Spilte cuppen mot DFI i går og kan si at menge lag kommer til å få det meget tøft mot dem. Utrulig tekniske og ballsikre gutter. For gode for 3. divisjon. Kan hende at Borg får det meget tøft.
HectorFFK: Skal faan meg aldri si aldri! Virker som MFK har trøbbel med denna undervurderingspolitikken sin!! Det kan slå alle veier!! Simen Brenne spiller heller ikke dennna kampen pga landslagsoppdrag. Det betyr for MFK en juniorkæll må inn i et ganske så lite innkjørt mannskap!! Men faan, døm må da klare å slå døm!! Litt klasseforskjell skal det værra!!
Burde vel ta oss greit til 2. runde da... Har virkelig stor tro på cupen i år, håper bare ikke vi ryker ut etter å ha rundspilt et lag i 90 minutter, sånn som i fjor... :ffk:
Jeg trur runar kommer til å bli en transportetappe. Men en skal aldri si aldri. De rykket jo tross alt opp fra tredje divisjon i fjor så de er nok ikke så dårlige som de høres ut som. Runar det er liksom håndball det.
---------------------------
Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.
Poster: 44
Medlem siden: Mars 2003
SV: FFK - Runar i cupen
Trur nok du kan ta det med ro Hjælmen. Moss taper ikke den kampen.
--------------------------------------------------------------------------------
FFK
-endelig tilbake i toppfotballen
Sånn som kællane speller for tiden, tar jeg ingen verdens ting for god fisk!! Pr. idag, så føler jeg at vi må kjempe for å holde oss på øvre halvdel!!
Faan kællær!! BLØ!!!!