Husk meg
Brukernavn
Passord

Duskedamer på Råsunda...

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til:
... Trenger vi virkelig å leie inn duskedamer for å ordne det visuelle for oss? Så forferdelig flaut, fikk helt vondt inni meg når jeg tittet ned på dem. Flott å engasjere seg, men vi er da faen ikke noe Baseball-lag heller.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
Det bør vanke kraftige bøter på Fredrikstad etter å ha brakt sporten i vanry

Burn in hell, por favore..

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07

Lagt til:
svenskene spurte om akkurat det samme  de lurte på hva som var greia med våre pompoms  ... hehaheha  svaret er jo at dette er første og siste gang ( håper jeg)

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!

Knøttespiller

Ble medlem: 27 jun 07

Lagt til:
Hele duskedame greiene var bare flaut...

Hammarby 16 aug!!

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05

Lagt til:
pinlig pinlig pinlig!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til:

Syns det var verre med FFK supportere som gikk med hammarbyskjerf og sang med under Bajensangen...Patetisk

WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!
FFF ULTRAS

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Syntes du virkelig det er værre?
Vel, jeg syntes også det er flaut med fulle 50-60 år gamle damer som roper "Røde og hvite er de beste"(og ungdommer, måtte selv ta hånd om en)  på pub.

Hele supporternorge ler av oss nå... Har fått flere tekstmeldinger fra rundt om i Norge som lurer på hva i all verden vi har tatt med oss.

Støtter bønnas forslag, klubben bør bøtelegges etter at supporterne har satt dem i et dårlig lys... Plankehaugen hadde ENDELIG en mulighet til å vise oss fra vår beste side for Europa, jeg syntes vi bet godt fra oss sangmessig egentlig, men det hjelper ikke når vi blir latterliggjort på den måten.

HATER NFF .

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07

Lagt til:

Det er vel ikke så forferdelig vanskelig å skjønne hvem som har kommet med den ideen om pom poms?

Vil ikke navngi noen, men er vel ikke så mange i PH "teamet" (supporterkorpset) som har slike hjemme.........

HELT IDIOTISK LATTERLIG SPØR DU MEG.....

Plankehaugen for ALLE :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til:
Kan vel si at begge deler var flaut...."Dusking"  vil jeg ikke se på fotballtribuner. Håper de som stod for dette har skjønt det nå.

WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!
FFF ULTRAS

Knøttespiller

Ble medlem: 17 apr 03

Lagt til:
Skjønner ikke helt problemet med at de blir tatt med jeg... Kan da umulig skade noen?

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Martin_
... Trenger vi virkelig å leie inn duskedamer for å ordne det visuelle for oss? Så forferdelig flaut, fikk helt vondt inni meg når jeg tittet ned på dem. Flott å engasjere seg, men vi er da faen ikke noe Baseball-lag heller.

Det har ikke blitt leid inn noen duke damer , ikke som jeg vet om .. syns det er helt jævlig og det la jeg ikke sjul på heller så dette hadde ikke noe med styret å gjøre noen som har ordna på egenhånd

Er det noen som klarer det er det du D

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07

Lagt til:

Neida, skader ingen andre, vi blir bare latterligjort av andre supporterklubber  og ikke alle som var med på turen til Stockholm syns det var ok heller  Var direkte flaut......

Pom poms er kjempefint det i gate parade og på andre drilloppvisninger, men ikke på fotballkamp.

Det er faktisk første gang jeg har sett det på en fotballkamp i Norge, og håper jeg aldri ser det igjen.

Plankehaugen for ALLE :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Endret:
la dem le da vel..

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til:
Keiko du skulle ha sett det så hadde du kanskje skjønt det... Nei det var ikke pen syn det...

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
jeg så det jeg på tv

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Det er en grunn til man lar kjærringa være hjemme og passe unger og rydde når man er på fotball ... ;)

Ellers ender det med stygge episoder som i Stockholm.

Må se humoren i det da, vi skal ut å vise oss fram i "Europa" og ender opp med å spille drittdårlig og topper det med duskedamer på tribunen.

A friend is someone who has the same enemies you have.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
Hu ene duskekjerrina er i styret i PH ihvertfall. Helt jævlig patetisk... Tantehaugen på tur   Og hvorfor vil folk bare synge en sang?

Landslagsspiller

Lagt til:
He he he ... og hvorfor er du så ille imot det ????

Dinamo Zagreb

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07

Lagt til:
heha -- OXO DETTE LURTE DE PÅ -- HAR NI BARA EN SANG ?? :P heha  

men vi får håpe at de duskedamene var første og siste gang for det var ILLE

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til:
Det var vel vår alles kjære medlemsguru Heidi Aydar som sto for dette fantastiske stuntet. At vi kan ha slike mennesker i styret i en supporterklubb er for med uforstålig.

Frihet for Ultras!

Landslagsspiller

Lagt til:
jeg synes Heidi gjør en fantastisk jobb og nå skal du jammen vare forsiktig ajg.  OK hun har kanskje andre meninger om supporter oplegget men organisasjonsmessig så er Heidi helt fantastisk. ver det hennes ide så var det en tabbe og hun skjønner dette sikkert men uansett så gjør hun en jobb for plankehaugen som dere kan bare drømme om. Det eneste dere kan gjøre er å bøye seg i støvet for den jobben hun gjør. Den synes kanskje ikke men.... Derfor nokk med navn og nokk med angrep på enkeltpersoner. Det var ikke pent og det var en tabbe så vi kan håpe på at folk har lært av dette da...  

Dinamo Zagreb

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til:
Endret:

Greit nok at ho sikkert er flink med det organisasjonsmessige. Men har vi ikke nok av folk i det styret fra før som er flinke med dette? Det er jo nettopp dette som er problemet i ph-styret; stort sett alle er gode på det organisatoriske, men et fåtall har i det hele tatt peiling på hva supporterkultur er. Vi er en supporterklubb, og ingenting annet! For å ta et eksempel: I bilforretningen du jobber zoran, så ansetter dere vel ikke folk som ikke vet hva en bil er? da kan man være så flink på det organisasjonsmessige man bare vil, men når man ikke har det minste peiling på det man driver med så blir det helt meningsløst spør du meg. Jeg henger ikke ut enkeltpersoner selv om Heidis navn ble nevnt (noe ho forsåvidt også må tåle etter et slikt påfunn). Ho er i dette tilfelle bare et eksempel på hvordan mange av folka i ph-styret er. vi kan nevne både husbygging og hesten som eksempler på hva andre folk i styret har stått bak. Helt håpløst av en supporterklubb og engasjere seg i slike ting.

Til slutt: Zoran, du som er fra zagreb og har vært engasjert i BBB i mange år; Kunne noe slikt skjedd der? Jeg regner med at svaret er nei. Så hvorfor skal vi da la dette skje i Fredrikstad?

Frihet for Ultras!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til:
Hadde ikke gjort meg noe om det var 4-5 småfine jenter som sto der og viftet med duskene sine... (Heldig ordvalg :P). Men så lenge de har en gjennomsnittsalder på 48.5 så sier jeg nei takk

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:

Utrolig dårlig å dra noe sånnt inn på en fotball kamå, og ennå mer tragisk at det skjer i plankehaugen. De burde holde seg LAAANGT unna, tivoliet i stockholm var ved ælva, de skulle tatt 7 tebanestopp tilbake!

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rebekka
Skjønner ikke helt problemet med at de blir tatt med jeg... Kan da umulig skade noen?

Jo, det skader Plankehaugens gode navn og rykte. Duskedamer er en uting hele supporternorge forbinder med tribuneUkultur, og jeg trodde virkelig vi så på oss selv som for gode for dette... Dette må vi kjøre en strengere indre justis på! Spør du meg er det sånne ting som burde vært bøtelagt...

Det er også under en hver kritikk at en av duskedamene, er representert i Plankehaugenstyret. Plankehaugen som ofisiell supporterklubb skal støtte klubben på en best mulig måte, og det er overhodet ikke ved å leke cheerleadere som er et USA slum-pakk-fenomen. Tydelig at noen bør bli sendt på kurs i generell tribunekultur. All respekt for den organisariske delen styremedlemmet gjør, men dette kan vi ikke ha noe av. Har ikke Plankehaugen som mål og være i topp 3 supporterklubber i løpet av noen år? Det gjør vi virkelig ikke på denne måten. Vi blir bare  gjort til latter.

lDet skjærer i hjertet mitt, når jeg forsto hva Hammarbys supportere vil huske oss for. Og det så vi jo på videoen de la ut.

BRH vil neppe la disse duskedamene fortsette, og en dog vennlig direktekonfrontasjon vil være på sin plass.

HATER NFF .

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88