Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Fredrikstad - Brann (20. serierunde) (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Endret:
Han må stå over etter det syvende gule. De gjorde en endring på dette før sesongen.
Trodde det var etter 3-5-7-8-9 men er usikker på om det er slik eller slik solano skriver

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Endret:
www.ba.no/sport/fotball/brann/article2998549.ece

- Kvisvik er en slu rev

Men Jan Gunnar Solli har planen klar.

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Patrioten
www.ba.no/sport/fotball/brann/article2998549.ece

- Kvisvik er en slu rev

Men Jan Gunnar Solli har planen klar.

Betegner de Solli som en teknisk spiller??

Lurer på hvem som har mest teknikk av Kvisvik og Solli,jeg?

I kveld møter Jan Gunnar Solli den tidligere Brann-helten Raymond Kvisvik i Fredrikstad. De to har vidt forskjellig spillestil. Solli har fart og teknikk. Kvisvik er litt mer stillestående, men har en meget presis innleggsfot.

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:

jaja, jeg håper på dette laget i kveld jeg da....

Rami

PAC       Piiroja          Gerbrandt        Sjøberg

Tarik          Jonna          Ardian            Kvisvik

Tegstrøm    Fofana/Gardar

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07

Lagt til:
Opprinnelig postet av benksliter`n

Betegner de Solli som en teknisk spiller??

Lurer på hvem som har mest teknikk av Kvisvik og Solli,jeg?

I kveld møter Jan Gunnar Solli den tidligere Brann-helten Raymond Kvisvik i Fredrikstad. De to har vidt forskjellig spillestil. Solli har fart og teknikk. Kvisvik er litt mer stillestående, men har en meget presis innleggsfot.

haha, tidenes sammenligning. Kvisvik anyday!

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av djpete

Talentløst av F-b før kampen. Årets største kamp så langt, så presterer de NULL forhåndsomtale, bortsettfra en latterlig lagoppstilling med Tarik i en dobbeltrolle som både kant og spiss.

Er det mulig! 

f-b på nett har tatt helt over ser det ut som. Vi er på vei inn i nettavisenes tidsalder

Nettutgaven av f-b hadde ikke noe mer enn papirutgaven i dag så langt jeg kan se. Dessuten hadde de samme feilen med Tarik som papirutgaven hadde. Svakt!

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av RC2

Talentløst av F-b før kampen. Årets største kamp så langt, så presterer de NULL forhåndsomtale, bortsettfra en latterlig lagoppstilling med Tarik i en dobbeltrolle som både kant og spiss.

Er det mulig! 

f-b på nett har tatt helt over ser det ut som. Vi er på vei inn i nettavisenes tidsalder

Nettutgaven av f-b hadde ikke noe mer enn papirutgaven i dag så langt jeg kan se. Dessuten hadde de samme feilen med Tarik som papirutgaven hadde. Svakt!

Nå tenkte vel jeg på fotballmagasinet,fbtv,osv......

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av RC2

Er det mulig! 

Nå tenkte vel jeg på fotballmagasinet,fbtv,osv......

Ok... da er jeg enig. Likevel kunne avisen tatt seg bryet med å rette opp feilen nå som den har "lagt ute" i timesvis allerede. Dessuten bruker jo f-b alltid å ha fyldige reportasjer før kampen. Hvorfor ikke i dag? I dag møter de jo topplaget! Og tross alt fikk oppgjøret Lisleby-Østsiden en helside, noe som er fint... men da må jo ihvertfall Brannkampen også være interessant nok til å få mer enn en liten notis?

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com

Landslagsspiller

Lagt til:

4 timer 13 min før nedsablingen av Brann kan begynne

Gleder meg som en unge nå

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til:

4 timer 13 min før nedsablingen av Brann kan begynne

Gleder meg som en unge nå

ugh, jeg missliker kamper med start kl 20, blir så helsikkes rastløs... kropp og sinn er i kampmodus som seg hør og bør til kampstart kl 18...

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07

Lagt til:
men kveldskamper er magiske, noe eget ved det!

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til:

Jepp, det blir en uvanlig lang søndag med kampstart 20.00

Jada folkens, det regner som bare h...... Sammen med ikke altfor høy temperatur lukter det fortsatt god forkjølelse lang vei, men det blir bare en glede å se gutta gruse Brann....

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............

Landslagsspiller

Lagt til:

Det er regntung bane.Gutta våres kommer til å løftes frem på den tunge banen av et vanvittig entusiastisk publikum,mens Brann-bena bare blir tyngre og tyngre....

Tipper det blir litt som Brann-Vålerenga i våres(regnkamp 4-1 til Brann). Bare det at nå er det Brann som får smake sin egen hjemmebane-medisin

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:

Det er regntung bane.Gutta våres kommer til å løftes frem på den tunge banen av et vanvittig entusiastisk publikum,mens Brann-bena bare blir tyngre og tyngre....

Tipper det blir litt som Brann-Vålerenga i våres(regnkamp 4-1 til Brann). Bare det at nå er det Brann som får smake sin egen hjemmebane-medisin

Brann-spillerne bør vel være vant til regnvær. Det gjør jo det stort sett der borte.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Brann-spillerne bør vel være vant til regnvær. Det gjør jo det stort sett der borte.

Det er forskjell på regntung bane på hjemmebane og bortebane

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:
Opprinnelig postet av Brukernavn

Tror jeg å...viktig kamp for oss å, med tanke på RL

Husk jobben vår, støtt laget !

For min del er det ikke RL som er mest forlokkende med en eventuell 4. plass, men at vi da trolig får muligheten til et nytt forsøk på UEFA-cupen. Dersom topp tre blir Brann, LSK, Stabæk med FFK på 4., og cupvinneren blir LSK eller Stabæk, da får vi plass i kvalifiseringen igjen neste år. Cupvinneren og nr. 2 og 3 i serien skal jo normalt ha plassene, men dersom cupvinneren er blant de tre beste i serien vil plassen gå til laget på 4. plass.

(Tar forbehold om at 4. plass i serien går foran tapende cupfinalist, jeg mener bestemt at dette er tilfellet).

En halvseriøs treningskampturnering på dårlige baner mellom nordiske lag er ikke det helt store, slik jeg ser det. Da er det nesten mer schwung over første runde i UEFA-cupen. Og vi kan da ikke ha sånn uflaks to år på rad? Både trekke det vanskeligste av lagene vi kunne trekke og få en billig straffe mot oss på overtid i andre kamp?

Dagens kamp mot Brann lukter uavgjort. To lag som har få tap i år, og jeg tror faktisk ikke Brann er fryktelig misfornøyde om de får med seg ett poeng tilbake over fjellet. Dog vil vi savne Wehrman, han har vært en viktig grunn til at FFK ikke har tapt en kamp etter ferien.

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:
midtbanen til FFK trenger ikke å bli nevneverdig svekket uten wehrmann, jonna tar plassen hans. ingen tvil om at han trives best sentralt på midten, han og gashi blir bra. samt er tarik en langt bedre ving enn jonna. tror dette blir bra. foran der satser vi på tegan og fofana/koadiou. bare ikke grønis tyr til ramberg på ving eller sentralt....

Stolt av gutta tross uefa exit!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Er litt forvirra, jeg nå. www.fxt.no melder at Robbie Winters er skadet i en sak, men skriver et annet sted at han starter. Det samme skriver andre medier. Noen som vet noe? I tillegg var det vaaaanskelig å se ut i fra dagens papirutgave av FB hvem som starter på topp. Drister meg allikevel til å tro på Tarik på høyrekanten, og Tegström sammen med Gardar Johansson på topp.

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-

Moderator

Lagt til:
Opprinnelig postet av Tøfflus

Tar forbehold om at 4. plass i serien går foran tapende cupfinalist, jeg mener bestemt at dette er tilfellet

I fjor var det omvendt. Da gikk ihvertfall media ut og sa at FFK var sikret UEFA-cupspill hvis vi hadde møtt RBK i finalen.

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av Tøfflus

Tar forbehold om at 4. plass i serien går foran tapende cupfinalist, jeg mener bestemt at dette er tilfellet

I fjor var det omvendt. Da gikk ihvertfall media ut og sa at FFK var sikret UEFA-cupspill hvis vi hadde møtt RBK i finalen.

Det var vel derfor RBK fikk CL-kval. Var Seriemestere.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:
Endret:

Ja vel, da er det vel slik i år også, har ikke hørt om noen endring. Er vel min ikke alltid like eminente hukommelse som har spilt meg et puss. Vel, da går vi for 3. plassen i stedet. Brann og LSK gjør opp om gullet og Viking og Stabæk sprekker.

Benkslitern: At RBK var klare for CL-kvalifisering eller UEFA-cup har ikke noe å si, poenget var at om RBK vant cupfinalen så ville den siste UEFA-cupplassen gå til et annet lag. Og jeg mente å huske dette var laget på 4. plass i serien og ikke cupfinaletaperen. Poenget ville vært eksakt det samme om det hadde vært Brann (2. plass) vi kunne møte i finalen og ikke RBK.

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin

Moderator

Lagt til:
Endret:
Joda, men poenget var at cuptaperen hadde gått før seriefireren.

EDIT: Og joda... vi går for tredjeplassen. Da er det ihvertfall ikke noe tvil

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Lagt til:

Joda, men poenget var at cuptaperen hadde gått før seriefireren.

hhhmmm.....ikke sikker på det

Moderator

Lagt til:

hhhmmm.....ikke sikker på det

Jeg mener ihvertfall at det var slik i fjor (uten at jeg skal skryte på meg voldsomt god hukommelse). Er uansett kjempefornøyd med sesongen om vi kommer på 5 eller 6 eller hvor vi kommer.

Men at det blir seier i dag, det må vi jo tro på

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten

Taper Lillestrøm mot Tromsø og vi vinner, ligger vi brått bare fire poeng fra en sølvplass.

Lillestrøm ligger under 0-1 mot Tromsø. Mouelhi er utvist/rødt kort

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25