Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av solano2
Opprinnelig postet av eliot
NRK østfold.Zoran får komme tilbake på kamper.  Bare ikke på PH feltet

Hjelper jo lite når det er i PH han kan gjøre en jobb!

Men han hadde jo allerede trukket seg som forsanger før han ble utestengt!

Det har han vel gjort tidligere, men alikevel kommet tilbake også?

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:
Endret:
Et kompromis jeg kan leve med enn så lenge. Zoran kommer i det minste inn på stadion igjen, så får tiden vise hva som skjer framover. Syns uansett ikke vi bør glemme de tre andre som er utestengt. Greit og reagere på blussing, men straffen er fremdeles voldsomt overdimensjonert, og det foreligger heller ingen forklaring enn så lenge på hva de to siste skal ha gjort. Relaterer det seg feks. til blussing eller til litt vel overivrig engasjement i forhold til å få folk med og synge? I tlfelle siste  alternativ ser det svært rart ut om PH og FFk benåder en grunnet trykk fra media, men ikke de to andre.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie

NEI TIL HETS AV BRH!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:

Med dette er denne saken løst for min del. At Zoran fikk komme tilbake til stadion er riktig, og at han er blitt ekskludert fra PH skjønner jeg også siden han har fått klage tidligere.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av Snæbbis
Et kompromis jeg kan leve med enn så lenge. Zoran kommer i det minste inn på stadion igjen, så får tiden vise hva som skjer framover. Syns uansett ikke vi bør glemme de tre andre som er utestengt. Greit og reagere på blussing, men straffen er fremdeles voldsomt overdimensjonert, og det foreligger heller ingen forklaring enn så lenge på hva de to siste skal ha gjort. Relaterer det seg feks. til blussing eller til litt vel overivrig engasjement i forhold til å få folk med og synge? I tlfelle siste  alternativ ser det svært rart ut om PH og FFk benåder en grunnet trykk fra media, men ikke de to andre.

Blussing på stadion er ikke lov. Ellers er jeg enig i at utestengelsen er i lengste laget. LSK-supporterne som blussa fikk 5 kamper, hvorfor skal det da gjøres forskjell ??

Om man fikk lov av vakter eller ei spiller liten rolle. Man har ikke lov i følge NFF å ta med sånt inn, og det vet folk. Finnes ingen unnskyldning for slikt.

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Biscuitman88
Jeg ber instendig om en forklaring på spesifikt hvilke forhold jeg har fått flere advarsler for tidligere, eller dementerer dette snarest, da jeg vet 100% sikkert med meg selv at jeg aldri tidligere har fått hverken advarsler, irettesettelser e.l. i forbindelse med FFK`s kamper!

Mulig jeg flisespikker, men hvis det stemmer at BRH (som du er medlem av) hadde møte med Morgan Andersen og FFK før (tidligere i) sesongen om blant annet nulltoleranse for blussing - akkurat hva er det du ikke forstår med det?

Jeg ser det som en klar og tydelig beskjed: Ikke bluss - ellers får det konsekvenser.

Konsekvensene har vi sett nå...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:
Jeg kan til akseptere reaksjonene på Blussing på stadion, (er ikke enig, men regel er regel). Men det jeg har store problemer med å akseptere er at Zoran ble kastet ut av plankehaugen, gjort så mye for oss i plankehaugen, men likevel har ikke setter ikke Ulf Berg og co av mer enn en hjerecelle til å tenke med. Det blir for tragisk

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Bra at M.A. tok til vett. Nå får vi se om vi kanskje melder oss inn i PH igjen ... :) Hva skjer med de resterende fotballpøblene?

Stoler på at alle parter lærer av dette, og at PH/MA er litt mer åpne neste gang ...

Who is General Failure and why is he reading my disc??

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av denialsander

Jeg ber instendig om en forklaring på spesifikt hvilke forhold jeg har fått flere advarsler for tidligere, eller dementerer dette snarest, da jeg vet 100% sikkert med meg selv at jeg aldri tidligere har fått hverken advarsler, irettesettelser e.l. i forbindelse med FFK`s kamper!

Mulig jeg flisespikker, men hvis det stemmer at BRH (som du er medlem av) hadde møte med Morgan Andersen og FFK før (tidligere i) sesongen om blant annet nulltoleranse for blussing - akkurat hva er det du ikke forstår med det?

Jeg ser det som en klar og tydelig beskjed: Ikke bluss - ellers får det konsekvenser.

Konsekvensene har vi sett nå...

Da tolker vi hans utspillet at de utviste "tidligere har fått flere advarsler" forskjellig. Jeg la i det at han mente at jeg (og de andre) tidligere har blitt advart, tilsnakket, irettesatt e.l. etter en eller annen slags form for regelbrudd, bråk eller noe i den duren.. Hmmm, jeg får bare vente å se hva/om han svarer. Uten at det spiller noen rolle kan jeg ikke si å ha hørt noe om dette møtet før sesongen - og to andre jeg snakket med stilte seg også uforstående til dette - men jeg skal som sagt ikke påberope meg noen "uvitenhet".

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av A9$h
Jeg kan til akseptere reaksjonene på Blussing på stadion, (er ikke enig, men regel er regel). Men det jeg har store problemer med å akseptere er at Zoran ble kastet ut av plankehaugen, gjort så mye for oss i plankehaugen, men likevel har ikke setter ikke Ulf Berg og co av mer enn en hjerecelle til å tenke med. Det blir for tragisk

Selv om Zoran er / har vært viktig for oss så har han fått advarsel tidligere, og forbrutt seg igjen. Så jeg har forståelse for hva styret har kommet fram til, men jeg håper Zoran kommer tilbake ved en senere anledning. Jeg håper ikke denne utestengelsen skal bli stående for alltid. Det er i såfall hårreisende.

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til:
Endret:

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av jambo
http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php

Kan dette nå bli en realitet?

Kanskje det.

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til:

Okey, zoran får komme tilbake noe jeg synes er flott, men også uretferdig! Han har fått sjansen tuil og forklare seg hvorfor har ikke de 3 andre det?

Greit en person fyrte opp bluss jeg mener at det ikk er noe grunnlag for noen straff, bare en advarsel da personen ikke har blitt tatt varslet før. En person angrep politiet den saken er forsåvidt helt grei for min del.

Men siste mann, han har ingen anelse om hvorfor han er utestengt! Hvorfor kan ikke denne personen få lov til og forklare seg? Kjenner personen svært godt og han er veldig fortvilet! 

Plankehaugen styret må ta hatten sin og gå nå!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Endret:
om det blir en supporter gruppe laget rundt zoran så er det ikke noe smart valg

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99
om det blir en supporter gruppe laget rundt zoran så er det ikke noe smart valg

Og det begrunner du med?

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Liraren

Okey, zoran får komme tilbake noe jeg synes er flott, men også uretferdig! Han har fått sjansen tuil og forklare seg hvorfor har ikke de 3 andre det?

Greit en person fyrte opp bluss jeg mener at det ikk er noe grunnlag for noen straff, bare en advarsel da personen ikke har blitt tatt varslet før. En person angrep politiet den saken er forsåvidt helt grei for min del.

Men siste mann, han har ingen anelse om hvorfor han er utestengt! Hvorfor kan ikke denne personen få lov til og forklare seg? Kjenner personen svært godt og han er veldig fortvilet! 

Så vidt jeg vet så er det fortsatt ikke lov til å blusse på tribunen. Da får man selv ta følgene av det. Du mener vel ikke at Anders ikke visste at det ikke var lov til å ta med bluss inn på stadion ?? Er ikke nødvendig å få 1 advarsel først og så utestengelse ved neste gangs bruk. Det jeg kan være uenig med FFK i er straffeutmålingens lengde.

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:
Flott at klubben viser at de ikke tar alt Plankehaugen sier for god fisk.

-exit body, exit mind-

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Da tolker vi hans utspillet at de utviste "tidligere har fått flere advarsler" forskjellig. Jeg la i det at han mente at jeg (og de andre) tidligere har blitt advart, tilsnakket, irettesatt e.l. etter en eller annen slags form for regelbrudd, bråk eller noe i den duren.. Hmmm, jeg får bare vente å se hva/om han svarer. Uten at det spiller noen rolle kan jeg ikke si å ha hørt noe om dette møtet før sesongen - og to andre jeg snakket med stilte seg også uforstående til dette - men jeg skal som sagt ikke påberope meg noen "uvitenhet".

Jeg synes det er tøft gjort av deg å stå frem, selv om jeg vil poengtere at jeg ikke kan få sagt hvor dumt jeg synes det å bruke bluss var...

Uansett: Jeg synes det er fint du mailer med Morgan (og får svar), så jeg håper du får noen fornuftige svar (selv om du kan være uenig i det han svarer) og håper han synes det er greit at du offentliggjør hans svar.

Jeg kjenner, så vidt jeg vet, ingen i BRH. Men jeg regner ikke med at Morgan lyver om å ha hatt et møte med BRH om diverse ting. Det er sannsynligvis dårlig kommunikasjon internt i BRH som har medført at du/de andre ikke har hørt om det?

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Endret:
Bråket blant supporterne kan skremme vekk sponsorene, www1.nrk.no/nett-tv/indeks/106861

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av solano2
Opprinnelig postet av eliot
NRK østfold.Zoran får komme tilbake på kamper.  Bare ikke på PH feltet

Hjelper jo lite når det er i PH han kan gjøre en jobb!

Men han hadde jo allerede trukket seg som forsanger før han ble utestengt!

Men vi kan jo ihvertfall håpe at han ikke klarer å holde kjeft andre steder på tribunen heller?    

(Zorans egen smiley?!)

Svaberget for alltid!

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten
Bråket blant supporterne kan skremme vekk sponsorene, www1.nrk.no/nett-tv/indeks/106861

I følge denne linken så er de utestengt ut 2009. Dette kan da ikke være riktig ?? Har jeg oppfatta det feil hva hun sier ??

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen

I følge denne linken så er de utestengt ut 2009. Dette kan da ikke være riktig ?? Har jeg oppfatta det feil hva hun sier ??

Det står hvertfall svart på hvitt "fra dags dato og ut sesongen 2008" på brevet mitt fra FFK. I brevet fra PH derimot står det "på ubestemt tid"

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!

Landslagsspiller

Lagt til:

Det står hvertfall svart på hvitt "fra dags dato og ut sesongen 2008" på brevet mitt fra FFK. I brevet fra PH derimot står det "på ubestemt tid"

Hun nevner det ikke bare 1 gang heller.

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Slik går det når menigmann får smaken på makt. "Dommer og bøddel" er en spennende lek

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
Nå er det vel på tide at de 3 andre utestengte får ta opp saken sin på en like rettferdig måte som Zoran fikk?

Flott å se at klubben faktisk har litt fornuft allikevel og ikke bare stoler blindt på PH-styrets jammer. Hørte jeg mistillitsforslag mot det sittende PH-styret?

Burn in hell, por favore..

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Hvem tror at folk melder seg inn i Plankehaugen pga denne saken,slik som Ulf Berg sier i alle medier?

FFK er på vei å bli et topplag i Norge,og det lukter alle FFK-supportere. Entusiasmen rundt FFK`s sportslige resultat har vel ikke vært større enn dette på mange tiår. Kan det være det som får folk til å melde seg inn i Plankehaugen? Eller er det flere som deler synet med med Berg?

Er det noen som har meldt seg inn i Plankehaugen pga denne saken,så kom frem

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88