Husk meg
Brukernavn
Passord

SK Brann - Dinamo Zagreb på TV2 Sport imorgen 20.45 (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Martin_
Du har tydelig misforstått hele poenget Freddy.  PH-styret har allerede angrepet sine egne medlemmer og supportere, noe som er svik av aller verste sort.

Bullshit. Styret har bare håndhevet reglene for Plankehaugen, noe som de er der for å gjøre..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Martin_
Du har tydelig misforstått hele poenget Freddy.  PH-styret har allerede angrepet sine egne medlemmer og supportere, noe som er svik av aller verste sort.

Bullshit. Styret har bare håndhevet reglene for Plankehaugen, noe som de er der for å gjøre..

Hvilke regler brøt Klokan? Har de vært konsekvente av sin håndhevelse av sine regler? Ble det eldre ekteparet som kjørte hjem i grisefylla etter å ha ankommet Fredrikstad etter Hamburg-turen utestengt fra PH og Stadion?

Burn in hell, por favore..

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av bønna
Hvilke regler brøt Klokan?

Siden når ble blussing tillatt?

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rasle
Hvilke regler brøt Klokan?

Siden når ble blussing tillatt?

Det blusset ble fyrt opp langt utenfor en TL-arena. Om det er noen som skal forfølge slike saker så er det politiet og ikke Fredrikstad FK og Plankehaugen. Hvis det er slik at PH skal stenge ute alle som har begått en kriminell handling så blir det tynt i rekkene etterhvert, tilogmed i PH-styret.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Det blusset ble fyrt opp langt utenfor en TL-arena.

Selv om det ikke ble fyrt opp på en stadion så ble det fyrt opp på et arrangement av PH. Derfor kan/bør PH reagere om de mener det er grunn til det.

Om det er riktig eller ei og om straffen er for streng/mild skal jeg ikke uttale meg om.

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rasle
Det blusset ble fyrt opp langt utenfor en TL-arena.

Selv om det ikke ble fyrt opp på en stadion så ble det fyrt opp på et arrangement av PH. Derfor kan/bør PH reagere om de mener det er grunn til det.

Om det er riktig eller ei og om straffen er for streng/mild skal jeg ikke uttale meg om.

Men hvorfor blir det ikke reagert når dette eldre ekteparet kjørte i fylla hjem fra Hamburg-turen? De satt både sine egne og andres liv i fare. Hvorfor blir ikke offentlig urinering og nytelse av alkohol slått ned på?

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Bønna. Skjønner at dette er vondt for deg, men Politiet gjør nok ikke alltid den jobben jeg og du hadde ønsket.

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av keiko99
Bønna. Skjønner at dette er vondt for deg, men Politiet gjør nok ikke alltid den jobben jeg og du hadde ønsket.

Uansett om politiet er der eller ikke så er det ikke PH eller FFKs oppgave å være politi eller domstol.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Du tar jo frem helt forskjellige saker. Om en blir drept på gata er ikke dette noe for FFK eller PH, men når noe som supportere i Plankehaugen/FFK gjør noe galt er dette PH og FFK oppgave.

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til:

Uansett om politiet er der eller ikke så er det ikke PH eller FFKs oppgave å være politi eller domstol.

Har PH opptråd som en domstol? Jeg trodde det var vanlig å la de tiltalte få forklare og forsvare seg i en domstol. PH dret jo i det og gikk isteden tvert til straffeutmåling, og de sparte jammen FFK for mye slit og porto ved å sende dom på vegne av FFK også.

"Bjørkøy blander perfekt saft og lager aldri bråk i innbytterboksen"
- Knut T. Eggen skryter av sin nye forsterkning

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til:
altså hvorfor utestenger ikke PH alle som driver med drikking offentlig og pissing offentlig, hvis de skal utestenge alle som bryter regler på en tur i regi av PH? Kan du svare på dette freddy?

Den unge generasjonen er på vei fram.

www.brigaderodhvit.com

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Endret:
Dette temaet er vel egentlig utdebattert for lenge siden?
I tillegg er det veldig off topic i forhold til hva denne tråden handler om.... Kampen mellom Brann og Dinamo Zagreb ikke om utestengelsen av de fire kan forsvares eller om BRH.
Stenger tråden

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25