Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Odd Grenland - FFK (26. serierunde) (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til:
Jeg pleier å besinne meg i uttalelsene, men...

FFFYYYYYY FAAAAAENN FOR EN MISERAAAABEL GJENG UTPÅ DER!!!!!

Puhh... godt å få det ut

Men vi har jo hatt et par sjanser, da, når sant skal sies. Får vi ett mål, så er det kamp igjen.

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til:
Så lenge Start ligger under, håper jeg vi fortsetter like rææva.. Til og med jeg kunne blitt banens beste for FFK idag.

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
Første gang de blir ordentlig heia på, sikkert som dop for de tenker jeg

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av lineker

..samma spillerene som har spillt i hele år...bare vi som er dårligere!

jeg tør å påstå at om odd hadde spilt slik de gjør idag i hele år, så hadde de vært på øvre halvdelen av tabellen.

enig i at ffk spiller tafatt, men odd spiller også bra

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:
Rett og slett patetisk.. Virker som om de kun gir Odd "seieren"... Det er jo trossalt snakk om en del penger i FFK`s favør også... Hadde de klart å klatre litt på tabellen,så hadde de fått noen kroner ekstra også... Men men!! Så tendensene mot Sandefjord,og de ble mer synlige mot Godset og nå er det rett og slett horribelt!!

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:
Trist slutt på sesongen. Utspilt av et lag som har framstått som en dumpekandidat siden april. Fy faen.

-exit body, exit mind-

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06

Lagt til:
...jeg tør å påstå at slik jeg har sett Bjørkøy spille de siste kampene, og i dag,...så har han ingenting i FFK å gjøre mer. Mannen er i tilegg kaptein på laget..skremmende!

Go Tottis!!!

A-lagspiller

Lagt til:
Kjenner at jeg er litt lei av å høre Grönis mumle om "...den här halvläken har så langt varit mycket skuffande... vi har ju ingen bevegelser alls...". Det har han jo måttet kommentere i hver jævla kamp den siste tiden. MEN SÅ GJØR NOE MED DET, DA!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:
Det at det er dårlig bevegelse handler ikke om trenerens valg, men om umotiverte spillere. Når man spiller mot Sandefjord, Godset og Odd (grå motstandere) og ikke har noe å spille for, er det dessverre slik at de fleste ikke klarer å motivere seg til å yte sitt beste. Den eneste måten Grönis kan gjøre noe med det på, er å benke folk. Og stallen er ikke så bred at vi har 20 mann som alle kan komme inn og gjøre en knalljobb i Tippeligaen.

FFK bedret seg jo også i siste halvdel av 1. omgang, jeg tror vi skal gi Odd kamp til døra. Husk fjorårets kamp i Skien, 3-3 (3-0) ... Hadde vært moro å sende Odd ned med et par kjappe mål på overtid

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Tøfflus
Det at det er dårlig bevegelse handler ikke om trenerens valg, men om umotiverte spillere.

Ja, i utgrangspunktet er jeg selvsagt enig med deg. Men samtidig er det trenerens fordømte plikt å banke litt stolthet og kampvilje inn i spillerne også. Nå synes jeg FFK-spillerne har vist dårlig innstilling i flere kamper på rad. Jeg ønsker meg ikke nødvendigvis en diktator-trener, men innbiller meg samtidig at f.eks. en Rössler hadde rusket opp i spillerne på en helt annen måte enn vår trevsamma svenske.

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:
Endret:

Uansett hva jeg har rotet med i på denne tråden, så..... slik som Odd spilte i perioder fortjener de å fortsettte i TL.

Når det gjelder FFK så langt så føyer dette seg inn i rekken (tre kamper) uten vilje og tæl.  I disse kampene har FFK spilt som et Adecco lag.

OOOPs rødt kort til Odd spiller, kanskje det kan tenne FFK.

Ps. kanskje ikke som R~sler, men som Flindt Bjerg som sa rett ut at spillerne jobbet ikke for penga, og det ville han ikke ha noe av. Det samme gjelder for fotballspillere som andre yrkemottager.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Juniorspiller

Lagt til:
Enig med Espen.
Hvis mine ansatte hadde vist like dårlig arbeidsmoral, hadde det nok ikke bare vært deres feil,
men også min som motivator og inspiratør.
Hadde vært på tide og se seg selv i speilet..og ikke bare ut av vinduet da...

Go Tottis!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:

Eneste positive i det hele er at det er 99,8% sikkert at Start rykker ned... Og det gjør egentlig veldig godt!!

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Juniorspiller

Lagt til:
Hehe..kan ikke klage da nei ..

Go Tottis!!!

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:
Jeg kan ikke skjønne at både Fofana og Koadiou blir byttet ut så tidlig i andre omg. Når Odd har en spiller utvist syns jeg at begge de spillerene trenges når det blir spill mot etablert forsvar. Jeg mener at Hans Erik Ramberg og Gardar er alt for stillestående og for lite tekniske til å åpne et etablert forsvar, mens på det punktet er kanskje Koadiou og Fofana blant de bedre.

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av GurrBass

Eneste positive i det hele er at det er 99,8% sikkert at Start rykker ned... Og det gjør egentlig veldig godt!!

Det er trøsten i dag, og gjør sorgen over FFK-tap usedvanlig liten.

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Uenig. Fofana er bedre i bakrom, Gardar er bedre i boksen og mot etablert forsvar. Kouadio og Ramberg er vel begge ganske kreative, greit bytte det også for Kouadio har ikke vært god idag

A-lagspiller

Lagt til:
Enig med ffkmats. Kan ikke se at ramberg eller gardar skal klare å åpne forsvaret til odd.

Er forøvrig veldig uenig med de som er glade for at start går ned i stedet for odd. Finnes ikke  mye moro i oddrane eller supporterne deres. Med start er det i hvert fall bra oppmøte og engasjement. Hva har odd tilført norsk fotball???

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
jonna det frisparket kunne du gjort mye mer ut av

http://keiko99.net

A-lagspiller

Lagt til:
Faen så dårlig bjørkøy spiller i dag... har han flytta til trondheim allerede?

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Brodern ønsker seg Helstad til året.. Lov å ønske seg spillere, men tror ikke han kommer...

Synes vi trenger en spiss jeg men vet ikke hvem :P

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Espen
Enig med ffkmats. Kan ikke se at ramberg eller gardar skal klare å åpne forsvaret til odd.

Er forøvrig veldig uenig med de som er glade for at start går ned i stedet for odd. Finnes ikke  mye moro i oddrane eller supporterne deres. Med start er det i hvert fall bra oppmøte og engasjement. Hva har odd tilført norsk fotball???

Håpe på at Odd taper mot Glimt...

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06

Lagt til:
Helstad hadde vært fint, jeg personlig ønsker meg Jarstein, Ruud, Storflor, en god venstre/høyreback og en toppspiss, en klassespiss!

Røde og hvite er de beste =)

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06

Lagt til:
Vi klarer ikke å få til en dritt... dette er flaut å se på..

Røde og hvite er de beste =)

Juniorspiller

Lagt til:
Jeg ønsker meg disse:

PAC-Gerro-Raio-Sjøberg
Kristoffer Helstad-Kasey-Gashi
Huseklepp-Iversen-Austenes

i en 4-3-3

Go Tottis!!!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25