BRHs hjemmeside - brigaderodhvit.com (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Kverulant Rune: Er det ikke litt humor å se slike tall??
Kapasitet: ca 25.000, Tilskuersnitt 2007 - ca 7.000, Bortesupporter kapasitet: ca 5000....
Jeg mener, hva skal Lyn med en slik arena? Er det virkelig bare jeg som ser humoren i dette??
Står ingenting om Lyn i første innlegget ditt. Tall kan brukes til så mangt. Vi trekker 10 000 ++ på våre kamper. Altså mer enn 10 % av byens befolkning. Tenk om Oslos befolkning hadde gjort det samme. Da skulle det vært over 50 000 på kampene der inne. Hvor mange kommer på VIF sine kamper , i snitt ?? De er ikke i nærheten av halvparten av dette tallet engang. Så jeg ser ikke noe unormalt i disse talla du fremlegger, og ser ikke humoren i det heller. Mener du at landslagsarenaen skulle stått ubrukt da eller ?? Kun brukes til landskamper ??
Ja, jeg mener faktisk at LANDSLAGS arenaen kun skal brukes til LANDSLAG fotball og til Cupfinalen.
Akkurat som i f.eks England...
En klubb som VIF trekker gjerne 15.000 - 20.000 på enkelt kamper, og noen ganger helt opp i 25.000, og da er det forholdsvis greit at de leier/eier deler av ullevaal, men de har ganske klare planer på å bygge sin egen arena!
---------------------------
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Bilder fra Lyn - FFK her.
Usaklige kommentarer blir ignorert.
Den unge generasjonen...
http://www.brigaderodhvit.com
Den unge generasjonen...
Norgesmestere 2006!!
Opprinnelig postet av Martin_
Noen ord om Ramovic-saken her.
brs skrevet. Synd ikke PH engasjerer seg i sånne saker. Det har jo blitt en syklubb eller NFFs nikkedukke... Blir flau:(
Rød hvit til jeg dør:)
Opprinnelig postet av Christoffer
Savner tribunerapport fra Ullevaal. Hvis det er i planene da..
Kommer innen kort tid.
Den unge generasjonen...
Opprinnelig postet av Martin_
Noen ord om Ramovic-saken her.
Godt skrevet. =)
Jeg kunne ikke vært mer enig med brh sine "tanker" rundt dette.
Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Den unge generasjonen...
Den unge generasjonen...
Tillater meg å referere litt fra tribunerapporten 16.mai:
"Blant de som tok turen over vannet var et medlem bosatt i Danmark med tilknytning til FC Københavns alternative supportergrupper Copenhagen Casuals og en nylig oppstartet gruppering."
Hva vil BRH med dette? Dere sliter med tilliten i og rundt Fredrikstad by, og innad i diverse miljøer rundt FFK. Tror dere at slikt vil være med på å bedre dette? Tror dere at dette gir dere mer cred hos hr. Waters? Tror dere at dette bidrar til mindre fokus på dere fra politiets side?
Dere er svært svært misfornøyd med at folk her inne til stadighet rakker ned på dere og mistenker dere for å ha vikarierende motiver.
Jeg sitter igjen med ett stort spørsmål: Hva vil dere oppnå med dette?
Dette er ikke for å starte en ny endeløs diskusjon rundt BRH eller andre grupperinger, så enkelte her inne bør glemme å henge deg på denne.
Mod: Personangrep er ikke pent og skal overhode ikke forekomme. Redigert litt av mod (denialsander).
Burn in hell, por favore..
Opprinnelig postet av bønna
Les PMen jeg sendte deg jambo.
Hva med å føre diskusjonen der den hører hjemme i stedet? I forumet!
Det er garantert ikke bare jambo som stusser over og lurer på dette...
Har du lest forumets retningslinjer?
Pm`en jeg fikk var i og for seg et meget godt svar, og det viser at iallefall noen i har hodet spikret på rett sted og har mye fornuftig å komme med. Evt. offentliggjøring av denne får bønna stå for selv. Anser det som en samtale mellom meg og han inntil han evt. sier noe annet.
Jeg tror, da PM`en ikke inneholdt info om dette, at bakgrunnen for å sende PM istedet for i forumet er at BRH ikke ønsker i bidra i dette forumet. Dette fordi et par personer desverre ikke makter å holde diskusjonen på et nivå over barneskole. Og da snakker jeg om personer på begge sider av BRH. "Vi" har blandt annet en kompis fra et lite tettsted nordøst for Fredrikstad som til stadighet kommer med oppgulp som aldri fører noe godt med seg.
Opprinnelig postet av jambo
Jeg tror, da PM`en ikke inneholdt info om dette, at bakgrunnen for å sende PM istedet for i forumet er at BRH ikke ønsker i bidra i dette forumet.
I så fall kan vi jo stenge denne tråden.

Det blir rett og slett for tåpelig at de bare skal føre diskusjoner på PM og benytte ffksupporter.net til det. Det er ikke hensikten. De får tåle, som alle andre tilknyttet FFK, å bli diskutert på godt og vondt her i forumet.
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av jambo
Jeg tror, da PM`en ikke inneholdt info om dette, at bakgrunnen for å sende PM istedet for i forumet er at BRH ikke ønsker i bidra i dette forumet.
I så fall kan vi jo stenge denne tråden.
Det blir rett og slett for tåpelig at de bare skal føre diskusjoner på PM og benytte ffksupporter.net til det. Det er ikke hensikten. De får tåle, som alle andre tilknyttet FFK, å bli diskutert på godt og vondt her i forumet.
De som henvender seg direkte til oss, svarer vi på PM. BRH er på ingen måte interessert i å delta i diskusjoner som går over i en ren hetsing av oss som gruppe. Om det er grunn nok til å stenge tråden, så gjør gjerne det.
Ser du/dere virkelig ikke den overveiende saklige kritikken dere får, og som dere like fullt velger å overse?
Ikke en eneste gang har dere evnet å svare tilfredsstillende på hvorfor dere må bryte regler, og hvorfor dere ikke kan legge av dere den biten folk faktisk reagerer på. Det er dette folk i alle overvekt diskuterer, og som dere ikke tar til dere.
Ren skjær drittslenging får dere ta opp med moderatorene, så rensker vi det bort. Saklig kritikk, og noen stikk, får dere fint tåle rett etter at dere har for eksempel fyrt opp en røkbombe.
Opprinnelig postet av bønna
Saklig kritikk har vi ikke problemer med å verken akseptere eller si oss enig i hvis det er belegg for det. Problemet vårt er at enkelte av moderatorene(ja, du er en av de Holters) elsker å hause opp disse debattene og ser igjennom fingrene når en av de på "feil" side blir kalt idioter, pyroman osv. Men det er vel kanskje på det nivået du ønsker at debatten skal ligge?
Synes du ikke det blir for enkelt?
Visse stikk, som den uskyldge om pyroman, må dere faktisk tåle rett etter at dere har fyrt av en røkbombe. Spillere som har forlatt klubben har blitt omtalt i langt verre ordelag her inne, og vi har høy takhøyde i forumet - innenfor rimelighetens grenser. I tillegg må dere faktisk tåle at det blir rettet fokus mot BRH når dere bryter reglene.
Jeg diskuterer det aller mest her inne og er saklig i min kritikk av dere som gruppe, selv om jeg har forstått at jeg taler for døve (blinde) ører. Jeg synes dere velger den feige og enkle løsningen, men tar det som en sterk indikasjon på at det faktisk ikke er mulig å forsvare de negative tingene dere forfekter. De utføres utelukkende fordi det er "tøft" i deres øyne.
Edit: Jo, og en ting til. La det være klart med en eneste gang: Jeg har over hodet ikke noe imot alternative grupperinger, men disse gruppene får respektere at andre ønsker å støtte FFK på sitt eget vis - uten at de skal bli sett ned på. I tillegg skal man faktisk holde seg innenfor gjeldende lover og regler, selv om det bare er FFK som dikterer dem.
Disse såkalte "debattene" fører aldri noe sted, se på tråden om røybombe i Mysen, det blir bare dummere og dummere for hver dag, det er så vidt jeg klarer å holde meg fra å synke ned på nivået ;)
Den unge generasjonen...
hehe, det er så morsomt at dere sladder ansiktene til BRH-folk 
FFK og Leeds her og!
hvorfor er det rart? Gutta har jo blitt trua med sparken fra jobben osv jo?
Hadde jeg vært med i en gruppe som utelukkende er positiv for ffks supporterliv, og likevel blitt trua med sparken, hadde jeg foretrukket og ikke blitt vist på diverse hjemmesider også.
men RuneT, du har jo pixlet/sladdet bildet ditt også;) Medlem av brh kanskje?
For fredrikstad
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88