Tromma?
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Er det noen som klarer det er det du D
Men hovedtribunen var ikke så flinke til å holde takta da...
Sjefskodærn
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Men enkelte steder det ikek passer seg med tromme, det er feks på fredrikstad *klapp klapp klapp*, da hører man tromma mer enn folka pluss at det blir litt bodø glimt tilstander
Men på de andre sangene som pippi så fungerte det veldig bra
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Endelig så har vi Tromme. Kan vel ta på meg litt av æren for det siden jeg skaffa den hehe...
Men uansett så håper jeg alle trommemotstandere ser hvor bra det funker med tromme, når vi bruker den til de riktige sangene. Variasjon er et bra stikkord, slik at vi kan kjøre sanger med og uten tromme.
Tromma løfter også sangkvaliteten i PH, lettere for folk å synge i takt når vi har tromme.
Savner dog at vi ikke sang" Når Fredrikstad spiller en kamp" mer under Stabæk kampen. Håper vi kan bruke denne sangen mer fremover,den funker også veldig bra med tromme. Syns personlig det er den mest heftigeste sangen vi har.
Har forslag til noen nye sanger som funker fett med tromme, syns vi bør få prøvet ut disse fremover. Blant annet Fredrikstads nr 1 er suveren som vi sang bittelittegranne på under stabæk kampen.
Alt i alt, Bra jobba Endre! og det var morsomt å se at vi fikk med oss hele Ph feltet med Pippi sangen.
Tromma er kommet for å bli!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Dinamo Zagreb
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Dinamo Zagreb
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Tromma funka fett som fæn syns jeg
MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!
Sier seg selv at vi trenger megafon. Da blir det også mye lettere å få hele feltet til å synge med med en gang, og ikke bare de som står rett i nærheten av deg Zoran. Ring Ulf så hoster han sikkert opp en megafon til deg
Håper du har den på plass til neste hjemmekamp!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP
Tromma funka det vell:D hehe
snakk om megafon ja.. kansje det.. men man kan ikke stå å synge hele sanger i megafon;)
pippisangen kommer sæi;)
megafon kunne vært bra det:) er ialefall lov å prøve:p kunen brukt den til å mobbe/syke ut kepern på det andre laget også:P "jarstein!!! mor de er mann !!!" osv osv
den nye sangen (rød hvit til jeg dør .....)
noen som har hørt meg synge på byen eller? hehehe fikk helt sjokk:P hadde tenkt å dra igang den i stjernehallen til året:P bare min verson var litt anerledes:P
"jeg er bever til jeg dør, jeg er bever til jeg dør, jeg vet jeg er , det er klart jeg er , jeg er bever til jeg dør"
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Er da ikke snakk om å synge hele sanger i megafon da. En megafon kan få folk til bl.a å starte samtidig eller gi beskjeder som sanger/tekster til nye sanger etc. Bare se på Cupfinalen. Der ble sanger startet med megafonen og beskjeder gitt. Hvis dere ikke har fått det med dere så har vi et mye større felt nå enn på Holmen...
Håper forresten tromma blir fast på hjemmekamper. Det der ble veldig bra nå som vi fikk en som kan slå tromme...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23