Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny supporterklubb er stiftet, Aristokratene! (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
spørs om du gleder deg for fort.. ingen ting er avgjort, men husk ordtaket: gresset er ikke grønnere på andre siden

---------------------------

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
Det kan godt være, men når det er nedslitt brunt og gjørmete på den sida man alerede står så ser alt annet bedre ut!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av keiko99
spørs om du gleder deg for fort.. ingen ting er avgjort, men husk ordtaket: gresset er ikke grønnere på andre siden

Dog foretrekker undertegnede naturlig gress fremfor kunstgress...

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...

Knøttespiller
Ble medlem: 02 nov 06

Lagt til:

Overaskende at du er pessimistisk til dette også!
Men dere som vil spise pølse og drikke kaffe må jo også glede dere til dette?! Da får dere jo hele PH feltet for dere selv. Det slipper der jo og få litt kjeft a oss som prøver og skape liv på tribunen.

I tilegg flytter vi som vil synge for guttæne til et muligens eget felt!

Da løser konflikten seg og alle parter er fornøyde! ikke sant keiko99?!

- Brigade Rødhvit -
Ultras mentalita

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til:
Enda et fjortiss stunt eller?. Dette blir bare for dumt og barnslig.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:

Det er ikke alltid gresset er grønnere heter det vel. Ikke så bastant som du skriver det.

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
Kjempebra tiltak dette her! Gleder meg til å se fortsettelsen!

Burn in hell, por favore..

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til:

Kan ikke du for en gang skyld bare holde kjeft!?

La de nå få prøve seg i det minste, og uansett navnevalg er det et friskt initiativ.

Kan vi holde denne tråden topic??

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07

Lagt til:
Jeg er med

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Tiger
Enda et fjortiss stunt eller?. Dette blir bare for dumt og barnslig.

mener du til den nye supporterklubben ?

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:
Dette er flott! Hold oss oppdatert.

-exit body, exit mind-

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til:
Er definitivt med. Kommer tilbake fra militæret til neste sesong så passer ganske bra. Synes det
hadde vært synd hvis man ikke fikk til navnet Aristokratene. Synes det er et veldig bra navn.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 07

Lagt til:

Dette er personer som ikke vil ha noe med Plankehaugen og gjøre.

Personer som kommer fra ultras grupperinger.

Kan love dere at jeg skal gjøre alt for at det ikke blir noen ny gruppering kalt Aristokraten.

FFK har en suporter klubb som heter Plankehaugen og er det noen som vil støtte laget ekstra ved og synge en sang så er dere velkomne til ja nettop Plankehaugen.

ultras gjengen kan holde seg vekk fra klubben og lage bråk andre steder.

Det blir snart startet en junior avd.for Plankehaugen og der passer nok flere av dere snørrunger inn men bråk og bluss er heller ikke lov der.

Knøttespiller
Ble medlem: 02 nov 06

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av kriss

Kan love dere at jeg skal gjøre alt for at det ikke blir noen ny gruppering kalt Aristokraten.

FFK har en suporter klubb som heter Plankehaugen og er det noen som vil støtte laget ekstra ved og synge en sang så er dere velkomne til ja nettop Plankehaugen.

Det blir snart startet en junior avd.for Plankehaugen og der passer nok flere av dere snørrunger inn men bråk og bluss er heller ikke lov der.

Håper for din egen del at du skjønner at dette inlegget ditt er helt latterlig. Sånne som deg er bare uvitende og redd for noe nytt.

Og hva skal du gjøre for og stoppe at det blir en ny gruppe?! Overtale morgan?! hehe. Og en annen ting. Det ble ikke sagt at den skulle hete Aristokraten, men Aristokratene. capish?!

- Brigade Rødhvit -
Ultras mentalita

A-lagspiller

Lagt til:
Endret:

så jeg kommer fra Ultras gruppering bare fordi jeg vil ha nytt felt og ny supporterklubb som SYNGER I 90 min ??  å det inlegget var bare patetisk -- som sagt før det er de yngre som er fremtiden i tribunekulturen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 07

Lagt til:

vi får se men håper jeg har en viss innflytelse.

dere kommer garantert ikke til å få et eget felt.

fredrikstad har en av de største og beste suporter klubbene i norge.

trenger ikke en gjeng med bortkomne småunger i bubertets alderen som bare skal lage bråk rundt seg.

men som jeg skriver lenger opp i tråden så kan jeg love dere at dere ikke får noen egen tribune seksjon dere kan bråke på.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til:
Jeg er med, strålende tiltak!!!!

Hiv styret!!!!

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

vi får se men håper jeg har en viss innflytelse.

dere kommer garantert ikke til å få et eget felt.

fredrikstad har en av de største og beste suporter klubbene i norge.

trenger ikke en gjeng med bortkomne småunger i bubertets alderen som bare skal lage bråk rundt seg.

men som jeg skriver lenger opp i tråden så kan jeg love dere at dere ikke får noen egen tribune seksjon dere kan bråke på.

Er ingen som har sagt de vil bråke og gjør du alvor av dine trusler skal jeg love deg at det skal media få nyss om, det kalles nemlig MAKTMISBRUK! Og hva legger du i at frerikstad har en av de beste supporterklubbene i Norge? Det er noe av det største våset jeg har hørt!!!

Hiv styret!!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til:

Kjære forumbrukere.

Gjør dere selv, og forumet, en stor tjeneste ved å ignorere slike elementer som "kriss".

På forhånd takk.

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:

Ser på dette som et flott tiltak jeg, at denne kriss har fordommer er det jo liten tvil om.

Ser på dette som en mulighet til å få konkuranse med PH, på denne måten blir kanskje PH og de nye enda bedre på sikt. Klarer de å samarbeide i tilegg er det jo genialt!

Men tror som sagt ikke det blir lett å få til navnet Aristokratene. Til det er nok "merkenavnet" FFK og Aristokraten(e) for stort. PH har prøvd før.

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!

A-lagspiller

Lagt til:
ja det er heller det som er problemet -- navnet - og IKKE å få et eget felt

Landslagsspiller

Lagt til:
Syns at det er strålende at du er positiv til dette fredrikstadpatriot!!! Nå ble jeg positivt overasket faktisk, det viser at du ikke er full av fordommer

Hiv styret!!!!

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:
Jeg ønsker på ingen måte en aggressiv tilstand mellom en ny supporterklubb og PH - men håper mer at to grupperinger kan sette hverandre i stevne for slik å holde seg på tå hev. Slik jeg ser det har PH litt for tette bånd til klubben, og det syns jeg er uheldig. En annen ting er at de later til å være litt for fulle av seg selv og tilsynelatende har en noe nedlatende holdning til de supporterne som ikke er `med` dem. Så litt konkurranse er bra.

Hva denne kriss måtte mene gir jeg fullstendig blaffen i.

-exit body, exit mind-

Landslagsspiller

Lagt til:

Kan du komme med noen eksempler på at de har bråket noengang. slutt å komme med så bastante uttalelser, for det eneste du oppnår med det er selv å fremstå som en snørrunge

Hiv styret!!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Det er ikke alltid gresset er grønnere heter det vel. Ikke så bastant som du skriver det.

Egentlig heter det vel i ordtaket at gresset alltid er grønnest på den andre siden - og moralen i historien er at ting har lett for å se bedre ut på litt avstand enn når man står midt i det. Spørsmålet er hvilken som er den andre siden...

http://media.funlol.com/content/img/0242.jpg

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88