Veldig merkelig kamp i grunnen, begge lag jobber godt i perioder og innimellom åpner det seg noe vanvittig. Kun noen gode redninger som gjør at det står 0-0, kunne like gjerne stått 2-2. Om dette ender 0-0 skal jeg (fritt sitert etter RedFarmer på Aftenpostens hockeyforum) GÅ til ... til ... til Mega ... Ja, til Mega og kjøpe alkohol.
---------------------------
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
Her kommer tilfeldigheter eller personlige feil til å avgjøre tror jeg. Har dog troen på scoring fra Tegstrøm etter gjennomspill fra Fofana. De ser ut til å ha kjemien. Håper forøvrig ikke Konan blir sendt hjem, han tror jeg har mer i seg enn Fofana. Jeg håper på tidlig scoring av Tegstrøm, deretter bytte han ut med Fofana. Brann må jage scoring, flytter spillere opp, og Konan finner så Fofana tidlig slik at han unngår offside, og der sitter`n igjen!
Tips før sesongstart: 6.plass.
Tips etter overgangsvinduet: 4.plass.
Håpløs åpning av kampen, Brann stod for det meste. Men FFK kom sterkere etterhvert, og Raio var hårfint fra å heade i mål, men Opdal reddet meget bra. Også Tegstrøm har jo hatt flere gode sjanser.
Men skal vi være ærlige er det én mann å takke for at vi ikke har fått mål i mot: Rami Shaban. Stort nærmere særlig den første store sjansen til Brann er det vanskelig å komme...
Spent på hva sidebytte og medvind kan bety, og om vi starter 2. omgang bedre enn 1. omgang. Hvis ikke er vi fort ille ute...
Her kommer tilfeldigheter eller personlige feil til å avgjøre tror jeg. Har dog troen på scoring fra Tegstrøm etter gjennomspill fra Fofana. De ser ut til å ha kjemien. Håper forøvrig ikke Konan blir sendt hjem, han tror jeg har mer i seg enn Fofana. Jeg håper på tidlig scoring av Tegstrøm, deretter bytte han ut med Fofana. Brann må jage scoring, flytter spillere opp, og Konan finner så Fofana tidlig slik at han unngår offside, og der sitter`n igjen!
Hmm. Skal Fofana spille igjennom Tegström for å senere bytte med Fofana:):):):) Hmmmm...
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"
Det er DEN kvelden, ja.... OK, da er det bare én ting å gjøre: Prøve å fullføre uten å bli helt demoralisert, og få denne kampen ut av hodet på spillerne så fort som mulig. En for alle, alle for en....
Skulle gjerne hatt noen ufarlige ting å kaste veggimellom. Så langt har fjernkontrollen, tøflene og en tom Tuborg tatt veien. Det helvetes flaksemålet til 4-0 blir for mye ... ALT går jo galt i dag.
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"