FFK forhandler med ny spiller!
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av Frodal
Opprinnelig postet av Vlad
jeg kan like godt slippe navnet nå: første navnet starter påPasc ...og etternavnet på Simp... og ja han er svensk
Ser,og høyner med Chippen Wilhelmsson
Skal vi holde oss på et saklig nivå??
lett å holde saklig nivå i en gjett hvem det er tråd.. lov med litt kødd også eller???
---------------------------
Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
Her er det en som har hørt at Djungberg er klar for FFK
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Det hadde jo vært noe ja..
Blir noen spennende dager framover nå..
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av GurrBass
Og når vet vi "andre" no mer om dette!??
Vel, jeg hørt både at spilleren skal bestemme seg i dag, og (som jeg tror er mest trolig) at det trolig dreier seg om et par-tre dager. Altså bør vi - om alt går i boks - få svaret på dette i løpet av uka.
FFK er veldig skeptiske til å slippe ut informasjon, og vil ikke at navnet skal komme ut før alt er ferdigforhandlet. Forståelig nok, men det virker som om mange, mange har snappet opp ryktene og navnet nå, så det kommer nok til å stå noe om dette i mediene snart.
Ble oppfordret til å la det ligge, og ikke være den som "fikk boblen til å sprekke". Har forsøkt å ta noen telefoner til FFK, og spilleren selv, men ikke hatt noe hell så langt. Lar det i alle fall ligge til i morgen før jeg plager flere mennesker ;).
Ok..
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av benksliter`n
datert 24. juni....
Ble oppfordret til å la det ligge, og ikke være den som "fikk boblen til å sprekke". Har forsøkt å ta noen telefoner til FFK, og spilleren selv, men ikke hatt noe hell så langt. Lar det i alle fall ligge til i morgen før jeg plager flere mennesker ;).
Ok..
Altså FFK som i Morgan Andersen og Terje Jensen. Det finnes andre også her i verden som vet ting. ;)
En ting til, fikk tipset om at FFK var interessert i spilleren for første gang den 15. juli, så dette har pågått noen dager. Ble for øvrig også sagt at Kvisvik har gått ned 5 kg.
Har du lest forumets retningslinjer?
vi snakker om en norsk spiller?
Ok..
Altså FFK som i Morgan Andersen og Terje Jensen. Det finnes andre også her i verden som vet ting. ;)
En ting til, fikk tipset om at FFK var interessert i spilleren for første gang den 15. juli, så dette har pågått noen dager.
Kan jeg spørre deg om du anser spilleren som en forsterkning?
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Har mine tanker om hvem det er nå,men skal ikke si så altfor mye..
Håper nå hvertfall at det kommer til å gå i boks..!!
Ingen som arresterer dere selv om navnet kommer ut her.
Opprinnelig postet av solano2
Er det virkelig ingen som kan komme med navnet, evt. et hint? Eller skal dere sloss om å være viktigper?
Ingen som arresterer dere selv om navnet kommer ut her.
Hvis navnet kommer ut her, så kommer det også ut i media, og det kan slå tilbake på kjøpende klubb... (mer konkurranse om spilleren osv) Vi er best tjent med å holde kjeft inntil videre.
Jeg tenker nå på Bjørn Rundstrøm i Fullham. Han er vist på vei bort fra Fullham. Bursaspor i Tyrkia skal vist være aktuell....men men......
Han har er spiss/midtbane kant.Tror han kan spille både på venstre og høyre kant på midtbanen. Han har U21 landskamper for Sverige. Spilte tidligere i Hammarby.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av Pilt
Tore Andre Flo er vel ledig på markedet..
Kommer han griner jeg
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914