FFK forhandler med ny spiller!
Spørs vel om det blir no mere nytt for FFK i dette vinduet da kansje?
Er det ingen som vet noe da?
---------------------------
Heia FFK
vi sliter mest på høyre kant. men hvis fofana skal fortsette å ha klippekort så må tarik ned på kant. de kan ikke spille sammen. hvis du ser på spisspar som er mulig å bli bra så er gardar med i alle.
tarik/gardar fofana/gardar west/gardar de andre blir rett å slett for like. så hvis vi skal ha inn en spiss så må det bli en som har noe av de samme egenskapene som gardar har. en som vinner duellene. er bare gardar som kan ta seg av den jobben nå.
få inn en type som sundgot, powell, occean. er det vi trenger. hvis ikke bør vi satse på en kant.
Og jeg er rimelig sikker på at det ikke kommer noen klassespiller hit i sommer.
Opprinnelig postet av Tiger
Og jeg er rimelig sikker på at den klassespilleren allerede har kommet og heter Kasey Wherman!!
I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av Tiger
Og jeg er rimelig sikker på at den klassespilleren allerede har kommet og heter Kasey Wherman!!
Tenkte på fler spiller enn de vi har kjøpt....men noen må jo ha det med tesje.
Opprinnelig postet av Husgutt
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av Patrioten
AdrianAdrian er vel strengt tatt et jentenavn... det er ingen kjærring vi snakker om her, vet jeg
Du vet jeg har sagt du har skrevet mye rart før? Nå erru i gang igjen.. Mulig det finnes et par skrudde mennesker som har kalt dattera si for Adrian, men her på berget er da vitterlig Adrian et vaskeekte guttenavn. og kun det..
Jo, skål. Nå har vel "danieltr" oppklart denne saken. Jeg kjenner ingen som heter Adrian, og har kun hørt navnet i den ene sammenhengen som er nevnt tidligere i tråden.
Poenget mitt var likevel et litt annet - Ardian Gashi er en solid spiller. Ganske enkelt. Uten at det er meningen å si noe galt om å hete Adrian. Absolutt ikke.
Men... skål, ja! Håper han kommer!
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Han er hvertfall ikke no kjærring når det gjelder bilkjøring...for å si det sånn....
Håper på han, da snakker vi forsterkning.
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
Begynner virkelig å tro det ikke kommer flere jeg...
Noen som vet no mer eller folkens, fryktelig stille her om dagen altså...
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Det lurer jeg veldig på også. Må være en eller annen som har en oppdatering. Hva med denne Barsom som ble nevnt?
Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion
Overgangsvinduet er vel åpent til 1. september. Det er gode 5 uker igjen...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av FFKPatriot
Det lurer jeg veldig på også. Må være en eller annen som har en oppdatering. Hva med denne Barsom som ble nevnt?
Jeg tror han har skrevet under for sin Greske klubb i slutten av Juni,men det er visse usikkerheter med kontrakten
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Brann har akseptert bud på Gashi!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914