Skuffende Radio Fr.stad
Saken er den at f.o.m denne sesongen har Radio Fr.stad rett og slettet kuttet ut hockeysendingen til fordel for noe de kaller SportsArena, men som i virkeligheten består av minimalt med sport og nesten bare elendig musikk i god gammel Radio Fr.stad-ånd!

Gi meg Bergstrøm tilbake, gi meg spenningen tilbake, gi meg Stjernen tilbake!! Det er plass til to toppidretter i Fr.stad og det må Radio Fr.stad være med på!
Så folkens; er dere enige eller bare har lyst til å hjelpe en stakkars utflytter til å få muligheten til å følge også sitt kjære hockeylag så vær greie og klag her! www.r-f.no/kat/000161.asp
På forhånd takk for støtten!
---------------------------
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Med Bergstrøm var det alltid mål og aldri et kjedlig sekund!
FFK the treble om 2 sessonger... TL, SAS cupen og UEFA.
HAMMARBY nytt hat lag i sverige!
-Elsker alle-
Helt enig!
Hørte alltid på RF om morran, men etter at det ur-dårlige "morgenbyrået" tok over, er det over og ut.
Merkelig konsept med sportssendingene også. Er jo bånn tråkig og høre musikk når du egentlig vil ha live-oppdateringer fra Jordal. Tror dem virkelig at de skal få FLERE lyttere til det konseptet????
Tror Radio Fredrikstad er i ferd med å spare seg til fant...
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Klage er sendt.
tror også du allerede har fått mye hjelp fra hockeyforumet på aftenposten debatt.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
En annen ting. Det står under skjemaet der at det bl.a ikke fungerer i Firefox. Måtte prøve, og det stemte selvfølgelig. Ganske så amatørmessig mener jeg å lage ett så enkelt skjema og ikke få det til å funke i FF. Noen som forresten vet hvorfor det ikke funker i FF og eventuelt om det gjelder Opera også? Ser det blir sendt til en dll fil isteden for php eller noe annet. Kan det være grunnen? Forresten førstegangen jeg har sett ett skjema som fungerer på denne måten. Liten avsporing men ble litt nysgjerrig.
-Elsker alle-
(I`ll be back)
Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.
(I`ll be back)
Jeg har nettopp skrevet klagemail siden redaktøren ønsket flere. Håper flere også gjør det. Gi oss Bergstrøm hele kampen!
FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!
(I`ll be back)
Han lovte oss også oppdateringer i kampene, men har ikke blitt sagt et ord de siste 20 minuttene.. Og nå er det sudden death!!
(I`ll be back)
(I`ll be back)
http://www.opprop.no/opprop.php?id=jatilhockey
-Elsker alle-
Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.
Tydelig at det går dårlig med Radio F og resten av østfoldradioene, nå har de tatt bort seg selv fra listen.
Ellers går det dårligere med f-b.no også.
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25