Hva har skjedd med "fredrikstad"..?:-(
---------------------------
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av TothNR1
Hva har skjedd med den sangen når plankehaugen skrek "fredrikstad" også skulle resten av stadion skrike etterpå..den var jo så suveren, fikk frysninger når dere tok den..ta den på den nye også æ..plis..;P
Har ropt den flere ganger vi.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hva har skjedd med den sangen når plankehaugen skrek "fredrikstad" også skulle resten av stadion skrike etterpå..den var jo så suveren, fikk frysninger når dere tok den..ta den på den nye også æ..plis..;PHar ropt den flere ganger vi.
Jaså?! har ikke dem andre tribunene blitt med da eller, for jeg har aldri hørt den før på den nye staion, og jeg sitter på f-b siden
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hva har skjedd med den sangen når plankehaugen skrek "fredrikstad" også skulle resten av stadion skrike etterpå..den var jo så suveren, fikk frysninger når dere tok den..ta den på den nye også æ..plis..;PHar ropt den flere ganger vi.
Jaså?! har ikke dem andre tribunene blitt med da eller, for jeg har aldri hørt den før på den nye staion, og jeg sitter på f-b siden
Jeg er på f-b siden selv jeg. Det er ikke bare Rød og hvite er de beste som er blitt ropt over.
Hva har skjedd med den sangen når plankehaugen skrek "fredrikstad" også skulle resten av stadion skrike etterpå..den var jo så suveren, fikk frysninger når dere tok den..ta den på den nye også æ..plis..;P
Hadde den senest mot Enga faktisk...
Men hver gang vi dro igang hos oss, skjedde det noe på banen slik at resten ikke ble med
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Opprinnelig postet av endre
Hadde den senest mot Enga faktisk...
Men hver gang vi dro igang hos oss, skjedde det noe på banen slik at resten ikke ble med
eller at speakern aldri holdt kjeft! :p
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Misforstå meg rett, hadde gladelig tatt imot Grandis jeg! Men skal man absolutt gjøre det på kamp er det mye deilig fritid i pause og etter kamp.... Ikke midt i en omgang :D
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Opprinnelig postet av endre
Nei, skjønner jo at det var viktig å gi bort grandis! :D
Misforstå meg rett, hadde gladelig tatt imot Grandis jeg! Men skal man absolutt gjøre det på kamp er det mye deilig fritid i pause og etter kamp.... Ikke midt i en omgang :D
ekke helt god han speakern der :P
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23