Pirates of the carribean

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Husgutt
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Husgutt

......... og skal snart se alle extendedutgavene i ett strekk😎

som en annen skrev: Å Herre!

hehe, klarer du det blir jeg rett og slett imponert! 😁

Nei, men halloen. Det har da blitt gjort før også😁 Man kan jo ikke bare se en av gangen🔨

gaar fint det, men bare ikke start med den foerste sann paa kvelden :) Da blir det vanskelig!
Syns ogsaa det blir feil aa si at LOTR og Pirates er noe av det stoerste uten aa nevne Matrix!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05

Lagt til:
Jeg synes den siste POTC filmen var kjedelig. Den var langtråkig og kom aldri til poenget.

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til:
Så den i går, og syns den var helt grei. Men regner med at enkelte hadde problemer med å henge med.

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 07

Lagt til:

Den er grei den.....

Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.

ILLE BRA ;)

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av endre

gaar fint det, men bare ikke start med den foerste sann paa kvelden :) Da blir det vanskelig!
Syns ogsaa det blir feil aa si at LOTR og Pirates er noe av det stoerste uten aa nevne Matrix!

det å nevne potc i samme liga som lotr er jo hårreisende. Første matrix filmen er der oppe, men oppfølgerne ødela hele matrix....

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05

Lagt til:
Nja, bare endre slutten på den siste Matrix-filmen så synes jeg alle de tre er gode filmer også jeg.

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!

Landslagsspiller

Lagt til:
Effektmessig er jo filmene rå, men historien blir litt tynn etterhvert.... Men den var laget som trilogi med en gang, og er i det minste ikke rene oppfølgere som fløt på suksess som mange andre filmer!

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av endre
Effektmessig er jo filmene rå, men historien blir litt tynn etterhvert.... Men den var laget som trilogi med en gang, og er i det minste ikke rene oppfølgere som fløt på suksess som mange andre filmer!

Feil. Matrix 2 og 3 ble laget pgs suksessen til den første, akuratt som POTC-filmene. Syns Matrix 2 og 3 ødela hele stemningen fra film 1...

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bob Page

Syns Matrix 2 og 3 ødela hele stemningen fra film 1...

Så enig, så enig. 1`ern var fet som juling!

Synes egentlig det samme om POTC. 1`ern var grei nok, mens de to andre var møkk.. En trilogi som absolutt ikke havner i historiebøkene mine.

Favorittrilogien min er Back To The Future, med Ringenes Herre som en god nummer 2.

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent

A-lagspiller

Lagt til:
de 3 første star wars kommer høyt opp :)

(4 5 og 6 altså)

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05

Lagt til:

Feil. Matrix 2 og 3 ble laget pgs suksessen til den første, akuratt som POTC-filmene. Syns Matrix 2 og 3 ødela hele stemningen fra film 1...

Feil. Matrix skulle bli en trilogi fra starten av. De var allerede i gang med å lage 2 og 3 mens den første gikk på kino.

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av MadMax

Feil. Matrix skulle bli en trilogi fra starten av. De var allerede i gang med å lage 2 og 3 mens den første gikk på kino.

Takk, skulle til å skrive det!
Bare å se bakomfilmen fra Matrix, med intervju av de gode brødrene hvor dette blir sagt VELDIG klart!
Manuset var klart på 3 filmer, sammen med storyboard! Som i tillegg er noe av det råeste mest detaljerte storyboardet som jeg har sett! :)

A-lagspiller

Lagt til:
det endrer fortsatt ikke det faktum at matrix hadde vært bedre som èn film enn trilogi (i mine øyne).

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Nå har jeg endelig fått sett denne filmen.. Hvordan er det i hele tatt mulig å sammenligne denne med Ringenes herre? 😂

Fy faen så jævla kjedelig film. 3 timer søvndyssende affære.. Terningkast: svak 2`er...

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:
Er`e noen som har fått sett denne Golden Compass? Lurte på om den var noe å gå på kino for.

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
Har ikke sett, men har veldig lyst til å se den selv. Veldig glad i eventyr/fantasyfilmer... Kan ikke være dårligere enn Poc3 ihvertfall..🔨

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:
Den kan vel i det hele tatt bare være bedre en POC 3

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

10/09/2026 21:29 | 436deddb