Underskrift: JA TIL NY SPISS
Noen som vil ha en ny spiss?? Det vil jeg..Skriv under her da vel..
Thor Gunnar
---------------------------
Røde og hvite er de beste =)
Ja.
Hva med en innsamlingsaksjon til det.
Supporterns spiss.
Opprinnelig postet av Patrioten
Ja.
Hva med en innsamlingsaksjon til det.
Supporterns spiss.
Hvorfor ikke la Høili betale ?? Han har jo ræva full av penger. Jeg sier nei takk.
Opprinnelig postet av keiko99
jeg føler meg ganske sikker på at det kommer en ny spiss... hvorfor åpne en slik tråd sier bare jeg
enig keiko99, liten vits i å starte en slik en.
Opprinnelig postet av keiko99
jeg føler meg ganske sikker på at det kommer en ny spiss... hvorfor åpne en slik tråd sier bare jeg
Hmmmm..Kanskje fordi man vil diskutere det? Egentlig ingen vits i å ha noen diskusjoner, men det er et diskusjonsforum, og da diskusjoner man interresante ting. Det er jo interresant om vi får en ny spiss eller ikke.
Og man trenger jo ikke bare skrive "ja, jeg vil ha en ny spiss". Man kan begrunne det, og diskutere åssen type spiss vi trenger.
I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Røde og hvite er de beste =)
Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Ja takk til ny spiss, NÅ!!
Fremstod spissparet Tarik/Fofana som svakere enn spissparet Ocean/Sundgot i går? Jeg mener førstnavnte var klart giftigst. Fofana vant flere hodedueller med LSK`s midtstoppere. Ocean/Sundgot vant ingen. Tarik og Fofana var også involvert i flere sjanser enn LSK`s spisser.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Fofana vant flere hodedueller med LSK`s midtstoppere. Ocean/Sundgot vant ingen.
Ehh... Hallo?! Nå har jeg ikke sett kampen i reprise, og det har jeg planer om å gjøre en dag, men Fofana vant vel ikke mer enn (maks) en håndfull hodedueller, og det å si at Occean og Sundgodt ikke vant noen får meg nesten til å tru at du ikke så kampen i det hele tatt.
Fofana blei skubba rundt som ei skabbete bikkje av LSKs midtstoppere i går. Han vant utrolig få dueller og viste gang på gang at han har spenst og kan hoppe - men har elendig timing.
Jeg og flere rundt meg satt hoderystende å så at vi stadig spilte høye oppspill mot Tarik/Fofana - oppspill som med ett unntak ikke medførte noe annet enn at LSK enten vant første- eller andreballen.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Ehh... Hallo?! Nå har jeg ikke sett kampen i reprise, og det har jeg planer om å gjøre en dag,
Vent til du har sett kampen i reprise. Fofana fikk til lite, Ocean og Sungot enda mindre.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Enig i de flestes beskrivelser av våre spillere. De er gode, men presterer ikke jevnt nok. Hvis vi skal ha spisser som presterer et par kamper, og så har en dårlig periode når vi aldri målsetningen vår om å være øverst i Tippeligaen.
Gardar var der hvor vi ønsket ham mot Vålerenga og i to kamper etter det. Etter det var han for dårlig. Brian West får for få kamper for seg, og jeg tror ikke han er spilleren Grönis ønsker å bruke mest. Fofana må få tid, mer tid enn bare et halvt år. For å være en bra spiller, må man ha det bra utenfor banen. Tror ikke han ikke har det, men det tar tid å bli kjent og ikke minst å lære språket. Når man ikke kan engelsk en gang, kan det bli vanskelig å tilpasse seg omgivelsene. Dette skjønner Grönhagen, og lar ham prøve seg. Vi må tenke langsiktig! Lar Grönhagen ham spille, vil han ha forutsetninge om å bli en stor spiller om noen år.
Tarik vet vi alle hva står for. Han har blitt en bedre avslutter, men må nok jobbe med det mentale. Ser ut som om han mister all selvtillit hvis han starter kampen dårlig.
Så stå på, alle sammen! Med en tobeint kantspiller, tror jeg vi blir nærmest komplette. Bare Grönhagen bruker Gardar mer. Hadde jeg vært kantspiller på FFK, hadde jeg vegret meg litt for å la Tarik og Fofana gå i hodeduell med Andresen og Rambekk feks. som det var i går. Det er nesten rått parti.
Nå stemmer det defensive, så terp mye på det offensive fremover i tiden som kommer.
I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-
For å skrive om det gamle ordtaket om svalen: En ny spiss gjør ingen seriemester (enhver med en hvis realisme vil uansett se at FFK per nå ikke har det potensialet, muligens untatt evig positive flightoftherat).
Jeg slenger meg altså glatt på det repeterende koret; gi oss ny høyreving/venstreving.
Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914