Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Tromsø

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

FFk sitt spissproblem viste seg vel tydelig.

Verken Gardar eller Hoås holder mer en brukbart Adecco nivå.

Ellers stort sett bra kontroll og OK av FFK etter de første 30min, hvor TIL yppet seg.

Uansett fortjent seier, som lett kunne vært 2-3 mål større.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av FFK1903
Seks kamper på rad uten tap, kun ett tap på de siste tolv kampene! Jeg ser oppover på tabellen! Stigen er trygt plassert, nå kan vi bare begynne å klarte!

Godt skrevet!!

Men uansett så er det vel mye som skal til for at vi skal klare å klatre forbi lag som : LSK,Brann,Viking,RBK..

Stabæk er vel det laget som er mest realistisk å gå forbi.. Men aldri si aldri,ballen er rundt og FFK er i form!!

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av dracula

Ellers stort sett bra kontroll og OK av FFK etter de første 30min, hvor TIL yppet seg.

Øj. Vær så snill. Ikke sammenlign Gardar med Hoås. Skjønner egentlig ikke hvorfor Hoås fortsatt blir brukt som innbytter. Gardar gjør en grei jobb, men Hoås er bare dårlig. Må være bedre å prøve Michael Trulsen enn Hoås.

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06

Lagt til:

Gardar jobber iherdig og gjør flere fine ting i dag. Blant annet da han hælsparka ballen til Tarik kunne satt ballen i mål. Dessuten var det han som takla til seg ballen og starta angrepet som endte i Gashi-scoring. Han gir alltid 100 %.
Hoås derimot er jeg helt enig med deg i.

Ære være Fredrikstad

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av oleberg
Må være bedre å prøve Michael Trulsen enn Hoås.

Trulsen må i så fall bli tilbudt en profesjonell kontrakt. Ingen spillere kan spille i TIppeligaen uten en profesjonell kontrakt, og det har ikke juniorspillere med mindre klubbene har vurdert at de er gode nok til å få MYE spilletid for A-laget, og derfor har blitt A-lagsspillere.

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

Jeg skal gi Gardar kreditt for taklingen som førte til 1-0, men noe positivt må man forvente i løpet av 75minutter.

Gardar jobber og sliter, gjør så godt han kan. Greit nok det, men kvalitetl pr dato til mer enn middels Adecco, nei.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:

Jeg skal gi Gardar kreditt for taklingen som førte til 1-0, men noe positivt må man forvente i løpet av 75minutter.

Gardar jobber og sliter, gjør så godt han kan. Greit nok det, men kvalitetl pr dato til mer enn middels Adecco, nei.

Du får slenge på pasningen til Ramberg på 2-0 også, synes jeg.

Gardar er ingen spiss i eliteserietoppklasse, det er jeg helt enig i, men å karakterisere ham som en middels Adecco-spiss synes jeg er å skyte laaangt over mål...

Bjørn Jervell Hansen

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:

Gardar storspilte idag og var FFK sin beste spiller fremmover,Ramberg var helt tragisk dårlig og det var Tarik også,ja jeg så pasningen fra Ramberg til Tarik som ble mål.Tragisk av Grönhagen og la Ramberg spille fremfor Kouadio

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07

Lagt til:

Synes gardar gjorde en bra jobb jeg! han gjorde mye bra, er en spiller som gjør andre gode!

men Ramberg! ja.. sier ikke mer!

Mann+Mann i senga= Enga

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til:
Synes vel bjervell treffer ganske så bra i sin beskrivelse. Er helt enig når det gjelder at Gardar er langt ifra en toppspiss i Tippeliga-sammenheng. Ihvertfall når det kommer til mål. Men en må ikke undervurdere den rollen han gjør når det gjelder FFKs sjanser idag. Å kalle ham for en middels Adecco-spiss er for meg det samme som avslutning fra Ramberg - garantert bom.

Når det er sagt synes jeg Patric Gerrbrand var FFKs og banens gigant idag.

God bedring, Dagfinn!

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til:
Endret:
Alle tiders med tre poeng.
Serge Konan Kouadio viser at han har noe i seg.
Bjørkøy noen bedre enn vanlig.
Ramberg er ikke venstrekant.
Gashi kan skyte, flott at han prøver et par ganger, det blir ikke mål uten å skyte.
Raijo trenger ingen kommentar, solid som vanlig, luftens konge.
Pål var god, i alle fall ganske solid før pause, om jeg ikke husker feil. Sjöberg var ikke helt på topp.

Det var det jeg husket, takk for kampen, deilig med tre poeng.

Gashi!

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Ujevn kamp hvor spillerne til tider var meget gode for så å være elendig i det neste. Eneste som var stabilt god hele kampen syns jeg var Patrik Gerrbrand som for min del var banens beste.

Med dagens seier kan vi også si farvel til nedrykksstrid. Slår vi Stabæk borte i neste kamp nå så er det mulighet for en meget god plassering på tabellen utover høsten.

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av paco
Gardar storspilte idag og var FFK sin beste spiller fremmover,Ramberg var helt tragisk dårlig og det var Tarik også,ja jeg så pasningen fra Ramberg til Tarik som ble mål.Tragisk av Grönhagen og la Ramberg spille fremfor Kouadio

Forutinntatt?

Ramberg klarer seg godt på en veldig uvant plass, Tarik er positiv, Bjørkøy er bedre enn på lenge. Gardar er grei, men der har vi stort forbedringspotensiale....

Ramberg sitt framspill til scoringen ser veldig enkelt ut, men noen enkelte spillere har den egenskapen. Dessverre er det ikke alle som klarer å se det......

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Synes Gerrbrand slet mer enn vanlig jeg? Han solgte seg ved et par anledninger og hadde problemer med farta til Moldskred.

Bjørkøy spilte en god kamp, hvor han plasserte seg mer som en ving skal. Ramberg åpnet horribelt, men spilte seg opp. Dog virrer han for mye over hele banen, slik at det ser ut som om han glemmer at han spiller venstrekant. :) Garder kjemper og sliter, men det blir liksom aldri de helt store farlighetene. Tarik fikk til lite før han scoret målet, og kviknet til litt etter det. Czwartek spilte en god kamp. Shaaban var trygg i alt han foretok seg, men det var lite jobb i dag. Piiroja som vanlig. Gashi og Wehrman også solide. Sjøberg viste at han er vår beste venstreback.

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Holters
Synes Gerrbrand slet mer enn vanlig jeg?

Personlig er jeg totalt uenig. Men skal se kampen en gang til...

God bedring, Dagfinn!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Ramberg er veldig opp og ned.  Gardar jobber og jobber.

http://keiko99.net

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til:
Plankehaugen: Å synge "Hjem å spise Joika" er noe dere bør la være.. Pinlig..

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 aug 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av danieltr
Plankehaugen: Å synge "Hjem å spise Joika" er noe dere bør la være.. Pinlig..

Såpass må man tåle! Mange som liker joika (ikke jeg *GRØSS!!*).

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:

Joika er godt da

Dessuten synges det med et lite glimt i øyet

Syns det er fint jeg at vi eier litt humor på PH feltet

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til:
Endret:

Du verden...du pleier å ha fornuftige innlegg, men dette må jeg si meg helt uenig med.

Hatt en dårlig helg eller har Ramberg tatt dama di?

Mod: Svar kun på det som svares på, ikke legg ved flere andre innlegg i samme slengen

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:
må bare si at det eneste som er positivt idag er 3 poeng. vi var dårlige. tromsø var heldigvis dårligere. vi klarer ikke å sette ballen i mål. men vi kommer til en del gode sjangser. får håpe det løsner mot hammarby.

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Tiger
Du verden...du pleier å ha fornuftige innlegg, men dette må jeg si meg helt uenig med.

Hatt en dårlig helg eller har Ramberg tatt dama di?

hehe nei mener bare det at Ramberg er helt totalt ubrukelig

Mod: Svar kun på det som svares på, ikke legg ved flere andre innlegg i samme slengen

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:

Selvfølgelig er man ikke "helt totalt ubrukelig" når man spiller i TL og til og med har assist.

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rasle

Selvfølgelig er man ikke "helt totalt ubrukelig" når man spiller i TL og til og med har assist.

Han ble hentet av KTE og er derfor ubrukelig. Har du ikke fått med deg at paco`s evne til å ha egne meninger forsvant på mystisk vis da Morgan Andersen ble ansatt i klubben?

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Kent

Han ble hentet av KTE og er derfor ubrukelig. Har du ikke fått med deg at paco`s evne til å ha egne meninger forsvant på mystisk vis da Morgan Andersen ble ansatt i klubben?

Kjære vakre vene. Flamebait kalles det paco gjør og enkelte noobs her inne kaster seg over dem - HVER gang!? Djiiz.

Kan vi ikke prøve å unngå at alle diskusjoner som paco deltar i ender med at han kalles en Morgan-lakei som hater alt KTE gjorde? Det er en latterlig forenkling vi ikke er tjent med. Omtrent en like unødig forenkling som paco gjør når han spissformulerer at Ramberg er helt totalt ubrukelig.

Når det er sagt skal man ha rimelige sterke FFK-briller med Ramberg-filter for å mene at Ramberg har vært bra i år. Det er en grunn til at han nå er 4. valg på midtbanen.

I kampen igår synes jeg Ramberg var ganske slapp i første omgang, men brukbar i andre. Han sliter med posisjoneringa, naturlig nok, men gjør bra nok ting til å få en assist og burde jo scoret et mål.

Min største negative skuffelse i går var Gerrbrand som ikke spilte på sitt jevne gode hele veien - han rotet det litt for seg selv ved et par anledninger.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25