Husk meg
Brukernavn
Passord

Trusler til styret (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til:
Ber herved Moderator om å stenge denne tråden!! Den har som vanlig sklidd helt ut fra tema, som var de meget reele truslene som Styret i PH har blitt utsatt for. Istedenfor har det blitt mere personhets for og imot BRH/RHE og hva de kaller seg alle småungene!

---------------------------

Å bli far første gang - Stort, å få barn nummer 2 - Større, MEN Å VÆRE EN AV 25.000 PÅ ULLEVÅLL 12/11-06 - KONGE, DET BLIR IKKE STØRRE!!!!!

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av kriss
Dette blir jo mer og mer et rent ultras forum

La meg først få understreke at jeg aldri har eller kommer til å ha noe med BRH eller andre alternativer å gjøre, annet enn å synge med de når det passer seg.

Men det var ikke det jeg ville si. Det jeg derimot ville si er at du er en liten kjerring som har registrert deg med et annet nick for å kunne slenge dritt og falske påstander/rykter om BRH. Du har 23 poster i forumet pr nå, og brorparten av disse er usaklige, men direkte "BRH er søppel"-innlegg.

Jgeg utfordrer deg til å enten stå frem med navn, eller i det minste med ditt riktige nick. Da kan vi kanskje ta deg litt mer seriøst.

Hvis ikke så forventer jeg at admin eller mod tar ansvar!

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Seriøst, folkens!

Nå må dere ta dere sammen fremfor å ødelegge hver bidige tråd her inne!

Stenges!

Har du lest forumets retningslinjer?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88