Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny hooligan gruppe i Fredrikstad? BUSNIESS CLUB

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 22 mai 07, 07:50

Jeg skvatt da jeg leste i F-B om Fredrikstad Busniess Club, og tenkte med en gang på Sheffield Uniteds hooligan firma Blades Busniess Crew.

Fredrikstad Fotball klubb hadde en annonse inne hvor de intviterte til å se Champions Leauge finalen i de nye VIP lokalene på stadion. Slik jeg forstod det er navnet Busniess Club navnet på selskapet som arrangerer selskapligher i VIP lokalene, men da er det viktig å ikke bruke navn som er tungt belastet og man må huske på signaleffekten.

Brigade Rødhvit har fått på pungen for valg av navn, men Busniess Club er mye mer et typisk Hooligan firma navn.

Når FFK kommer ut i Europa og rekalmerer med Busniess Club.....Da vil nok mange utenlandske hooligans tenke at her er det fritt fram.

Håper FFK kan endre navn på dette med en gang. Hvorfor kan man ikke bare kalle det for VIP Selskapslokaler? Da slipper man negativ omtale.

Dette er nok litt for sterk kost for de fleste!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 22 mai 07, 09:39

Da har vi hatt "drøy kost" lenge allerede på andre arenaer. Ser ikke noe galt i dette.

http://www.ubc.no/

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 22 mai 07, 09:51
Busniess?

Eller Business?

Det er stor forskjell på å kalle seg "Brigade" og "Ultras" vs det å kalle seg "Business" og "Club". Sistnevnte er det ingen - i alle fall ikke den jevne mann i gata - som forbinder med noe negativt, og det finnes utallige "business clubs" rundt om innen alle tjenesteytende virksomheter.

Har du lest forumets retningslinjer?

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 22 mai 07, 10:57
Endret: 22 mai 07, 10:58
Jøss hva folk klarer å lage noe negativt av . Finns det ingen "filter" mot å lese alt negativt Jonek? ( Hadde det stått Busniess så hadde jeg også reagert. På stavemåten.....)

RednWhite

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 22 mai 07, 11:29

Opprinnelig postet av HotDream
Jøss hva folk klarer å lage noe negativt av . Finns det ingen "filter" mot å lese alt negativt Jonek? ( Hadde det stått Busniess så hadde jeg også reagert. På stavemåten.....)

regner med at dette var et spark mot de punghuene som har kommet med usaklig kritikk mot BRH...? og ikke ment helt bokstavelig

Jonek

Landslagsspiller

Lagt til: 22 mai 07, 15:02
Endret: 22 mai 07, 15:04
Opprinnelig postet av Olavesen

regner med at dette var et spark mot de punghuene som har kommet med usaklig kritikk mot BRH...? og ikke ment helt bokstavelig

Selvfølgelig var det hele et oppspill.  Et forsøk på å være morsom.. Klarte det kanskje ikke, men....

Stavemåten var planlagt slik at både de som vil tøffe seg med engelsk kunnskapene fikk vise seg fram, og de som ikke skjønte ironien og sammenblanding av farlige navn kunne dukke opp og skrive noen velvalgte ord.

HotDream kårer jeg til vinneren av denne tråden med bevingede ordene" Jøss hva folk klarer å lage noe negativt av . Finns det ingen "filter" mot å lese alt negativt Jonek?"

GRATULERER med seieren! !

Beklager moderator at jeg brukte litt for mange smil !

---HOLYGANS-----

www.holygans.com

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 22 mai 07, 17:59
Opprinnelig postet av Jonek

HotDream kårer jeg til vinneren av denne tråden med bevingede ordene" Jøss hva folk klarer å lage noe negativt av . Finns det ingen "filter" mot å lese alt negativt Jonek?"

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 22 mai 07, 18:05
Here we go again.

Neida.

Haha, brått om noen av dere ringer feil endag dere skal ha service på bilen, og kommer til Leeds Service Crew? Huhu, da tenker jeg dere blir svette i trøya ja..

Ultras mentalita - Brigade RødHvit

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 22 mai 07, 21:08
Endret: 22 mai 07, 21:21
Den tar jeg med ett stort glis. Morsomt

RednWhite

Jonek

Landslagsspiller

Lagt til: 23 mai 07, 07:29

Den tar jeg med ett stort glis. Morsomt

Helt greit HotDream.... Forumet er ikke mer seriøst enn dette.  Ta det med et glis, ikke vondt ment fra min side.

Daniel: Hadde du hatt problemer med bilen og ringt til Service på 80- tallet, kunne jeg ha hjulpet deg.... I allefall hatt gode kontakter inn i styret for bedriften, slik at bilen hadde fått en rask service.

Prekæs!

---HOLYGANS-----

www.holygans.com

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23