Husk meg
Brukernavn
Passord

Stjernen Hockey 07/08

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06

Lagt til:
It`s hope in å hanging snøre

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:

Nå er jeg så sinnsykt stolt av guttane!

Dem vil virkelig til sluttspillet og det tror jeg stjernen klarer nå.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Veldig bra, glitrende å slå både Frisk og den rævva dommeren

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:
idag spilte de godt ja.. hørte på radioen siden jeg ikke følger stjernen så tett.. men idag var det jevnt, morsomt å høre på svein bergstrøm.. :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til:
TIK er nå kanskje konkurs før 4 serierunder gjenstår. Hvis de ryker ut må alle kampene tik har spilt i år strykes og settes til 5-0 WO. Det som er spesielt i hockyen er jo også disse "lokalseriene" der serien er delt i to lokale grupper hvor noe møter noen flere ganger osv (nhl-stil ) . Nå spekuleres det derfor i at også disse lokalkampene må strykes slik at det blir likt for alle lagene, noe som på en finulig og urettferdig måte kan føre til at stjernen kanskje kan nå sluttspillet alikevel.

Link til aftenpostens hockey debatt hvis du vil lese mer:
debatt.aftenposten.no/thread.php

Blir spennende å se hva forbundet bestemmer hvis tik skulle gi seg iallefall.

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til:
ikke hør på dem debatt folka på aftenposten a,,, hehe mange særpinger som skriver der;)

FFK, stjernen og liverpool for altid:)

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05

Lagt til:
Nja, det han nevner der har stått i VG også det.

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til:

Godt å se at guttane har to seire i kvaliken og ligger først med 6 poeng. Skal alle lagene møtes to ganger hver, borte og hjemme, eller er det flere kamper? Noen som vet?

Har uansett troa på at guttane klarer dette, og at Lørenskog blir nykommeren i neste sesongs Get-liga.

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

A-lagspiller

Lagt til:

Alle laga i kvaliken skal møte hverandre borte og hjemme ja.

Stjernen bør, med sitt eliteserietempo, spasere gjennom kvaliken, men Lørenskog er nok sterkere enn Grüner og KIL. Tipper de rykker opp jeg også.

Landslagsspiller

Lagt til:

Deilig!

Kun teori kan forhindre Eliteseriespill på Stjernen til sesongen nå. Den teorien skal jeg like å se at blir en realitet!

Landslagsspiller

Lagt til:
Hva er dette??? Uten tilgang på Radio her jeg sitter, ser jeg på f-b at Grüner leder 3-2 over Stjernen! Er det et lag som bør høvles over i begge kamper, så er det nettopp Grüner. Skjerpings i 3. periode guttær!

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:

dæven, mål i siste sekund og 3-4!

nå er vel plassen sikra vel?

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Martin

dæven, mål i siste sekund og 3-4!

nå er vel plassen sikra vel?

Plassen var så godt som sikret etter forrige seier, men nå er det 100 % sikkert. Fy F... altså! Ett eneste sekund igjen av ordinær tid, også scora de!!!!

Forøvrig et svakt resultat mot det svakeste laget i kvaliken.

A-lagspiller

Lagt til:
Den forrige kampen mot dem (11-0) må nok ta litt av skylda for det tror jeg. Gutta tok nok litt for lett på oppgaven, og fikk ikke opp tempoet før siste halvdel av tredje periode omtrent. Men seieren og poengene er det viktigste akkurat nå.

A-lagspiller

Lagt til:
Da er ryktebørsen for neste sesong i gang. Hjalmarsson er på det nærmeste klar for (minst) en ny sesong, samt at Weinstock har snakket med Niklas Rahm.

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av MadMax
Da er ryktebørsen for neste sesong i gang. Hjalmarsson er på det nærmeste klar for (minst) en ny sesong, samt at Weinstock har snakket med Niklas Rahm.

Aller siste nytt er at Stjernen og Uffe går hver til sitt. Nye kandidater til trenerjobben skal være Enio Sacilotto og Petter Thoresen.

Samt at Trond Magnussen tar over Juniorlaget. Det betyr vel i tilfelle at også Uffes asistent er fedrig i Stjernen?

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Lagt til:
hvor har du dette fra??

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

http://debatt.aftenposten.no/item.php?GroupID=50&ThreadID=229545

Mannen som la dette ut, har truffet på det aller meste, og virker svært etterettelig. Men klart, så langt er dette kun rykter.

Jeg burde helt klart ha presisert att det bare er ett rykte, men siden innlegget jeg svarte på, begynte med att ryktebørsen var i gang, glemte jeg dette.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Lagt til:
Faen hvis dette stemmer

Landslagsspiller

Lagt til:

Hmm... enig med de som skriver der.. er no merkelig dersom han er ferdig der men...

Bør vel snart slutte med trenerbyttene våre nå vel? Begynner å bli RBK tendenser over det her...:P

Landslagsspiller

Lagt til:
Stabilitet, ungdomsarbeid, tålmodighet og Uffe ville slik jeg ser det vært gode ord for Sjernen. Men kanskje vi isteden vil ha enorm spiller/trener-gjennomtrekk, minimal satsing på egne talenter, og store underskudd/redningsaksjoner som før

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Erikk
Stabilitet, ungdomsarbeid, tålmodighet og Uffe ville slik jeg ser det vært gode ord for Sjernen. Men kanskje vi isteden vil ha enorm spiller/trener-gjennomtrekk, minimal satsing på egne talenter, og store underskudd/redningsaksjoner som før

La oss håpe det ikke går troll i ord her. Nå åpner rykteutleggeren for att det muligens ikke stemmer. Stjernen har vist avkreftet dette overfor F-B

Men grunnen som ble lagt frem er sykdom i og press fra Uffes familie.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Lagt til:

Ja la oss virkelig håpe at dette ikke stemmer, er det to personer vi trenger i Stjernen så er det Uffe og Ørjan

A-lagspiller

Lagt til:

Skal sies at om Uffe stikker av selv, så får han ha det så godt. For da var det brått ikke noe alvor i planene hans likevel. Vil Uffe bli, men Stjernen roter det til igjen, så er saken en helt annen.

Trekker Uffe seg selv, så håper jeg Stjernen går hardt etter å sikre seg Enio på en langtidskontrakt. Den lille canadisk-italieneren varta jo opp med festspill hver bidige kamp den sesongen han var her. Og det var ikke bare pga mange gode spillere men f.eks Juntti, Bedsvåg, Nilsen osv også blomstra under han. Jeg vil helst beholde Uffe så lenge som mulig, men SKULLE han forsvinne....så vil jeg helst ha tilbake Enio.

Annet enn det så har jeg hørt rykter om at investorene vil sørge for at Stjernen skal være et topplag innen maks et par sesonger, koste hva det koste vil.

Synes også det er artig å se at smurfene peser på de røde at man må bygge stein på stein...utvikle de unge spillerne. Stjernen gjør nettopp det, mens de blå henter inn og henter inn og henter inn og bytter statsborgerskap i stor stil. I Stjernen er det bare Juntti som har gjort det.

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til:
david hnat bytter nok statborgerskap nå,,,, 

FFK, stjernen og liverpool for altid:)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88