Husk meg
Brukernavn
Passord

Noen spørsmål til adm.

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til:
Sånn teknisk er dette selvfølelig mulig.. Men hele forumet blir nå lagt inn diverse template tabeller osv for at det skal bli raskere.. Og spesielt skal lett finne ut av hvilken underside et innlegg er osv..

Meeeen.. Hvis man plutselig skal fjerne innlegg så vil jo det å regne ut underside plutselig bli annerledes.. Fordi da vil jo brått alle innlegg få en annen rekkefølge...

Løsning på dette må være at de ignorerte innleggene fortsatt kommer på sin riktige plass.. Men at det står `Ignorert`.. Dette vil være en relativ rask løsning å få implementert og vil bare gjøre siden tregere for de som ignorerer (men ikke veldig)..

---------------------------

Sjefskodærn

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til:

Det har kanskje ikke noe med forumet å gjøre, men jeg synes det burde være mulig å endre mail addressen som man registerte seg med, det er ikke så uvanlig å bytte mail, jeg kan sikkert sende en mail til support men det ville blitt enklere å endre det selv.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av danan2
Det har kanskje ikke noe med forumet å gjøre, men jeg synes det burde være mulig å endre mail addressen som man registerte seg med, det er ikke så uvanlig å bytte mail, jeg kan sikkert sende en mail til support men det ville blitt enklere å endre det selv.

Dette går ikke pga vi krever at man skal aktivere sin brukerkonto gjennom å "bekrefte" at man er eieren av en mailadresse. Dette for å hindre at folk forsøpler forumet og blir utestengt, skal kunne registrere seg gjentatte ganger på samme mailadresse.

Det som dog går an å få til, er en funksjon som sender en ny aktiverings-/bekreftelsesmail til den adressen du ønsker å endre til. Altså at du "reaktiverer" kontoen. Det bør være en mulighet, og en funksjon vi bør se på, samt at da har de seriøse muligheten til å endre mailen sin selv.

Har du lest forumets retningslinjer?

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:

om man skal ha ignorer- bruker funksjon bør det også være mulig å se hvem som har ignorert deg. Det er fortsatt brukernes ansvar at dette forumet holder seg saklig, ikke moderatorene. Om noen "irriterer" deg, eller du mener de er dumme/evneveike osv, så ikke svar.

Don`t feed the troll

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters
I dag lanserte vi funksjonen lest/ulest.

Hva synes du?

Har du noen forslag til nye utbedringer?

Topp funksjon med lest/ulest. Ang siteringer og tregt forum, savner jeg litt at det står hvem du svarer i innlegget. Det kunne spart endel siteringer.

F.eks at det står "Stjernengutt svarer Holters", så slipper jeg og sitere Holters innlegg, for at andre skal se hvem jeg svarer.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:
Endret:

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:
Er det mulig å få laget en `Sist innlogget funksjon` for brukerne her?

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88