Skam dere !!!!!
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av Marcus
Skal du væra med til Sandefjord imorra Zoran ?? Håper det, Plankehaugen var ræva mot Start,, så da kan vi ta igjen mot sandefjord,, hehe
Gud vet at Guttane trenger støtta våres imorra,, for det blir en vanskelig kamp
Det ser dessverre dårlig ut. Marianne (kona mi) har avslutning med jobben så jeg skal vare hjemme med barna. Må satse på Drammen turen jeg.
Jaja, vi får lage litt liv vi andre gutta da ;) hehe, da ser jeg frem mot drammesturen
---------------------------
MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!
Opprinnelig postet av Marcus
Jaja, vi får lage litt liv vi andre gutta da ;) hehe, da ser jeg frem mot drammesturen
Får håpe vi gjør det bedre denne gangen da. I fjor så var vi mildt sagt bånn i bøtta i Sandefjord. Vi må sørge for å få organisert oss bedre.
Opprinnelig postet av Martin_
(...) men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert. Alle veit at foran der STÅR BRH, og de som stiller seg der blir jaget bort! Det vil dere bli i fremtiden også, uansett. (...) Og hvem er det du kaller drittunger? Det er tydelig at de drittungene klarer å lage mer liv enn det du noen gang kommer til å gjøre med de holdningene der. (...) Så MA, ta med deg de jungelutsagnene dine til en sitteplass neste kamp hvis ikke du tåler at vi jager bort folk fra der vi står.
Uff, her var det mye viss-vass. Jungelutsagnene er det jo du som står for.
Les innlegget ditt selv, så lurer du nok ikke på hvorfor dere oppfattes som drittunger. Du er neppe den rette til å kritisere folk for dårlige holdninger, da det du skrev vitner om mangel på vanlig folkeskikk. Skjønner godt at du/dere kan oppfattes som aggressive dersom du/dere er halvparten så nedlatende og sint(e) når du/dere snakker til folk under kamp for å "jage de vekk fra din/deres plass(er)".
På tide å stikke finger`n i jorda kanskje? Dere er faktisk ikke mer verdt enn alle de andre FFK-supporterne som følger laget i tykt og tynt. Når feltet og Plankehaugens "inntakskrav" er som de er, får dere bare akseptere at folk plasserer seg akkurat der de vil. Du/dere har over hodet ingen rett til å jage bort noen i det hele tatt.
Har du lest forumets retningslinjer?
Burn in hell, por favore..
Har du lest forumets retningslinjer?
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Nei til moderne fotball, Grandiosaklappere, storskjermmisbruk, og gamle damer på PH-feltet.
Ja til og kasta alle som ikke synger på ph feltet på hue og ræva ut fra stadion!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914