Flere syngende og mere trøkk neste år!
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:
---------------------------
Macka fra start!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
De bortekampene som gjerne er best hva gjelder sangkvalitet er de litt mer perifere bortekampene. Var veldig bra nivå på samstemtheten og repertoiret i Mandal hvor vi ikke var så mange. Det samme gjaldt på Raufoss hvor vi heller ikke var fryktelig mange syngende og ellers på alle de lengste borteturene. Lystlunden var et sant helvete, tidvis også Marienlyst. For ikke å nevne Moss, hvor ingen sang...
Hva gjelder tifogruppa, så har ikke vi i styret rukket å summe oss helt etter den sesongen som nettopp er avsluttet. Bør vel komme i gang med jobbingen over nyttår, om ikke før. Regner med at djpete har lyst til å være med? Vi kommer nok til å sette av en del midler til tifo til året, og jeg mener vi bør bruke litt tid, penger, energi og kreativitet på å male noen fancy bannere med mer til seriestarten. Kvantitet er sjelden noe problem så lenge man har penger, kvalitet krever vesentlig mer menneskelig arbeidskraft.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Videre så er det nok en del som lurer på medlemskap i Plankehaugen i 2004. Medlemskontingenten blir fortsatt 150 kroner. Skal legge ut fyldig info om dette på plankehaugen.no i slutten av uken. Tregheten skyldes at nettsider, medlemmer med mer må vike for bivariat krysstabellanalyse på grunn av eksamen på torsdag som går til...ja et meget varmt sted hvor man må drikke varm særpepils på pub med hjelmen, Rune Tangen og Bøsen til evig tid og kun får fri en dag i året for å besøke Karl Ivar og Eli i Spania.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
fy fæen. gå og legg deg... begynte å lure på hva jeg leser... første siden skjønte jeg ingenting og det var like før jeg ringte Lars og spurte hva dette var for ??? (klokka er jo 02:03) og da jeg leste om Mosse kampen på andre siden da så jeg på dato da..........
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25