Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsanger på hver tribune?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 16 jun 07, 19:33

Har et forslag for å skape mer liv på stadion.. Hva med å ha en forsanger på hver tribune som drar i gang?

Sto i fjor på Gressviktribunen, og husker at det var vanskelig og synge der, for ingen tok initiativet. Det ser utrolig døllt ut at 500-1000 mennesker står og synger, mens mange tusen sitter helt rolig..

I Plankehaugen vil det funke uten forsanger uansett, for der er de mest ivrige. Men jeg tror det er flere som vil synge, men som syns det er vanskelig å ta initiativet på andre tribuner.

Det kan jo uansett testes ut. Hvis ingen synger selvom det er en forsanger på de andre tribunene, er det jo bare og kutte det ut med en gang..

Men forestill dere ca. 12.000 mennesker stå og synge på feks. Pippisangen! Det hadde vært sinnsykt kult, veldig imponerende for motstandersupporterne og helt utrolig for spillerne!

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07

Lagt til: 16 jun 07, 20:02
jaja... hadde vært morro... men kommer nok aldri te å få det til.....

Biletten te sandejord er i boks :D

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 16 jun 07, 20:08
Opprinnelig postet av Pinaasen
jaja... hadde vært morro... men kommer nok aldri te å få det til.....

Det kommer ikke til å funke nei. Vi sliter nok på vårt eget felt, om vi ikke skulle surre med de andre tribunene i tillegg. Jeg hadde helst sett at vi hadde 4 " piskerær " på våres felt jeg, for å få skikkelig elektrisk stemning.

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 16 jun 07, 20:11
mhm... får vi sliter med å få med hele felte... mesteparten av kampen synger midten av felte åsså er kantene av ph felte me innimellom.....

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07

Lagt til: 16 jun 07, 22:34

Kommer aldri til å funke,,
vet til å med om folk på hovedtribunen som ikke skjønner hvorfor Plankehaugen skal stå på Stadion
så det tror jeg aldri kommer til å funke nei

MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 17 jun 07, 14:01
men det er iallefall to sånne plater te å stå på på ph felte.. sånn som zoran står på.. kunne jo prøvd med to stk på ph felte iallefall da.. ikke vet jeg.. det er iallefall en plate nede å en litt lenger opp...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23