Husk meg
Brukernavn
Passord

Jonna klar for RBK etter sesongslutt ?

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06

Lagt til:

Hva med Bjørkøy -------> RBK

og Øyvind Storflor ------> FFK

Vi får en god høyrekant mot en god høyrekant?

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06

Lagt til:
http://www.rbkweb.no/vis/5622   der bekreftes det hele

Røde og hvite er de beste =)

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Spørs om FFK slipper ham da. Han har tross alt 3 år igjen av kontrakten... Høili var veldig tydelig imot på TV2 Sporten ihvertfall... Og skulle det vise seg at FFK selger ham, bør ham ikke gå får under 20 mill... Hvis RBK vil ha ham med 3 år igjen av kontrakten sin, bør de bla opp så det svir..

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Hvis Rosenborg er villig til å betale 10 millioner kroner, så er det etter min mening ingenting å lure på.

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til:
Faktisk helt enig constanza her. Vi kjøpte han for 1.1`? Selger videre for et sted mellom 6-20 millioner. Tjent fett på han. Og kan investere i nye gode spillere. Håper det skjer, Bjørkøy har falt i år synes jeg!

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

FFK har allerede hodet i RBK, det mener jeg de siste kampene har vist.

Det var et scoop av FFK og tegne 3 år kontrakt, det presser om salgssummen, slik at FFK får trolig mer for han enn han egentlig er verd. Jonna er en OK spiller, men det virker som flere enn meg faktisk mener at både Wehrman og Gashi  er bedre.

FFK bør satse på en midtbanemann som kan yte Wehrman og Gashi kamp om plassen og kanskje også være noe for framtiden. Demodov kan være mannen, bytter gjerne Jonna med han  ( pluss at FFK trolig sitter igjen med en 2-3 mill fortjeneste).

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03

Lagt til:

Er det noen her som vet hvor mye Hønefoss skal ha prosentvis av et salg? Nå vet ikke jeg om det er med en slik prosent, blir ikke overrasket om klubben min ikke har klart å få med det. Men hadde ikke gjort noe om vi fikk en ekstra million eller så for han

*The Worlds Most Promising Cowboy*

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Jotjar

Er det noen her som vet hvor mye Hønefoss skal ha prosentvis av et salg? Nå vet ikke jeg om det er med en slik prosent, blir ikke overrasket om klubben min ikke har klart å få med det. Men hadde ikke gjort noe om vi fikk en ekstra million eller så for han

Skal ikke se bort i fra at det havner en liten slump i Hønefoss hvis Bjørkøy forsvinner..  Men kanskje vi også får en ny midtbanespiller fra Hønefoss.. Demidov

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Hvis vi får rundt 10 mill for Jonna bør vi helt klart selge. Vi får nok uansett inn en høyrekant som er klart bedre enn Jonna på kant og da hadde Jonna kun blitt backup i klubben vår. Likte forslaget om å få med Storflor på kjøpet men vil enda mer ha Espen Hoff som ny høyrekant..

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
jeg syns jonna har vært mye opp og ned i kvalitet og det spørs om hvor mye spille tid han vil få i RBK, men det er jo ikke vårt problem. Jeg ønsker jonna lykke til der oppe om han tror det vil bli noe bedre en å være her, for ett topp lag skal vi bli og da må vi ha en bedre høyre kant en jonna.

http://keiko99.net

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03

Lagt til:
Etter kampen i dag så viser han at det er greit å sende ham til barteland. Kan faktisk ta på meg oppgaven å kjøre ham nordover.

Marching on together!

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til:
Bjørkøy kan bare dra til Trondheim. Syntes ikke han har levert denne sesongen. 

#18™

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av JonAG
Etter kampen i dag så viser han at det er greit å sende ham til barteland. Kan faktisk ta på meg oppgaven å kjøre ham nordover.

Faktisk enig der....

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til:

Nå har jeg hele tiden forsvart Jonna, men etter sist helgs kamp mot Godset og dagens kamp mot Odd, har jeg bare en ting å si. Selg, selg, selg!!!!

Mannen er ikke noe å samle på. Bare cash inn, å få inn en ung og sugen midtbanespiller (Demidov, eller noen av Start gutta)

Takk for sesongen 2005, og 2006 Bjørkøy. I år vil jeg ikke takke for noen ting, ettersom du har vært langt under pari

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til:

Bjørkøy har lenge vært en av mine favoritt spillere, men nå er jeg kanskje enig... Selg.

Få noen kroner for han +Øyvind Storflor

Så kan Høili legge til noen kroner, slik at vi får Kristofer Hæstad som backup på midtbanen

Målsettingen i 2007 må være 4.plass, etter tidlig exit av Nybergsund og Hammarby.
Blø for drakten!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Etter en dårlig sesong selv om han har glimtet til innimellom og scoret noen mål kan han selges med god samvittighet.

Får vi 10mill for han er det kjempefint.

Landslagsspiller

Lagt til:
jonna kan bare gå, men ikke for en vær pris, for dem som skal ha han skal få betale. Vi finner en som er bedre en jonna.

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06

Lagt til:
Jeg kan ikke skjønne hvorfor vi skulle få 10 mill for han..
Hvor mye fikk vi for Brenne? Som er en bedre spiller spør du meg.

Go Tottis!!!

Landslagsspiller

Lagt til:
vi fikk 7 for brenne

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06

Lagt til:
Riktig.. er Bjørkøy verdt 10 da? Neppe!
Overgangsummer blir alltid oppblåst her på forumet.
Kanskje vi får 5 for han..tenker jeg. Men for all del selg!
Mannen har ikke akkurat fortjent kapteinsbindet den siste halvdelen av sesongen..

Go Tottis!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Endret:
Det var på sporten på TV2 de spekulerte i den summen, ikke noe vi fant på her inne. 

Du må også huske på Bjørkøy har kontrakt ut 2010 og er kaptein, i landslagsdiskusjon osv.

Alt dette trekker summen opp.

Landslagsspiller

Lagt til:
rikitg derfor er verdien minst 10 mill.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99
rikitg derfor er verdien minst 10 mill.

Mitt tips er 6 mill, og noe av det går til Hønefoss ?

Willy

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein

Landslagsspiller

Lagt til:
helt klart, men prisen bør ligge på over 10 føre salget

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:
Brenne hadde jo også betraktelig kortere tid igjen av kontrakten. Jonna er vel bundet til oss i tre år?

Quis qustodiet ipsos PHstyret?

"Corripe Cervisiam" !

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25