Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva tenker Eggen på nå da..

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til:
Opprinnelig postet av Lars 29

Er ikke KTE som har ført til at Tørum har trukket seg..Mulig dere prøver å finne feil, men det er ikke det som er tilfelle  

Jeg sier heller ikke at det er KTE alene som har gjort dette. Men han har jaggu kasta mye bensin på bålet, og i andre tilfeller latt være å drive brannslokking.

Les gjerne igjennom diverse "trønderske" disk.fora så kan man jo se hva folk litt nærmere sakens kjerne mener om KTE om dagen. Og der oppe så er Eggen familien elsket.

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06

Lagt til:

Vel, vel. Vi er glad og evig takknemlig for det Eggen sr har gjort for klubben. Jr har, som flere med meg sier, kun arvet farens negative sider. Og de skal dere vite var der også, men faren hadde den egenskapen at når den verste stormen hadde lagt seg, kunne han sette seg ned å tenke igjennom situasjonen og de ord som hadde blitt sagt. Hadde han feil så kunne han innrømme det og være ydmyk overfor den det gjaldt. Den egenskapen ser jeg ikke hos sønnen, der er det bare en masse stotring og bortforklaringer for å gjøre alle til lags eller fremme sin egen mening.

Så konklusjonen er vel at Eggen sr er en høyt aktet person, som har spilt en meget viktig rolle for RBK, men han hører fortiden til.

Eggen Jr, har ikke bevist en dritt i Trondheim, han har kun laget brudulje og faenskap siden han kom og er derfor direkte mislikt.

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til:
Jaja, Egg jr. burde jo vite å feie for egen dør. Forlot jo FFK fordi han ikke ville ha noen over seg, tilsvarende den rollen han har i RBK nå. What goes around comes around..

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Komentarene under artikkelen viser at KTE ikke akuratt er populær der oppe... eller styret for den sags skyld...

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25