Til alle FFK supportere vedr. kampen i Stockholm
---------------------------
ballen er rund......
Opprinnelig postet av Costanza
Hvor mange kampbilletter har dere solgt totalt, Guillermo?
når jeg gikk fra jobb halv 6, var det skrevet ut 309 billetter, men var en del som ble solgt i torvbyen de siste timene, sa den personen som jobba der ;) men skal en tur nedom og sjekke før jeg legger meg, så kan skrive en melding her ;)
veit også at jaran printa ut 100 ekstra billetter som blir tatt med ned til Stockholm!
Opprinnelig postet av luftig
Det går en drøy time fra fredrikstad til mysen.. Når er det planlagt at bussene drar fra fredrikstad? Noen her som skal være med i den siste bussen som jeg kan få telefon nr til? Slik at jeg er sikker på at jeg får plass nedover?
Bussene drar fra fredrikstad klokka 0800 imorra, jeg er med i den bussen, kan sende deg nr pm:)
Opprinnelig postet av Guillermo
Bare 100 billetter? Er det de eneste billettene vi kan kjøpe ved stadion?når jeg gikk fra jobb halv 6, var det skrevet ut 309 billetter, men var en del som ble solgt i torvbyen de siste timene, sa den personen som jobba der ;) men skal en tur nedom og sjekke før jeg legger meg, så kan skrive en melding her ;)
veit også at jaran printa ut 100 ekstra billetter som blir tatt med ned til Stockholm!

Mod: Fjernet unødvendig sitering
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Bare 100 billetter? Er det de eneste billettene vi kan kjøpe ved stadion?
tror det :o tror du det går noe særlig mer enn det a?
Opprinnelig postet av Guillermo
tror det :o tror du det går noe særlig mer enn det a?
Ja,tror det er mange som biler og regner med å kjøpe ved stadion. 100 høres litt lite ut 
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Mod: Fjernet lang sitering, da svaret over egentlig ikke trengte sitering. Jo mindre sitering, desto bedre, da det å sitere gjør forumet tregere.
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25