er vel bare du som skjønte dette du skrev over her. PH har ikke hevdet at de ikke ønsker forsangere(Glenn osv), selvom det jobbes med et sangfelt nå bestående av RHE og PH.

I 2007 var det flere forsangere bla Glenn, Zoran, Rune og noen andre. Det at de ga kjeft på de som ikke sang og det støttet jeg. Noen av dem, mer enn andre.

Da drar du inn dette med at noen forsangere ikke er ønsket av FFK og PH. Ingen er i tvil om at du hoster opp dette med Zoran, når du skriver slikt. Det å påstå at jeg lyver, tar jeg med en knusende ro, men du forklarer deg ikke godt nok. Det er den saken du hoster opp, og den er pasè.

Hold topic! ikke dra inn dette med de uønskede forsangerene!

---HOLYGANS-----

www.holygans.com

Landslagsspiller

Lagt til:

Du må lese innlegget mitt i sin helhet, ikke bare klippe en setning, slik at du kan hoste opp noe annet.

At jeg ikke siterer alt du skriver betyr ikke at jeg ikke har lest alt du skriver. Om jeg velger å svare på det i innleggene dine som skurrer og ikke på alt, så er vel det noe jeg velger og ikke du??? Du skriver også at jeg hoster opp noe om uønskede forsangere gang på gang. Det har jeg ikke gjort og derfor er det du skriver blank løgn. Grunnen til at jeg dro det fram denne gangen er at du skriver (sitat) "De får ingen sympati eller støtte for sin klage på eventuelleforsangere som bruker seg mot dem"(sitat slutt). Som jo viser at du også her er et stykke unna sannheten.... De som har klaget har jo fått nettopp både sympati og støtte når de har klaget på forsangere som har blitt "litt for ivrige". Å holde seg til topic er en ting, men å holde seg til sannheten er vel noe du burde ha peiling på?

Fortsatt så er det sånn at vi er inne på en tråd hvor trådstarter blant annet skriver at Rødhvitelite får egen plass for 50 personer på PH-feltet og at de skal fungere som forsangere for hele PH-feltet. Dette går jeg ut ifra er klarert med Plankehaugen.... ?

Jeg har forøvrig ingen spesiell mening om hvordan en forsanger skal oppføre seg, men det er jo tydelig at PH-styret har en klar mening om hvordan en forsanger IKKE skal oppføre seg... Ser du poenget mitt nå? Antagelig ikke, men da får det være siste "host" fra meg i denne omgang.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88