Husk meg
Brukernavn
Passord

Spissvalget må tas !!!!

Knøttespiller
Ble medlem: 02 okt 07

Lagt til:

Hvorfor spilte ikke Tegstrøm mot RBK? Han fikk jo ikke slippe til som innbytter engang. Er han skadet eller fikk han ikke tillit pga den dårlige VIF kampen? Litt tidlig å begynne vrake ham vel...

Enig med flere her at Tegstrøm og Gardar ligner litt på hverandre spillemessig, men jeg synes Tegstrøm har en bedre førstetouch og er flinkere til å kombinere mottak og vending i ett. Men han er ingen mirakelmann, han trenger nok tid for å passe inn og finne seg til rette. Synes det er merkelig å ikke la ham slippe til overhodet etter så få kamper. Det gir hvertfall ikke selvtillit, og man ser jo bl.a. på Gashi hvor viktig dette er spesielt for offensive spillere!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
Tror ikkr han var i troppen til kampen. Da er det vel grunn til å tro at han er skadet. Tror ikke han spilte for 2. laget i går heller.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av sruben
Hvorfor spilte ikke Tegstrøm mot RBK? Han fikk jo ikke slippe til som innbytter engang. Er han skadet eller fikk han ikke tillit pga den dårlige VIF kampen? Litt tidlig å begynne vrake ham vel...

Enig med flere her at Tegstrøm og Gardar ligner litt på hverandre spillemessig, men jeg synes Tegstrøm har en bedre førstetouch og er flinkere til å kombinere mottak og vending i ett. Men han er ingen mirakelmann, han trenger nok tid for å passe inn og finne seg til rette. Synes det er merkelig å ikke la ham slippe til overhodet etter så få kamper. Det gir hvertfall ikke selvtillit, og man ser jo bl.a. på Gashi hvor viktig dette er spesielt for offensive spillere!

Skadet ifølge TV2. Legg til at Tegström timer løpene sine mye bedre enn Gardar.

Jeg synes Tegström har vært bedre enn Gardar i kampene mot Stabæk og Brann, men mot Enga var Tegstrøm svak, mens Gardar ble værende på benken, og etter den kampen fikk Tegström virkelig høre det. Litt typisk Fredrikstad egentlig. Hyllet etter kampen mot Stabæk, uthengt etter kampen mot Enga.

Mot Rosenborg spilte ikke Tegström, så det blir feil å sammenligne der, men da var Gardar veldig god.

Synes uansett ikke de er SÅ like spilletyper. Gardar er ett mye mer typisk oppspillspunkt.

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til:

Og Tegstrøm er mer av en typisk avslutter.

Jeg forstår ikke helt problemstillingen i denne tråden. Vi har for tiden i alle fall fire gode spisser i troppen. Det er bare sunt og naturlig at man sirkulerer litt rundt på dem. Som jeg ser det er det alt for tidlig å si hvem som fungerer best. La dem alle få spille mest mulig så vil tiden vise hvem som fortjener å starte oftere enn andre.

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25