Shabaan ønsker seg til Stockholm og Hammarby
Opprinnelig postet av erfo
Da skulle det være klart, eller?
http://www.fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/allsvenskan/608451.html
Artikkelen er lagt ut idag og forteller at klubbene ble enig i natt. Om dette er det endelige vet man vel aldri
---------------------------
erfo
Da skulle det være klart, eller?
http://www.fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/allsvenskan/608451.html
Artikkelen er lagt ut idag og forteller at klubbene ble enig i natt. Om dette er det endelige vet man vel aldri
Nettopp. Svenske medier har jo meldt det ganske mange ganger nå, så jeg aventer med å "juble" til det blir bekreftet fra FFK...
Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Shaaban er på vei til Stockholm nå. Han skriver under for Hammarby i ettermiddag og det blir pressekonferanse sent i kveld eller i morgen. Overgangssummen er på ca 4 millioner svenske kroner.
Hadde håpet å få bedre betalt, men jeg er glad saken endelig ser ut til å være over.
Rami Shaaban är i detta nu på väg till Stockholm. I eftermiddag skriver han på för Hammarby. Sent i kväll eller i morgon håller Hammarby presskonferens. Övergångssumman landade på drygt fyra miljoner kronor och kontraktet är på fem år.
Pokker, du slo meg der, Costanza.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Ikke et vondt ord om Rami, men nå ble jeg glad. Takk for alt Rami! Håper du får en fin tid i Stockholm!
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Takk for en proff innstilling til en vær tid Rami. 
Lykke til med familien og bajen i sverige. 
Takk for fine år Rami.
Spesiellt takk for viktige redninger når det røyna på i Cupfinalen. ( i tiden mellom 1-o til 2-o).
Ønsker deg lykke til videre.
Håper at din profesjonelle innstilling har smittet over på flere.
Samtidig blir det spenende å følge utvikla til Bråten og Staw.
Håper FFK kan beholde begge, og ar de sporer hverandre til ekstra innsats
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Lykke til videre Rami! Takk for mange gode kamper!
Fredd
Takk får det fine rane vi gjorde mot VIF
Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>
Haugen fortsetter å være uklar.
Bytt han ut!
Ubruklig
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
All things must pass...
Alt i alt må vel Rami Shaaban ha vært blant de mest vellykede investeringer FFK har gjort noensinne.
Det er bra at både Erik M og Lasse S er storvokste karer, for det er ingen små sko de to skal fylle nå.
Men er det riktig forstått at FFK kommer til å ha bare to keepere i A-stallen framover? Er det ikke vanlig å ha tre, dere som kan mer om sånt?
Har man sagt a,
har man sagt a.
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Men er det riktig forstått at FFK kommer til å ha bare to keepere i A-stallen framover? Er det ikke vanlig å ha tre, dere som kan mer om sånt?
Jo, det er et lite sjansespill. Særlig når vi vet at begge har slitt litt med skader de siste årene... Man får som regel dispensasjon for å hente keeper utenom overgangsvinduet hvis situasjonen blir prekær, men det er jo ikke noe vi bør belage oss på. Det har jo skjedd i tidligere sesonger at vi har måtte hente inn nye keepere midt i sesongene nettopp på grunn av det...
På en annen side er det vanskelig å hente inn en etablert keeper som i utgangspunktet skal være et tredjevalg.
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Jeg tror faktisk ikke på det. For det første så er det galskap. For det andre så er det svenske medier mye friere til å skrive hva pokker de måtte ønske enn de norske. For det tredje så er det typisk at mediene går ut og bare sier noen summer for å presse frem de riktige tallene for de allerede frustrerte supporterne..
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Hva er galskap? At Rami får en lønn på 1,2 millioner per år??
8 millioner i sign-on-fee.
Galskapen i mine øyne er å gi ham en femårskontrakt.

Shaaban er en skadeutsatt keeper på 32,5 år. Når kontrakten går ut (slutten av 2012?) vil han være 37,5 år (!).
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
8 millioner i sign-on-fee.
Eller på god svensk; hemlengtan.

Har man sagt a,
har man sagt a.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25