Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Fredrikstad - Brann (20. serierunde) (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av KeJ

shaban

pac       totte       raio        sjøberg

jonna           berg             gashi          kvisvik

tegan         Tarik

Berg har vel ikke spilt en hel kamp for 2. laget en gang etter skade, og var heller ikke i troppen mot Stabæk, så det er vel 100% sikkert at han ikke får starte her. Er han skadet igjen?

Må være skada tror jeg?

Dersom alternativet er å sette ramerg inn som defensiv midtbane ser jeg heller at han bruker Berg. Nå må jeg innrømme at jeg er stor fan av Berg og synes ikke at han på noe tidspunkt har gjort seg bort som anker på midten... Ramberg blir for veik i duellene og Bjørkøy håper jeg får bli på kanten... Men for all del, dersom de velger en konstellasjon med Tegan og Fofana på topp, så åpner vel det for Tarik på kanten...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07

Lagt til:

Martin Andresen er muligens tilbake i denne kampen - iflg bt.no er det kun smerter som kan stoppe ham.

Martin har en strekk i en leddkapsel i kneet. Den vil ikke forverre seg under spill, det avgjørende er hvor sterke smerter han har, sier Brann-lege, Ola Jøsendal.

Les artikkelen her: http://fotball.bt.no/eliteserien/article89290.ece

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av dalen

Martin Andresen er muligens tilbake i denne kampen - iflg bt.no er det kun smerter som kan stoppe ham.

Martin har en strekk i en leddkapsel i kneet. Den vil ikke forverre seg under spill, det avgjørende er hvor sterke smerter han har, sier Brann-lege, Ola Jøsendal.

Les artikkelen her: http://fotball.bt.no/eliteserien/article89290.ece

Han blir sikkert klar til kampen, er jo snaut 14 dager til.

Får håpe han klarer å spille på landslaget da.

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07

Lagt til:
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Opprinnelig postet av solano2
Driter i landslaget så lenge dette er til fordel FFK.

Støttes

Dobbeltstøttes

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Husgutt

Brann setter opp gratisbusser.

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=28&PHPSESSID=44804a3344046d611eb2472a1a5a6c0c

4 busser  som kommer , er det noe å rope hurra for da ??

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=28&PHPSESSID=44804a3344046d611eb2472a1a5a6c0c

Det synes jeg er tamt av serielederen... Slukke 4 brann"biler" skal vel ikke bli noe problem

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Nå har vel ikke vi som voldsomt mye mere når vi drar til Bergen (når det ikke er togtur)? Husk også at det er ganske lenge igjen til kampen. Regner også med at det kommer en del bergensere fra Oslo. Er vel heller ikke det mest gunstige kamptidspunktet heller. Søndag klokken 20:00 er ikke ideelt for bortesupportere :-)

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg har da heller ikke ropt hurra,bare informert dere om dette

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey
Er vel heller ikke det mest gunstige kamptidspunktet heller. Søndag klokken 20:00 er ikke ideelt for bortesupportere :-)

Desto mer ideelt for sofaslitere

Hvordan er det med Christian Berg om dagen, er han i form og kampklar? Han er vel den beste reserven vi har for Wehrman om han bare er i kampform. Hvis ikke ville det kanskje være en idé å bruke Miika på høyrekant pga løpsstyrken og innsatsviljen?

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

Moderator

Lagt til:
Berg er skadet så vidt jeg har fått med meg. Tror han trente på mandag, men ikke i går. Han spilte heller ikke for FFK2 i går. Tror nok vi kan glemme han

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Er det en mulighet å bruke Koaudio på sentral midt? Det er vel egentlig der han spilte opprinnelig i hjemlandet? Johan Sjøberg, var det slik at også han kunne spille midtbane, eller var det Totte mon tro? Har lyst til å ha et defensivt anker også i denne kampen. Martin Elvestad mon tro? Han også er en nyttig terjer som kan plukke baller og spille safe pasninger i mellomrommet der bak?

Ellers så har jeg sånn halvveis trua på at dette kan være en type kamp hvor Ramberg hever seg igjen og blir "den kloke fotballspilleren" igjen, men jeg er skeptisk til å bruke ham i en defensiv rolle.

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:
Du skjønner vel at en spiller som Elvestad ikke kommer til å spille mot Brann? Eller at Grønhagen ikke vil splitte opp Raio og Patrick?

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Elvestad er midtbanespiller, ikke midtstopper...

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

Moderator

Lagt til:
Ingen har sagt noe annet, Bob

Shadar luftet ideen om å prøve Elvestad på defensiv midtbane. Personlig syns jeg Elvestad virker alt for lett til en slik jobb. Ihvertfall på det nivået han er nå

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Tror nok at Grönhagen velger å sette Ramberg på midtbanen. Hadde heller trukket Jonna inn selv, men jeg tror Grönis velger å sette en litt mer defensiv spiller sammen med Gashi på midten.

Forsvaret er som det skal være, ingen vits i å foreta noen bytter der.

På topp er det ikke sikkert det er så lurt å satse på fart, ettersom de har raske Kristjan Örn Sigurdsson i forsvaret. Tror nok vi ser Tarik og Tegström her, og at eventuelt Gardar eller Fofana kommer inn hvis det ikke skulle funke. En annen ting kan jo være å sette Gardar/Fofana og Tegström på topp, og Tarik ned på kanten. Og da selvfølgelig Jonna inn i midten. Men som tidligere nevnt, jeg tror vi får se Ramberg på midten.. Vet ikke helt om jeg liker det, men..

På venstrekanten blir det viktig å demme opp for løp fra sidebacken Bjørn Dahl, noe jeg håper Raymond hjelper til med. Håper forøvrig at de stiller med Jan Gunnar Solli på høyrekanten isteden for Huseklepp. Huseklepp tror jeg kommer til å herje med Sjöberg!

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bob Page
Elvestad er midtbanespiller, ikke midtstopper...

Har jeg sagt noe annet?

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
Er det bare jeg som synes at Tarik ikke er i form for tiden og ikke er bra nok for første ellvern

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av paco
Er det bare jeg som synes at Tarik ikke er i form for tiden og ikke er bra nok for første ellvern

Tja, litt enig i hva du sier, men kunne gjerne tenk meg å se han på høyrekant mot Brann, med Fofana og Tegan på topp.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Jeg vil se detta laget:

Rami

Pac           Gerrbrant         Rajo            Sjøberg

Jonna        Ramberg        Gashi           Kvisvik

Tegstrøm        Tarik

Selv om Tarik er ute av form.. Kunne prøvd Kouadio istedenfor Tarik på topp..  Multe kan også bli kant med Jonna sentralt, da går Ramberg ut.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til:

Rami

PAC-Gerrbrandt-Piroja-Sjøberg

Kouadio-Jonna-Gashi-Raymond

Tegstrøm-Fofana

Støttes 100 prosent, men tror dessverre ikke vi får det ønsket oppfylt

Frihet for Ultras!

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:

Tja, litt enig i hva du sier, men kunne gjerne tenk meg å se han på høyrekant mot Brann, med Fofana og Tegan på topp.

Hva med Gardar??  Etter min mening så fortjener han virkelig å starte..

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av GurrBass

Hva med Gardar??  Etter min mening så fortjener han virkelig å starte..

Gardar og Tegan mener jeg blir for tregt. Og jeg mener Tegan er en bedre spiss enn Gardar og derfor bør han starte.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av ajg

Rami

PAC-Gerrbrandt-Piroja-Sjøberg

Kouadio-Jonna-Gashi-Raymond

Tegstrøm-Fofana

Støttes 100 prosent, men tror dessverre ikke vi får det ønsket oppfylt

oi,oi, særs spennende 11er, men tviler på at grønis "tør" det. hadde vært skøy med begge ivorianerne fra start! koadiou bør uansett starte på vingen, ramberg benk. og kanskje tarik trenger en tur på benken for å komme seg...

Stolt av gutta tross uefa exit!!

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:

Benke Tarik på grunn av sviktende form...

Tror det finnes en rekke der ut som er enig med meg når Tarik er en av våre viktigse spillere (Kasey, Bjørkøy, Gashi, Raio, Patrick). Han er helt klart en spiller som er med på å bygge stammen i laget. Og alle med en hvis fotballfaglig innsikt vet hvor viktig en kontinuiet er for at et fotballag skal lykkes. Ene og alene grunne til at for eksempel Manchester United vant Premier League i fjor. Alle som har spilt fotball, eller for den del andre lagidretter vet at formen går opp å ned, og at det er vanskelig å finne seg selv igjen i dårlige perioder. Vi så jo dette klart tydelig på Tarik i fjor på vårsesongen, han spilte godt til tider, men han slet med å finne seg ordentlig til rette. Folk snakket også den gangen høylytt om en benke tirværelse, men av mangel på alternativer fikk han fortsette, og resultatet kjenner dere alle. Ingen spiller finner igjen formen på benken (nei ikke en gang Solskjær gjorde det, han mistet den aldri). La gutten få fornyet tillit, så lenge det ligger full innsats i bunn, og det gjør det, så kommmer resultatene. Så vær så snill, ikke gap etter en benktilværelse for den gutten.

Det eneste som er synd, det er at jeg gjerne ville sett en spiller som Kouadio mer, men på grunn av kontiuniteten så er jeg redd han må klarer seg med innhopp i noen kamper til.  Synd det bare er plass til elve ute på der.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25