Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Hammarby. Etter kampen

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Magnum

Nettopp tilbake fra kampen.

Fytte helvete for noe forbanna jævla faenskap!!!

Unnskyld meg, jeg pleier å holde meg for god til å banne på forumet, men noen ganger må en bare få det ut...

Det verste er at det var så forbanna ufortjent!!! Det er en mager trøst (men dog en trøst) at FFK absolutt var det beste laget i dag, og Hammarby viste en gjennomført usportslig drittholdning gjennom hele jævla kampen - verre enn jeg kan huske å noen gang ha sett fra noen av våre ærede norske motstandere. Kan noen virkelig være stolt av å være supporter for et lag som spiller sånn gjennomført rævvafotball? Jeg har aldri vært noe pasjonert overfor svensk fotball, men jeg er glad i kveld for at jeg heller mot Djurgården og aldri har vurdert å være Bajen-supporter...

Dårlig taper? Tja... jeg skulle unt Hammarby å gå videre, jeg, hvis de hadde spilt oss ut og spilt god fotball.

Og dommeren? Vel, jeg syns han var god i første omgang, men hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg nesten trudd han mot slutten av kampen begynte å bli redd for at Bajen ikke skulle vinne allikevel og bestemte seg for å gjøre noe med det.

Hvis nå bare Rami hadde klart å ta det (etter min mening tvilsomme) straffesparket...

Men, som sagt, jeg tar med meg den magre trøsta som det er mulig å få ut av denne kvelden. Jeg er stolt av guttæne, som virkelig sto på i 94 minutter (4 minutters tillegg? Kveldens største spøk!!!). Hadde de bare vært en anelse sikrere foran boksen, så.  Men jeg trur det kan bli vanskelig å slå FFK utover høsten!

God natt, alle sammen. Til mandag banker vi Stabæk!

Amen

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til:

Synes dommeren var på det jevne. Ingen store feil.

Forventet kampbilde.

Hammarby spilte taktisk riktig. Tydelig at de har erfaring fra dette nivået.

Kouadio burde startet kampen. Særdeles imponert over hans ferdigheter.

Ramberg bør snarest finne seg en annen arbeidsgiver.

Slutt å syt på dommeren !

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til:

Synes heller ikke at dommeren avgjør kampen, med unntak av at det var altfor kort tillegstid... 4 min!?  Keeperen deres lå nede i 4 minutter... Du kaller det "erfaring fra dette nivået" Jeg kaller det destruktiv og jævlig møkkafotball...

Synes supporterne deres var hyggelige, de jeg snakke med ihvertfall, men til Hammarby`s spillere generelt: Dere er noen jævla horer og til keeperen spesielt: måtte du brenne i hælvete og mora di er med på det værste!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Dette var triste og tragiske greier.. Synd at vi ikke kom videre folkens =(

Håpe at vi slår ifra oss på mandag igjen da..

uff uff... fryktelig langt nede nå :(

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:
dommeren var grei i det meste av frispark å lignende. men han burde markert seg tidlig i 2 omgang å gitt gult kort for uthaling av tid. de brukte alle mulige midler for å drøye tida. det skulle de ikke fått lov til. så syns jeg hammarby hadde et stort antall av hands.

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Olavesen

Synes heller ikke at dommeren avgjør kampen, med unntak av at det var altfor kort tillegstid... 4 min!?  Keeperen deres lå nede i 4 minutter... Du kaller det "erfaring fra dette nivået" Jeg kaller det destruktiv og jævlig møkkafotball...

Synes supporterne deres var hyggelige, de jeg snakke med ihvertfall, men til Hammarby`s spillere generelt: Dere er noen jævla horer og til keeperen spesielt: måtte du brenne i hælvete og mora di er med på det værste!!

Jeg og min sønn fikk flasker kastet mot oss ved broen,jævla rasshøl enkelt og greit men til dere som ikke klager på dommern! har dere ikke sett reprisen på tv?

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Så vidt jeg har sett er det ingen som har vist noen bilder fra kampen. Hverken Tv2 eller NRK

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Må bare si en ting. Jeg har aldrig opplevd større trøkk på den nye stadion vår enn idag. 7500 tilskuere med megatrøkk

Ps. var ikke på FFK-VIF.

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey
Så vidt jeg har sett er det ingen som har vist noen bilder fra kampen. Hverken Tv2 eller NRK

Du kan se situasjonen på ffk-tv...

Supporter, faktisk :)

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rey
Så reprise på stadion samt at den går på ffktv

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Endret:
De fleste var ikke på VIP delen vettu
Men jeg hadde faktisk ikke orket å sjekke FFK-TV

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Olavesen
(...) Du kaller det "erfaring fra dette nivået" Jeg kaller det destruktiv og jævlig møkkafotball... (...)

Hammarby spilte taktisk helt riktig i dag.

Fotballen er engang slik, selv om det av og til kan synes urettferdig.

Husk at vi til tider ble rundspilt i Stockholm.

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av paco
Se straffa på tv så kan du komme tilbake med en beklagelse for straffa du sier var klar var ikke i nærheten av og være en straffe

jeg synes faktisk at armen er aktiv. Spessielt fra første vinkelen.

Pasningen blir også slått såpass langt unna sjøberg at han kan ikke gjøre noe annet enn å blåse straffe der.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av JipJap
Se straffa på tv så kan du komme tilbake med en beklagelse for straffa du sier var klar var ikke i nærheten av og være en straffe

jeg synes faktisk at armen er aktiv. Spessielt fra første vinkelen.

Pasningen blir også slått såpass langt unna sjøberg at han kan ikke gjøre noe annet enn å blåse straffe der.
den armen er så død at den like godt kunne hvert amputert

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Det finnes bare ett ord:

Bittert.

Særlig når vi var det eneste laget som faktisk prøvde å spille fotball.

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

Surt,surt,surt er vel den rette beskrivelsen av stemningen jeg følte etter kampen.

Straffen virket der og da billig, men kanskje min vurdering i øyeblikeet av en ellers meget god dommer var for subjektiv.

Dessverre var FFK sjøl skyld i tapet, de skapte jo ikke en eneste reell målsjangse før Bjørkøys mål. Det bør nesten være utilgivelig å spille så statisk og tafatt når de har minst 65% av ballbesittelsen. Typisk for FFK sine angripere (Tarik ute av form og Gardar har ikke nok kvalitet , han skal ha ros for endel jobbing) var at den eneste som i 1.omgang presset Hammarby sin keeper, var ellers "hjelpeløse " Ramberg. 

Faktisk var Hammarby nærmere både 2-1 og 3-1 (Shaban hadde 2 kvalifiserte redninger i løpet av de siste 30min).Dette tiltross for at Hammarby sitt første skudd på mål kom ca 54.46.

Det kunne faktisk virke som FFK var like "fafatte" "interesserte" i å vinne som FFK sine supportere, bare ca 7546 (var det vel) tilskuere på dette som burde være FFK sin jubelkveld.

Konklusjon, dessverre vant det mest effektive og taktiske laget. Dette sjøl om Hammarby scoret på straffe, og at deres deffensive taktikk glapp ved Bjørkøy sitt skudd.

PS . Kvisvik var banens beste, og "Konan" viste ett positivt innhopp.

Ps 2: Hoås burde ha scoret på kampens siste sjangse, hadde han det ja .

Ps 3: Enda en kamp som viste at FFK trenger mer agressive folk på topp, håper Tegstrøm kan være noe av svaret.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Knøttespiller
Ble medlem: 30 aug 07

Lagt til:
"Særlig når vi var det eneste laget som faktisk prøvde å spille fotball" Aldrig funderat på att när man lirar i europacup så gäller det att gå vidare? Bajen spelade helt taktiskt rätt, dels med tanke på alla avstängningar vi hade och att vi hade 2-1 med oss.  Finns inte något lag i europa (förutom ni då?) som spelar i cuper och tar hänsyn till resultat. Likt Valencia gjorde igår onsdag mot Elfsborg. Kallas taktik.

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07

Lagt til:
Jaja.. Da har jeg kommet meg hjem til Indre østfold etter en laaang tur.. Dette var utrolig synd.. Sjelden jeg har vært så forbannet og frustrert etter en kamp. Dette hadde guttæne fortjent å vinne.. Men må si det var utrolig trykk på tribunene i dag til å ikke være mer enn 7500 tilskuere. I morgen er den værste skuffelsen over, og da får vi heller la stabekk få smake pisk over helgen...

ballen er rund......

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av dracula

Surt,surt,surt er vel den rette beskrivelsen av stemningen jeg følte etter kampen.

Straffen virket der og da billig, men kanskje min vurdering i øyeblikeet av en ellers meget god dommer var for subjektiv.

Dessverre var FFK sjøl skyld i tapet, de skapte jo ikke en eneste reell målsjangse før Bjørkøys mål. Det bør nesten være utilgivelig å spille så statisk og tafatt når de har minst 65% av ballbesittelsen. Typisk for FFK sine angripere (Tarik ute av form og Gardar har ikke nok kvalitet , han skal ha ros for endel jobbing) var at den eneste som i 1.omgang presset Hammarby sin keeper, var ellers "hjelpeløse " Ramberg. 

Faktisk var Hammarby nærmere både 2-1 og 3-1 (Shaban hadde 2 kvalifiserte redninger i løpet av de siste 30min).Dette tiltross for at Hammarby sitt første skudd på mål kom ca 54.46.

Det kunne faktisk virke som FFK var like "fafatte" "interesserte" i å vinne som FFK sine supportere, bare ca 7546 (var det vel) tilskuere på dette som burde være FFK sin jubelkveld.

Konklusjon, dessverre vant det mest effektive og taktiske laget. Dette sjøl om Hammarby scoret på straffe, og at deres deffensive taktikk glapp ved Bjørkøy sitt skudd.

PS . Kvisvik var banens beste, og "Konan" viste ett positivt innhopp.

Ps 2: Hoås burde ha scoret på kampens siste sjangse, hadde han det ja .

Ps 3: Enda en kamp som viste at FFK trenger mer agressive folk på topp, håper Tegstrøm kan være noe av svaret.

Du snakker bare piss

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av bajen4ever
"Aldrig funderat på att när man lirar i europacup så gäller det att gå vidare?

Så klart. Men det går an å prøve å spille fotball fotball fordet. Dessuten kan du ikke si dere spilte taktisk bra når dere hadde flaks som fikk straffe på overtid.

Men gratulere med avansement, dog noe ufortjent.

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:
den armen er så død at den like godt kunne hvert amputert

da har vi forskjellig virkelighetsoppfatning

Landslagsspiller

Lagt til:

"Særlig når vi var det eneste laget som faktisk prøvde å spille fotball" Aldrig funderat på att när man lirar i europacup så gäller det att gå vidare? Bajen spelade helt taktiskt rätt, dels med tanke på alla avstängningar vi hade och att vi hade 2-1 med oss.  Finns inte något lag i europa (förutom ni då?) som spelar i cuper och tar hänsyn till resultat. Likt Valencia gjorde igår onsdag mot Elfsborg. Kallas taktik.

Helt enig.

Vi har dessverre mye å lære hva gjelder "dobbeltkamper" i europacupsammenheng.

Lykke til videre !

Knøttespiller

Lagt til:
Endret:
Spelade inte vi fotboll? Hmmmm Jodå, det gjorde vi och med tanke på att vi saknade tre killar på mittfältet, Chanko och Laitinen avstängda och Mikkel Jensen skadad (ingen ursäkt men en förklaring) så var ju också mittfältet nytt och oprövat. Det går inte att begära skönspel i alla lägen och straff är sällan tur, utan det tillhör spelet. Du måste se till båda matcherna när du funderar på rättvisan. Säger det igen, finns inget lag i Europa som inte tar hänsyn till tidigare resultat.Hemma i Stockholm var förhållandet på plan det motsatta.

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til:

"Bajen spelade helt taktisk rätt"...

HAHAHAHAHAHA, vettu, bajen4ever, det der var nogåt av den fånigaste analys jeg nånsinn hört. Ni hadde skit-tur som gick vidare, det var fan mej inte på grund av eran fantastiska "taktik", det var på grund av en hora av en domare som fan mej inte borde dömma fotboll på något nivå.

Och vilken förbannad dåligt uppträdande ni hadde på banan, förhalning av tid, fejka skadad, sparka bort bollen.

Just nu förstår jag 110% varför hela fotbolls-Sverige hatar er.

Knøttespiller

Lagt til:
Asgeir- Varför så bitter? Du menar att FFk ALDRIG har i slutet av matcher när de leder med något mål fördröjt spelet? Du menar att ni t.o.m. hjälper motståndaren att skynda på? haha Lever du i Disney world?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88