Vi får vel ikke en egen utgave hvis vi stemmer på Fredrikstad (eller misforstod jeg hva du mente)? Slik jeg forstod det så erstatter vi bare en av de gamle gatene. Syns det er tett at de bytter ut gater med byer.
Men hadde vært morro med en egen Monopolutgave for Fredrikstad. Mange andre byer har egne utgaver (Jeg sitter selv med en Edinburgh utgave)
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Har sikkert formulert meg dårlig. De skal bytte ut alle de gode gammle gatenen som rådhusplassen, sinsen osv med byer og tettsteder i norge. Når de først har bestemt seg for det så må jo vi prøve å få med fredrikstad på den nye utgaven
Noen burde jo tipse Fredrikstad Blad - å få Fredrikstad by in på en moderne versjon av monopol må da være trivielt nok stoff til at det kan bli en liten nyhetssak.
Noen burde jo tipse Fredrikstad Blad - å få Fredrikstad by in på en moderne versjon av monopol må da være trivielt nok stoff til at det kan bli en liten nyhetssak.
Stem så mye du vil hver eneste dag. Bare ikke bruk samme navn og e-postadresse som forrige gang. Bruk bare fiktive navn og e-postadresser. Sørg bare for at adressen inneholder "@" og "." feks er fsdfsdfs@few.ks en fullt ut godkjent adresse som du får stemme med. Alle triks (også tyvtriks) er vel lov når det gjelder om Fredrikstad skal med i spillet eller ikke?
Sett av 10 minutter og du får gitt MANGE stemmer...
Jeg har i alle fall stemt fire ganger nå med fire forskjellige epostadresser og med kreative navn.
Visste for øvrig ikke at man kunne stemme hver dag. Får gjøre en innsats frem mot 1. november. Vi er da bypatrioter!
Ser at Fredrikstad er på 25. plass, så brettet må vi da klare! Rådhusplassen tror jeg vi kan glemme dog - den haler bergenserne i land! Eller? Klarer vi å motbevise at vi er "mini-Bergen"?